restonfrets Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 http://www.ebay.com/itm/2010-Manitou-R7-R-Seven-MTB-Fork-Milo-Disc-Green-100-/280707064765?pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item415b71e3bd#ht_3705wt_802 cos takiego bede chcial kupic. Tylko na razie fundusze ida na wymiane napedu. A fotek na razie nie wysle, jak wroci z serwisu postaram sie cos wrzucic. Ale na razie nie prezentuje sie jakos swietnie. A ty planujesz jakies Zmiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 Zdjęcia zupełnie inaczej przedstawiają rower-widzę to po swoim. Ale żeby nie być gorszym to na dniach wstawię u siebie też jakieś nowe zdjęcia. PS. Piksel, świnia z Ciebie, ja nie budowałem takiego napięcia przy budowie mojego potwora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 faktycznie bardzo ładny zielony widelec, ale z piwotami do bym go nie dostał.... praca r7 mi jakoś tak bardziej odpowiada niż RS z motion control, nie zapada się tak bardzo na zjazdach,bardziej czuły na małe nierówności , ogólnie jedzie się tak jak na mało napompowanej oponie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 (edytowane) Zależy jaki to RS... Solo Air rzeczywiście się zapada przy niższym ciśnieniu, ale już Dual Air robisz co Ci się tylko podoba i może być bardzo czułe A z RS'ów miałem już Tore 318 SA, Rebe SL 2008, Rebe SL2009/2010 i teraz Sida z BlackBox. Długo ujeżdżałem też Recona SA z motionem Edytowane 25 Marca 2012 przez Rybka33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 25 Marca 2012 Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 dętki dają radę, wytrzymałość taka sama jak każde inne Nie rozumiem. Chcesz powiedzieć, że wylightowane dętki są tak samo odporne jak te o 2x grubszych ściankach? A co do roweru to biały R7 bardzo poprawił jego wygląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 25 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2012 tak, są tak samo wytrzymałe, wg mnie czy złapiesz kapcia to zależy od opony nie od dętki, jak już przebijesz oponę to i dętka 200g będzie miała dziurkę, ciężkie, grube dętki są odporniejsze na snake'i, tu nie zaprzecze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 Lepsze zdjęcie z "profilu" Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 Co ja Ci tej korby zazdroszczę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 sam sobie zazdroszczę, takie szczęście miałem na allegro, 1/1000 normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 Już ją widzę u siebie w rowerze No nic, może po jakimś przypływie gotówki zapoluję na Noir'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 zdjęte rogi - 52 g, tak mi wygodniej za 3 tyg będzie sztyca bontrager xxx lite 182 g po wielu pozytywnych i negatywnych epizodach z różnymi oponami ( przez 3 lata) stwierdzam że najlepszą oponą jaką do tej pory spotkałem jest Schwalbe rocket ron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 Z R7 dużo lepiej to wygląda. Biały pasuje jak najbardziej (jest optycznie lżej niż z tą grubą czarną Torą ). Ale mówisz, że R7 odczuwalnie sztywniejszy niż Tora? Miałem Torę, mam R7 i nie zaryzykowałbym takiego stwierdzenia. Prędzej na odwrót. Tora to w sumie dobry amor, ale nie wart swojej ceny. Są lepsze (i lżejsze ) widelce w podobnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 7 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 r7 ma lepszą sztywność skrętną, odczuwanie, tora jest trochę sztywniejsza wzdłużnie, czuć to podczas hamowania, myślę że sztywność skrętna jest ważniejsza, odpowiada przecież za precyzje sterowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 r7 ma lepszą sztywność skrętną, odczuwanie, tora jest trochę sztywniejsza wzdłużnie, czuć to podczas hamowania, myślę że sztywność skrętna jest ważniejsza, odpowiada przecież za precyzje sterowania Golenie dolne R7 troszkę się gną. W Torze ni czorta. Ale ogólna sztywność w R7 jest co najmniej dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bruce95 Napisano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2012 (edytowane) Super rowerek. Tak patrzę, że masz taki sam przedni trójkąt ramy jak ja. Edytowane 9 Czerwca 2012 przez bruce95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2012 (edytowane) Do roweru zawitały zaciski accent race titan 48g i sztyca bontrager xxx lite 180g. Bar Ends: (Rogi) – brak Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - brak Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid SD7 - 180g Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Avid SD7 - 180g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) – Shimano Deore Lx dual control -439g Cables: (Pancerze i linki) - 219g Cassette: (Kaseta) – Shimanio Deore 11-32 - 360g Chain: (łańcuch) - Shimano Deore - 270g Crankset: (Korby) + suport – Xt m-770 - 866g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Lx- 164 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano xt rd-m770 - 232g Fork: (Widelec) –Manitou R7 elite absolute - 1580g Frame: (Rama) – Merida matts flx team 20' – 1605 g Grips: (Gripy) - Boplight - 30g Handlebar: (Kierownica) - Truvantiv Team 580mm/31,8 - 145g Headset: (Stery) – FSA ZS-4 - 111g Pedals: (Pedały) – Shimano 540 - 348g Seat: (Siodło) – Selle italia C2 - 262g Seatpost: (Sztyca) – Bontrager xxx lite - 