evo07 Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 20 lutego 2012 napisałem zapytanie do skiteam'u na adres mailowy znaleziony w necie ap śrubki łączącej zawieszenie w moim nowym nabytku (używana rama Cube Sting rocznik 2009). Zapytałem o cenę takiej śrubki i czy jest w ogóle dostępna, w odpowiedzi dostałem :' Witam, Na jaki adres mam wysłać śruby? ' od p. Artura. Dziś wchodzę rano do firmy, patrzę a na stole przesyłka całkowicie za darmo!!! Kompletny zestaw naprawczy do zawiechy. Cóż wielkie podziękowania dla p. Artura za szybkość i bezpłatność wysyłki. Nie wiem czy to normalne ale w dzisiejszych czasach coś za darmo, w dodatku nie u nich kupowana rama no i części zamienne. POLECAM!!! pozdrower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenowy Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 Cóż.... w taki sposób zdobywa się zadowolonych klientów. Ja zostałem potraktowany w podobny sposób ale przez firmę z innej branży (Dell) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grand231 Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 Dokładnie, dobre traktowanie klienta w dzisiejszych czasach przynosi tylko same korzyści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 Postąpili właśnie tak jak powinni, są chyba największym sprzedawcą Cuba w PL , brawo. CO do Della to też super firma, nie zamierzam kupować innych laptopów, kilka z rzędu właśnie mam tej firmy, Wolę dopłacić z 500 zł i mieć pewność, że ktoś nie traktuje mnie jak idiotę. ( gwarancja nbd) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OKO Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 evo - jaka cenowo wyszło , drożej taniej niż za granicą? Ja akurat miałem do czynienia ze sklepem stacjonarnym w Katowicach - ściągnęli mi Fritzza 18' tylko po to bym sobie przymierzył - od razu informowałem ich, że go nie kupię bo sprowadzam samą ramę od Niemców i problemu nie było - SZACUN !!! Do tego z godzinę jeździłem im po sklepie między wieszakami, przekręcali mi mostki i dzielnie to znosili Polecam SKI TEAM w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo07 Napisano 23 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 jeżeli kolego Oko pytasz o części to nie zapłaciłem nic - nawet za kuriera, jeżeli pytasz o ramę to kupiłem używaną cena z damperem, sztycą (syntace P6 carbo), sterami oraz zaciskiem sztycy wyszło mnie dość tanio... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OKO Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 Hehehe - żartujesz? No chodzi mi o ten zestawik naprawczy...... teraz doczytałem na dole że za free ....zaskakuje mnie ten sklep coraz bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo07 Napisano 23 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 rama kupowana na aledrogo - p.Artur nie pytał nawet o nr seryjne ramki... To jest sklep, powinno być takich więcej!!! Właśnie po to założyłem temat aby podzielić się tak miłym zaskoczeniem ze strony sklepu/serwisu. Być może kiedyś jak mnie będzie stać kupię u Nich cały rower i jeszcze jakieś bonusy dorzucą pozdrower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 tym bardziej że po rabacie mają ceny niższe niż na allegro Minusem jest na przykład w Poznaniu praktycznie nieistniejący serwis i baza części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalj Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 Nie licz na bonusy. Ja w sobotę kupowałem rower za ponad 4000 zł i nawet głupiego bidonu Cube za 20 zł nie chcieli dać... Fakt, że dostałem 10% rabatu. Umówiłem się z p. Arturem (który zamówił i zarezerwował mi rower), że wezmę karton (potrzebuję zapakować stary rower), a sprzedawca do mnie, że mam farta bo jeśli jakiś rower by wyjeżdżał od nich to bym pudła nie dostał. Nie chodzi mi o ten karton, ale bardziej jak to sprzedawca powiedział i jak do tego podszedł mimo iż miał takie polecenie od p. Artura. Dla p. Artura duży plus za obsługę klienta mailowo, a dla sklepu stacjonarnego wielki karny kut*s za ch**ową obsługę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 nooo, przecież wiadomo, że w Warszawie są sami mili ludzie ;p Żartuję oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karbeti Napisano 9 Marca 2012 Udostępnij Napisano 9 Marca 2012 Miło słyszeć o takich gratisach oraz dobrej obsłudze. Ogólnie Skiteam ma chyba słabą opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mfabry Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 Nie wiem w którym sklepie michalj był, ale na sprzedawcę z działu rowerów na Karolkowej złego słowa nie powiem. Specjalnie dla mnie wywlókł karton z magazynu z rowerkiem, nie narzekał że chcę pojeździć po sklepie starszym modelem, rowerek dla mnie zarezerwował i mogłam odebrać go w stanie poskładanym na umówioną godzinę. Nie byłam przekonana czy kupić w Skiteamie, ale obsługa klienta mnie przekonała. Niestety poza panem Piotrem w tym konkretnym sklepie pracują same Śpiące Królewny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.