Skocz do zawartości
  • 0

[Rower] Kross Hexagon V3 2010" Custom


rafcix1221

Pytanie

Napisano

Witam :) Chciałbym przedstawić na forum swojego Krossa V3. Kupiłem go w 2011 roku w okazyjnej cenie 750zł nowego...

Kiedy go złożyłem wyglądał tak: http://www.forumrowerowe.org/uploads/garage_images/image_url-139011-1305479420.jpg

Kupiłem do niego już sporo lepszych części :) Aktualna specyfikacja wygląda tak:

 

 

 

  • Rama : Kross Hexagon V3
  • Widelec : SR Suntour XCR 100mm
  • Kierownica : EASTON EA30 DH 685mm
  • Mostek : TRUVATIV XR 75
  • Sztyca : Kross
  • Siodło : Selle Royal MACH
  • Pedały : Dartmoor Uptown
  • Manetki : Shimano LX
  • Przerzutka przednia : Shimano Deore RD-M530
  • Przerzutka tylna : Shimano Deore RD-M531
  • Hamulce : Shimano M596 2012 + Shimano SM-RT51 180 mm Tył: ,V-brake Alhonga + Merida ACS
  • Dźwignie hamulca : Shimano M596 2012, Tektro
  • Kaseta/wolnobieg : Deore LX CS-M580 32-11T
  • Łańcuch : KMC Z9000
  • Korba : Shimano
  • Suport : Neco
  • Obręcze : Kross, Schurman
  • Piasty : Kross, Shurman
  • Szprychy : Kross, Shurman
  • Opony : KENDA SBE 26 X 2.1
  • Dętki : VeeRubber
  • Linki/pancerze: Alhonga
  • Zacisk sztycy : Kross
  • Top Cap : Neco
  • Stery : Neco
  • Gripy : ESI

Pogrubione są rzeczy które będą wymienione, podkreślone rzeczy są inne niż były oryginalnie.

Tutaj w miarę aktualne zdjęcie : http://www.forumrowerowe.org/uploads/gallery/album_1727/gallery_139011_1727_1644233.jpg

 

Proszę o jakieś porady co mogę jeszcze zmienić i na co :) Oraz co sądzicie o rowerku :)

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Myślę, że nawet możesz spróbować sił w maratonie/xc - ale bez napinki, 4fun :) Powiem Ci, że całkiem fajna konfiguracja, bez pędu na wagę i prestiż, z głową złożony :)

  • Mod Team
Napisano

Na maratonie dla fanu to i bez tych zmian w rowerze można by wystartować. Teraz nie masz wyjścia, musisz walczyć o czołowe pozycje :)

Napisano

Zmieniona korba, suport, stery, linki, pancerze i zacisk sztycy.

  • Rama : Kross Hexagon V3
  • Widelec : SR Suntour XCR 100mm
  • Kierownica : EASTON EA30 DH 685mm
  • Mostek : TRUVATIV XR 75
  • Sztyca : Kross
  • Siodło : Selle Royal MACH
  • Pedały : Dartmoor Uptown
  • Manetki : Shimano LX
  • Przerzutka przednia : Shimano Deore RD-M530
  • Przerzutka tylna : Shimano Deore RD-M531
  • Hamulce : Shimano M596 2012 + Shimano SM-RT51 180 mm Tył: ,V-brake Alhonga + Merida ACS
  • Dźwignie hamulca : Shimano M596 2012, Tektro
  • Kaseta/wolnobieg : Deore LX CS-M580 32-11T
  • Łańcuch : KMC Z9000
  • Korba :Shimano Deore FC-M532
  • Suport : Shimano Deore
  • Obręcze : Kross, Schurman
  • Piasty : Kross, Shurman
  • Szprychy : Kross, Shurman
  • Opony : KENDA SBE 26 X 2.1
  • Dętki : VeeRubber
  • Linki/pancerze: Jagwire / Alligator (ukł. zamknięty)
  • Zacisk sztycy : Sars MTB
  • Top Cap : Cane Creek
  • Stery : Cane Creek VP-A69AC
  • Gripy : ESI Grips

Pogrubione części idą do wymiany... Podkreślone już są wymienione

 

Jeszcze nie ma linek przerzutek, będą w poniedziałek/wtorek :)

 

Foty :

 

IMG_0778.JPG

IMG_0779.JPG

IMG_0780.JPG

IMG_0782.JPG

IMG_0783.JPG

Napisano

Moim zdaniem wymiana ramy jest tu na razie nie potrzebna. Po co wymieniać coś co jest sprawne? Jak rama pęknie albo przestanie mu wystarczać to

wtedy ją wymieni. Wydaje mi się że ludzie na tym forum ( nie wszyscy ) czasem mają za duże parcie na prestiż i markę. Ja wiem że dobre części kosztują swoje ale może ktoś ich nie potrzebuje żeby jeździć na dwóch kółkach :)

 

Fajny kross oby sprawiał dużo frajdy z jazdy bo przecież do tego ma służyć :)

Napisano

Dokładnie jak wyżej. A nie wiem czy wiesz, ale to (chyba) ta sama rama, która jest w moim Levelu A2 :) Poza lakierem ZA TĘ WARTOŚĆ RAMY nie ma co narzekać :) Tyłka nie urywa, ale ma (w miarę) sensowną wagę (moja lekko poniżej 1.8kg z miskami sterów, 17") i jest w miarę sztywna. A i głupoty już wytrzymała ;) Nie powiem, da się ją zabić, ale nie jest to ułatwione jakością ramy :thumbsup:

 

 

Edit: chyba nie ta sama :sick: masz inne haki z tyłu

Napisano

No tak pytam, bo wszystko już praktycznie zmienione, a ramka została :)

A poza tym to nie narzekam na nią, bo mam taką samą (tylko pomarańczową), no może mogła by być trochę dłuższa (moje osobiste odczucie), i szkoda że nie ma z tyłu miejsca na montaż tarczówki :(

Napisano

Jak CI się jeździ z taką kombinacją, że z przodu tarczówka, z tyłu v? Da się przyzwyczaić do odmiennych klamek ;) ?

Napisano

Dość dużo osób używa takiej kombinacji. Wiadomo że do zablokowania tylnego koła potrzeba mniejszej siły niż do przedniego więc vki przy nie za dużej wadze wystarczają.

Napisano

Witam.Też jestem szczęśliwym posiadaczem takiego Kross-a, po ostatnich zmianach chyba tylko rama została oryginalna( nie

zmieniona).Ja też zmieniam nie które części ale jeszcze długa droga ta takiego stanu jak twoja maszyna.Czy przewidujesz jeszcze jakieś zmiany ???.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...