TomaszB Napisano 7 Marca 2012 Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 Kupowanie w ciemno w 100% to nie jest, ale przy takiej cenie sprzętu, mimo wszystko lepiej jest się przymierzyć, i chociaż oczy nacieszyć widokiem takiego cacka. Nie wiem dokładnie gdzie jest Polska C, ale jeżeli chodzi o ścianę wschodnią to są na niej sklepy zaopatrzone w Epic'i, wiem, widziałem, się zakochałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWS Napisano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 Kupowanie w ciemno w 100% to nie jest, ale przy takiej cenie sprzętu, mimo wszystko lepiej jest się przymierzyć, i chociaż oczy nacieszyć widokiem takiego cacka. Nie wiem dokładnie gdzie jest Polska C, ale jeżeli chodzi o ścianę wschodnią to są na niej sklepy zaopatrzone w Epic'i, wiem, widziałem, się zakochałem zgadza sie ściana wschodnia jest w Lublinie sklep speca, ale jak byłem ostatnio to jeszcze nie mieli epica 29, 2012, nie wiem też czy mają jakies wersje testowe. Zajadę może w poniedziałek to się zobaczy. Ogólnie błedne kolo bo nie mam czasu, a nie mam bo zarabiam na nowy rower, a jak mam chwile to jeżdza na starym bo mi szkoda uciekajacych kilometrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 Szczerze - nie kupuję takiego argumentu. Trip do Wwy to pół dnia - w obie strony - a rozwiałby pewnie wszystkie wątpliwości, których przy wydatku rzędu kilkunastu tys. zł zdecydowanie wolałbym nie mieć. No ale nie moja kasa, nie mój problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
razorjack Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 (edytowane) Ninera w polsce przetestujesz. polski dystrybutor ma Lkę Ninera JET 9 RDO, skok 100m zawieszenia, dobra gwarancja i dystr. dbajacy o klienta rower wazy ~10.5kg i podejrzewam ze na 1-2 dni udałoby Ci sie go wziac do testów Edytowane 10 Marca 2012 przez razorjack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWS Napisano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 pół dnia to za malo żeby dojechać do W-wy wrócić i jeszcze na rowerze pare godzin pośmigać, chociaż faktycznie chyba będę musiał jakoś sprężyć bo im bliżej zakupu tym więcej wątpliwości. Jak myslicie od jakiego wzrostu warto myśleć o 29, mam 179 cm? Ninera w polsce przetestujesz. polski dystrybutor ma Lkę Ninera JET 9 RDO, Dzięki ale dystrybutor jest z Leszna, to juz prędzej spręże do airbikeu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
razorjack Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 (edytowane) dystrybutor jest prawie z calej polski (kilka osob mieszkajacych w kilku miastach) ninera testowalem (2min na nim jechalem ) pod warszawa, popatrz w kontaktach, jest tam kilka miast wymienionych Edytowane 10 Marca 2012 przez razorjack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWS Napisano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 (edytowane) dzięki faktycznie chyba nie dopatrzyłem Edytowane 10 Marca 2012 przez SWS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plan Napisano 24 Marca 2012 Udostępnij Napisano 24 Marca 2012 elo, odnośnie tego, co pisałem na stronie 1: dziś spędziłem pierwsze ok 2h na epic'u. jednym słowem: super. w kilku słowach: wbrew niektórym opiniom podjeżdża doskonale, w dół jeszcze nie czuję może na 100%, ale jest potencjał. Akurat w tym egz. był mostek 90 i mocno w dół więc to może mieć duży wpływ na podjazd/zjazd, ale rower jest super wyważony. Od początku czułem się, jak w domu. Nieco czuć ciężar, to kwestia ponad 12kg. Jeździłem na alu comp, taki też sam będę miał. Postaram się z niego ok 1kg zrzucić i będzie już coś czuję rower rakieta. polecam polecam. o ile ktoś to gdzieś dostanie bo czekam na mój od niemal 2 miesięcy i nawet nie wiem, kiedy będzie. I fajnie być na mtb po pół roku jazdy na szosie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWS Napisano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 elo, odnośnie tego, co pisałem na stronie 1: dziś spędziłem pierwsze ok 2h na epic'u. jednym słowem: super. w kilku słowach: wbrew niektórym opiniom podjeżdża doskonale, w dół jeszcze nie czuję może na 100%, ale jest potencjał. Akurat w tym egz. był mostek 90 i mocno w dół więc to może mieć duży wpływ na podjazd/zjazd, ale rower jest super wyważony. Od początku czułem się, jak w domu. Nieco czuć ciężar, to kwestia ponad 12kg. Jeździłem na alu comp, taki też sam będę miał. Postaram się z niego ok 1kg zrzucić i będzie już coś czuję rower rakieta. polecam polecam. o ile ktoś to gdzieś dostanie bo czekam na mój od niemal 2 miesięcy i nawet nie wiem, kiedy będzie. I fajnie być na mtb po pół roku jazdy na szosie dzięki za opinie ja na swojego też już troche czekam, ma być w tym tygodniu, postawie go na Rovalach, grupa XX, hamulcach R1, kiera i mostek synatce, siodełka jeszcze nie wybrałem -będe testował, waga w granicach 10 kg powinna być osiągalna. Już sie nie moge doczekac. