Skocz do zawartości

[sklep] Ski Team


evo07

Rekomendowane odpowiedzi

20 lutego 2012 napisałem zapytanie do skiteam'u na adres mailowy znaleziony w necie ap śrubki łączącej zawieszenie w moim nowym nabytku (używana rama Cube Sting rocznik 2009). Zapytałem o cenę takiej śrubki i czy jest w ogóle dostępna, w odpowiedzi dostałem :' Witam, Na jaki adres mam wysłać śruby? ' od p. Artura. Dziś wchodzę rano do firmy, patrzę a na stole przesyłka

bearing%2520kit2.jpg

całkowicie za darmo!!! Kompletny zestaw naprawczy do zawiechy.

Cóż wielkie podziękowania dla p. Artura za szybkość i bezpłatność wysyłki. Nie wiem czy to normalne ale w dzisiejszych czasach coś za darmo, w dodatku nie u nich kupowana rama no i części zamienne. :) POLECAM!!!

pozdrower

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postąpili właśnie tak jak powinni, są chyba największym sprzedawcą Cuba w PL , brawo.

 

CO do Della to też super firma, nie zamierzam kupować innych laptopów, kilka z rzędu właśnie mam tej firmy,

 

Wolę dopłacić z 500 zł i mieć pewność, że ktoś nie traktuje mnie jak idiotę. ( gwarancja nbd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

evo - jaka cenowo wyszło , drożej taniej niż za granicą?

 

Ja akurat miałem do czynienia ze sklepem stacjonarnym w Katowicach - ściągnęli mi Fritzza 18' tylko po to bym sobie przymierzył - od razu informowałem ich, że go nie kupię bo sprowadzam samą ramę od Niemców i problemu nie było - SZACUN !!!

 

Do tego z godzinę jeździłem im po sklepie między wieszakami, przekręcali mi mostki i dzielnie to znosili :D

Polecam SKI TEAM w 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli kolego Oko pytasz o części to nie zapłaciłem nic - nawet za kuriera, jeżeli pytasz o ramę to kupiłem używaną ;) cena z damperem, sztycą (syntace P6 carbo), sterami oraz zaciskiem sztycy wyszło mnie dość tanio...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rama kupowana na aledrogo - p.Artur nie pytał nawet o nr seryjne ramki... To jest sklep, powinno być takich więcej!!! Właśnie po to założyłem temat aby podzielić się tak miłym zaskoczeniem ze strony sklepu/serwisu. Być może kiedyś jak mnie będzie stać kupię u Nich cały rower :) i jeszcze jakieś bonusy dorzucą :) pozdrower

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie licz na bonusy. Ja w sobotę kupowałem rower za ponad 4000 zł i nawet głupiego bidonu Cube za 20 zł nie chcieli dać... Fakt, że dostałem 10% rabatu. Umówiłem się z p. Arturem (który zamówił i zarezerwował mi rower), że wezmę karton (potrzebuję zapakować stary rower), a sprzedawca do mnie, że mam farta bo jeśli jakiś rower by wyjeżdżał od nich to bym pudła nie dostał. Nie chodzi mi o ten karton, ale bardziej jak to sprzedawca powiedział i jak do tego podszedł mimo iż miał takie polecenie od p. Artura. Dla p. Artura duży plus za obsługę klienta mailowo, a dla sklepu stacjonarnego wielki karny kut*s za ch**ową obsługę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie wiem w którym sklepie michalj był, ale na sprzedawcę z działu rowerów na Karolkowej złego słowa nie powiem. Specjalnie dla mnie wywlókł karton z magazynu z rowerkiem, nie narzekał że chcę pojeździć po sklepie starszym modelem, rowerek dla mnie zarezerwował i mogłam odebrać go w stanie poskładanym na umówioną godzinę. Nie byłam przekonana czy kupić w Skiteamie, ale obsługa klienta mnie przekonała. Niestety poza panem Piotrem w tym konkretnym sklepie pracują same Śpiące Królewny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...