Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jako inżyniera mnie to nie dziwi - mała koronka oznacza małe ramię i mamy przy twardym ciśnięciu:

duży moment/małe ramię=duży nacisk (a prościej - napięcie łańcucha na twardych przełożeniach)

Albo rower będzie super-lekki, albo użyteczny. Nie wiem jak wygląda twardość tytanu, ale chyba w kasecie XTR właśnie z niego są koronki.

Alu zostawmy do pokazówek (a twój rower to nie z tych raczej), ewentualnie dla dużych trybów, gdzie nacisk jest zawsze mniejszy.

Napisano

Są kasety całkowicie tytanowe i z ich normalną eksploatacją: jakością zmiany biegów, czasem użytkowania jest całkiem dobrze - używałem takiej kasety, kosztowała tyle co xtr i byłem z niej zadowolony. Najpierw zamontowana w rowerze mtb, potem miejskim, eksploatacja codzienna, niezbyt higieniczne warunki pogodowe.

Wiele lat używam korb z małą zębatką alu - także bez skutków ubocznych. Jest ona przeważnie najmniej używana i podlega mniejszym obciążeniom, stosowana jako "ratunkowa".

 

Rower z tematu nie jest super lekki, jak na dzisiejsze standardy w miarę lekki, więc moim zdaniem nie podlega zasadzie albo super lekki albo użyteczny.

Napisano

Heh lekki rower to miał taki mój znajomy, 1x10, koła 1100 g na szytkach, ważył chyba z pedałami 7,3 kg, lapierre pro race

Napisano
Rower z tematu nie jest super lekki, jak na dzisiejsze standardy w miarę lekki, więc moim zdaniem nie podlega zasadzie albo super lekki albo użyteczny.

no ja właśnie do tego piję, że rower Cox-a jest użyteczny i na razie zbijanie masy sensownie zrobić w innych miejscach niż zębatki.

Napisano

hamulce juz mam, super sprawa, tylko denerwuje mnie luz na klockach, w v-kach nie było.... :verymad:

Na forum był temat lub posty o likwidacji luzu klocków z radiatorami, ale nie pamiętam w jaki sposób problem został rozwiązany...

Napisano

Jak widzę te hamulce i to jeszcze z radiatorem to normalnie trochę zazdroszczę.

A z luzami to można wkręcić śrubkę zamiast zawleczki (tak jak w XT) lub ktoś pisał o założeniu na klocki folii termokurczliwej.

Napisano (edytowane)

nie nie, nie o to chodzi, na zdj nr 3 jest na końcu zawleczki takie czarne "coś", tojest właśnie kawałek rurki termokurczliwej który klinuje ciasno zawleczkę, mi chodzi raczej o luz przy tym jak na zablokowanych kołach ruszasz rowerem w przód tył to nie blokuje tak na 100% jak w v-kach tylko troche klocki lataja w zacisku

Edytowane przez Cox
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Napisano

nowe części

11r3vx5.jpg

2zdwqid.jpg

n13z91.jpg

11lrk94.jpg

 

najprawdopodobniej będą jeszcze tarcze progress 317, 180mm i 160mm tylko musze skombinować adaptery cl-> is, jest to bezpieczne rozwiązanie ?

Napisano

Qrcze,

fajnie to skleiłeś do kupy, waga ekstra, szpej ołkej, wygląd tragiczny, i uwierz mi że próbowałem na wszelkie możliwe sposoby przekonać się, tłumaczyłem sobie że może fajny bo taki oryginalny, niepowtarzalny, no ale nie dało rady zmysłu stetycznego oszukać....po cholerę Merida stworzyła takie malowanie??? co to wogóle są za płomienie...jak z bika dla 3 latka. Sam kolor ( seledyn ) ok, no ale te płomienie...nie przeżyje;)

Pozdrawiam

hej

Napisano

heh, nie wiem, jak się okazja nadarz to coś ulepszam, ale już chyba basta, tyle wystarczy, zostały już tylko manetki xt

Napisano

Hej,

żeby nie było, projekt jest super, sam rower ekstra, tylko te płomienie nie dają mi spokoju:D

Ale oczywiście gusta non diskusta;p

Pamiętam że jak szukałem ramy natrafiłem właśnie na taką meridkę w dobrej cenie, i tyko i wyłącznie te płomienie ją zdyskwalifikowały:(

Pozdrawiam

Napisano

Kojarzycie team Lampre Merida?

http://www.teamlampremerida.com/

 

kolorystyka ich rowerów jest krytykowana przez wiele osób ale mi się bardzo podoba i swoją Meridę właśnie w taki sposób "robię"

tylko zamiast tego różowego, bardziej czerwone, lepiej dostępne części, chociaż mostek mam idealny

Napisano (edytowane)

Wcześniej był tylko róż i niebieski, u nich akurat kolorów nie wybiera projektant tylko sponsorzy, zielony to kolor meridy i całe szczęście że nie mają więcej sponsorów bo każda kończyna musiałaby być w innym kolorze ;) a czy się podoba? jak już wcześniej było pisane to kwestia gustu, na pewno będą się wyróżniać :)

 

Co do twojego pomysłu wszystko może wyjść fajnie ale trzeba być konsekwentnym, jeśli masz różowy mostek nie możesz mieć czerwonego zacisku :yucky:

Edytowane przez miller
Napisano

Chłopie daj spokój z tymi płomieniami, 3 posty wyżej spamowałeś to samo ;)

Jak qrde spamowałem, to po co jest to forum i ten dział???Ktoś wystawia projekt to się na jego temat pisze...a czy skomentuję przerzutkę czy malowanie ramy to moja sprawa...

Zajmij się swoimi komentarzami adwokacie...

Napisano

Zajmij się swoimi komentarzami adwokacie...

Po cholere dwa razy piszesz o tych samych płomieniach?

 

 

Czemu zmiana z R7 na rebę? I jak tam zmiana hamulców? Też ostatnio przesiadłem się z V na br-m665, i stwierdzam że poezja, jeden paluszek i hamujesz :D

Napisano (edytowane)

czemu r7 na rebe? z czystej ciekawości , chcę zobaczyć jak działa dual air, jutro właśnie pierwszy test w górach

 

hamulce poezja, trochę tarcza trze o klocki, ale nie dzwonią i ogólnie jest ok

Edytowane przez Cox
Napisano

hamulce poezja, trochę tarcza trze o klocki, ale nie dzwonią i ogólnie jest ok

Ja regulacją zacisku coś tam zdziałałem, a potem na hama ręką wyprostowałem tarcze i teraz jest o wiele lepiej niż było :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...