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plan Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Kolego 10 kg to faktycznie będzie hit. W moim wypadku na ramie alu nie ma co marzyć o takim wyniku. Rozumiem, że carbonowe rovale zakładasz? ogólnie jestem pewien, że będziemy bardzo zadowoleni w tym roku obaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWS Napisano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 (edytowane) rovale będą karbonowe, tak rzuciłem z kapelusza te 10 kg, chociaż z tego co wiem na XTR na stronach spec. rower ważył 10.45 kg a na XX jest jakieś 0.25 kg lżejszy, do tego zakładam formula R1 racing - lżejsze niż w gotowcu i jakieś lekkie siodło w granicach 100 g plus trochę śrubek się wymieni i 10 kg powinno być osiągalne. Sam już schudłem około 3 kg i ostro trenuje więc całość powinna działać nieźle. Jak tylko dostanę rower to się podzielę wrażeniami. Edytowane 28 Marca 2012 przez SWS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mentos Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 (edytowane) jakieś lekkie siodło w granicach 100 g plus trochę śrubek się wymieni i 10 kg powinno być osiągalne. Sam już schudłem około 3 kg i ostro trenuje więc całość powinna działać nieźle. Jak tylko dostanę rower to się podzielę wrażeniami. Jeżu, jestem ciekaw tych wrażeń ale zwłaszcza twojej pupy na takiej extrermalnej desce. Wolałbym bym napić się o 4 łyki wody mniej, albo jeszcze godzinka na siłowni by być lżejszym o 150g a siodło założyć lekkie i wygodne czyli jakieś 250g, miej litość dla samego siebie Oczywiście zakładam że rower jest do jazdy a nie na wystawkę pt "Light Bike" bo wówczas oki, rozumiem. Edytowane 29 Marca 2012 przez Mentos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWS Napisano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 rower ma być do jazdy oczywiście, widocznie jestem gruboskórny typ bo jeździlem na lekkich siodłach np speedneadle tunea - waga 98 g i było OK, powiem więcej lepiej niż na niejednym siodle ważącym 250 g, obecnie jeżdze na fizik tundra i też jest ok, nie wiem ile waży ale wersja karbonowa pewnie coś około 140 g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mentos Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 No w sumie racja, siodło to baaaaardzo indywidualna sprawa, patrzę na to zawsze swoimi oczami, to znaczy swoją dupą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWS Napisano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 (edytowane) Rower już złozony, pierwsze 150 km mam za sobą głownie las i szutry. Pierwsze spostrzeżenia sa bardzo pozytywne, chociaż pewnych korekt będzie wymagało ustawienie zawieszenia. Rower jest przynajmniej w porównaniu z moim sztywniakiem 26 cali mega szybki zwłaszcza na zjazdach. Średnio szacuje ze na trasach ktore znam i jeżdziłem na poprzedenim rowerze jestem szybszy średnio o około 3-4 km/h, srednia wzrosla z około 24 na 27-28 -pomiary na odcinkach około 15 km. Oczywiście pomiary orientacyjne, ale na tych odcinkach nie udawało mi sie wyjśc poza 25 km/h na podobnych dystansach. Myślałem nawet że mi licznik zawyża się okazało ze minimalnie zaniza prędkośc w porównaniu z poprzednim rowerem, Poza tym subiektywnie też jeździ się szybciej. Zwrotnośc i przyspieszenie na pewno nieco gorzej niż poprzednik, ale nie ma się wrażenia na jazdy czymś pokracznym i ocięzałym a wręcz przeciwnie.Pierwsze prawdziwe testy czekaja mnie w górach już za tydzień, ale mysle ze rower spełni moje oczekiwania. Waga roweru w serii rama M, z pedałami i "cięzkim" siodłem tundra kium, na oponach fast track - 9.9 kg. mysle że po lekkim tuningu waga około 9.5 osiągalna. Edytowane 30 Maja 2012 przez SWS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi