Michciu0911 Napisano 24 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 Witajcie. Studiuję inżynierię materiałową. W tym semestrze będę wykonywał ekspertyzę materiałową w ramach seminarium problemowego. W związku z tym potrzebuję uszkodzonych elementów. Rower jest moją pasją, ale z powodu studiów nie mam już na niego za wiele czasu. Jednak miłość pozostała:) Będę miał do dyspozycji laboratoria Politechniki Warszawskiej, aby zbadać próbki pod kątem przyczynowo - skutkowym. Jeżeli macie jakieś uszkodzone, niepotrzebne części to chętnie je przygarnę. Mogą to być np. połamane ramy, uszkodzone korony amorów, pęknięte blaty korby itp. Pracuję w zespole i muszę zaoferować moją propozycję obiektu badawczego. Nie daję pewności, że moja próbka zostanie zaakceptowana, ale im obiekt bardziej interesujący, tym większa szansa. Dlatego nie biorę pękniętego gwoździa czy urwanej prostej śruby. Uwaga: Uszkodzenia obiektu muszą wynikać z jego normalnego użytkowania, aby szukanie przyczyn usterki miało sens. Jeżeli macie coś niepotrzebnego i chcecie się tego pozbyć to bardzo mi pomożecie. Proszę o ewentualne propozycję na maila michal_szulewski@wp.pl W zamian oferuję przedstawienie ekspertyzy z pełnym opisem przyczyn uszkodzenia Gdzieś w okolicach końca semestru Oczywiście można pisać tu na forum. Mail pododałem dla przyspieszenia kontatku Witajcie. Studiuję inżynierię materiałową. W tym semestrze będę wykonywał ekspertyzę materiałową w ramach seminarium problemowego. W związku z tym potrzebuję uszkodzonych elementów. Rower jest moją pasją, ale z powodu studiów nie mam już na niego za wiele czasu. Jednak miłość pozostała:) Będę miał do dyspozycji laboratoria Politechniki Warszawskiej, aby zbadać próbki pod kątem przyczynowo - skutkowym. Jeżeli macie jakieś uszkodzone, niepotrzebne części to chętnie je przygarnę. Mogą to być np. połamane ramy, uszkodzone korony amorów, pęknięte blaty korby itp. Pracuję w zespole i muszę zaoferować moją propozycję obiektu badawczego. Nie daję pewności, że