Skocz do zawartości

[Rower]Pomoc w doborze części

Maly7

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema!

Chce składać rower taki który by mi odpowiadał poszukałem kilka części które by mi odpowiadały ale nie znam się na sterach suporcie i czy na dana piastę wejdzie kaseta 9, jeśli by mógł ktoś ocenić czy dobre części i będą pasowały to proszę o pomoc :) a i nie wiem czy w dobrym miejscu założyłem temat jak cos to sory ;d

Dartmoor hornet czarny mat 14” 2011

Pedały Dartmoor Stream Platformowe 2012

2xOBRĘCZ DARTMOOR FORTRESS białe 2012 26”

Siodełko DARTMOOR Ivy - PIVOTAL KEVLAR czarno-biale

stery DARTMOOR MOLOKO 1-1/8" łożyska maszynowe

Dartmoor Race czarne, białe obejmy

Piasta Dartmoor Free-Force czerwona

Piasta Dartmoor X-Drive czerwona

Kierownica ns OCTANE ONE Chemical PRO 770mm 31,8mm

Sztyca DARTMOOR Fusion L - PIVOTAL 31,6mm

MARZOCCHI DJ2 2010 Dirt Jumper 2 QR20

Manetki Shimano Deore SL-M590

KORBY XT M770 10SPD

Shimano Deore CS HG50 kaseta 11-32 9rz

SHIMANO DEORE TIAGRA ŁAŃCUCH CN-HG53 9 RZĘDÓW CR

SHIMANO XT FD-M771 DOWNSWING PRZERZUTKA PRZEDNIA

przerzutka tył XT RD-M771

Hayes Stroker TRAIL V8

Mostek NS QUARK PRO 31,8 2011

Szprychy dt

Tarcze hope plywajace 203

Napisano

Stery wybrałeś złe bo są na 1 1/8", a główka w ramie jest tapered. Najlepiej zadzwoń i dowiedz się które stery do Horneta pod rurę sterową 1 1/8" (bo pewnie taką będziesz miał w marcoku). Suport jest razem z korbą więc tu nie ma problemu. Dasz podkładki które są w zestawie na mufę 68mm i będzie git. Co do piasty też ok.

Napisano

A mi się wydaje, a raczej jestem pewien, że Hornet 2011 ma główkę standardową, a Hornet 2012 ma właśnie Tapered. A kolega tu chce ramę z roku 2011.

Napisano

Czyli tak poza tym jest wszystko ok ? A może by zmienić osprzęt cały na alivio, chce złożyć rower taki uniwersalne zeby byl w miare wytrzymaly, ze jak bym chcial poskakac to zeby sie wmiare trzymal, i do jazdy jakies dystanse robic dlatego kasete chce 9 rz, a na ta piaste sie zmiesci ta 9 ?