180g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) – Alu no name - 44g Shifters: (Manetki) - Shimano LX dual control – już policzona waga Skewers: (Zaciski koł) - Accent race titan– 48g Stem: (Mostek) - Truvantiv Team 110mm/31.8 - 150g Tire (Front): (Opona przednia) - Schwalbe Rocket Ron evo - 400g Tire (Rear): (Opona tylna) - Continental X king supersonic -388g Tubes: (Dętki) – Maxxis Flyweight 2 x 96g - 192g Wheel Front: (Koło przednie) – 834 -Hub: (Piasta) – Mavic Crossride UB -Rim: (Obręcz) + opaska mavic - Mavic Crossride UB -Spokes: (Szprychy) - Mavic , stalowe, płaskie x 20 -Nipples: (Nyple) - Mavic , Wheel Rear: (Koło tylne) - 990gp -Hub: (Piasta) - Mavic Crossride UB -Rim: (Obręcz) + opaska mavic - Mavic Crossride UB -Spokes: (Szprychy) - Mavic , stalowe, płaskie x 20 -Nipples: (Nyple) - Mavic +koszyk specialized + śrubki x4 – 54g +licznik (nie wliczam) CAŁOŚĆ :10271 g koło tylne: 1834g koło przednie: 1330g Proszę moderatorów o zmianę w nazwie tematu na [10271] Jeszcze tylko 272g i będziemy z bratem opijać 9XXX g Edytowane 24 Czerwca 2012 przez Cox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 22 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2012 (edytowane) Ja mam pytanie o zaciski accent race titan. Czy nie ma z nimi żadnych problemów? Trzymają stabilnie koło? Różne opinie krążą o tych zaciskach (i w ogóle o lekkich tytanowych). Ciekawy jestem jak w Twojej "Madzi" się spisują. Swoją drogą idziesz łeb w łeb z moją Meridą, praktycznie ta sama waga Edytowane 22 Lipca 2012 przez Lumperator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2012 przedni zacisk oddałem bratu do szosówki, bo niestabilnie trzymał, tył bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koser Napisano 18 Września 2012 Udostępnij Napisano 18 Września 2012 Będa jeszcze jakieś zmiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2012 może tarczówki slx 2012 i jakieś nowe koła, ale zobaczymy na co fundusze pozwolą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 W specyfikacji roweru zaszły znaczące zmiany koła Mavic Crossride ub---> Ritchey Wcs kaseta Deore ---> Xt łańcuch Deore ---> Xt manetki Lx ---> Deore (przejściowo) kierownica Truvativ 58cm ---> Ritchey Pro 66cm opony na bardziej terenowe tz front Nobby nic 2.25 , tył Specialized sauserwind sworks 2.0 w następnym tygodniu dojdą hamulce slx br-m675 Specyfikacja: Bar Ends: (Rogi) – brak Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - brak Brake (Front): (Hamulec przedni) - Slx br-m675 Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Slx br-m675 Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) – Slx bl-m675 Cables: (Pancerze i linki) - 150g około Cassette: (Kaseta) – Shimanio Xt 11-32 - 264g Chain: (łańcuch) - Shimano Xt - 299g Crankset: (Korby) + suport – Xt m-770 - 866g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Lx- 164 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano xt rd-m770 - 232g Fork: (Widelec) –Manitou R7 elite absolute - 1580g Frame: (Rama) – Merida matts flx team 20' – 1605 g Grips: (Gripy) - Boplight - 20g Handlebar: (Kierownica) - Ritchey pro 660mm - 280g Headset: (Stery) – FSA ZS-4 - 111g Pedals: (Pedały) – Shimano 540 - 350g Rotors: (Tracze) Shimano slx 160mm- 300g Seat: (Siodło) – Selle italia C2 - 262g Seatpost: (Sztyca) – Bontrager xxx lite - 180g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) – Alu no name - 44g Shifters: (Manetki) - Shimano Deore- 300g Skewers: (Zaciski koł) - mavic– 115g Stem: (Mostek) - Truvantiv Team 110mm/31.8 - 150g Tire (Front): (Opona przednia) - Schwalbe Noby nic 2.25 - 560g Tire (Rear): (Opona tylna) - Specilized sauserwind-550g Tubes: (Dętki) – Maxxis Flyweight 2 x 96g - 192g Wheel Front: (Koło przednie) – 707 -Hub: (Piasta) – Ritchey Wcs CL -Rim: (Obręcz) + opaska Ritchey - Ritchey Wcs ORC asymetryczne- 390g -Spokes: (Szprychy) - DT race, 1,8 mm x 28 -Nipples: (Nyple) - DT prolock aluminiowe , Wheel Rear: (Koło tylne) - 860g -Hub: (Piasta) - Ritchey Wcs CL -Rim: (Obręcz) + opaska Ritchey - Ritchey Wcs ORC asymetryczne- 390g -Spokes: (Szprychy) - DT race, 1,8 mm x 28 -Nipples: (Nyple) - DT prolock aluminiowe , +licznik (nie wliczam) Rower zrobiłem teraz "bardziej do jazdy" , ale dzięki lekkim kołom nic nie stracił na dynamice, oczywiście na wyścig opony 2x 400g http://imageshack.us/photo/my-images/822/zdjcie187b.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/194/zdjcie186w.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2013 tak patrzę na foty i widzę, że wideł i sztyca są równoległe? Jakie są kąty w tej ramie? seat/head 71/71 ? Ciekawi mnie, bo kąty to mój konik. Lubię stromą siodłówkę i wypłaszczony przód - tak jak teraz w fullach się robi (i mój trans tak ma ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 12 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2013 zdjęcie było robione troche od góry i może to tak wyglądać, podsiodłówka jest 73, amor 70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2013 Cox liczę na zdjęcie z nowymi hamulcami Sprawozdanie na ich temat, także nie zawadzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2013 Jak możesz to pochwal się tymi kołami - jakieś foto piast itd. Sam jestem ciekaw co tam siedzi Swoją drogą rama super, tylko kolor płomieni pasuje jak pięść do oka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.