Cobra142 Napisano 21 Lutego 2012 Napisano 21 Lutego 2012 Wybór padł na te 2 rowery Trail nówka, a AM-400D używka seryjne części wszystko po przeglądzie, konserwacji, regulacji . Co lepiej wziąć ten wydatek praktycznie w 100% wyzeruje mi konto także nie ma mowy o wymianie części jak na razie i prosze nie piszcie postów typu "dołóż 100zł i kup to" bo nie mam zupełnie skąd wziąć dodatkowych pieniędzy.Raczej nie biore innych modeli pod uwage. Rower ma być używany głównie do jazdy po leśnych drogach i jakiś utwardzonych , ale mam blisko siebie las w którym jest taka droga z górki jakieś korzenie, zakręty itp. i tak myśle że jakbym kupił rower inny niż typowy "góral" to chciałbym troche tam popróbować swoich sił . Z góry dziękuje za wypowiedzi . Pozdrawiam .
maciej83 Napisano 21 Lutego 2012 Napisano 21 Lutego 2012 dołóż jakieś linki łatwiej będzie oceniać bo mało kto pamięta całą specyfikację
Cobra142 Napisano 21 Lutego 2012 Autor Napisano 21 Lutego 2012 Merida Matts Trail 100D Widelec RST GILA Pro 120 TnL z blokadą skoku Hamulce Hayes Stroker comp 180/ 180 mm Korby Shimano M311 42-32-22 CG Przerzutka przod Shimano M310 low 34.9-42 Przerzutka tył Shimano Alivio 8 Kaseta Shimano CS-HG40-8 11-32 Kierownica FSA XC 300A OS R20 620 Mostek FSA OS-190 6 Piasty Alloy QR/ Shimano RM60 Pedały XC Alloy Obrecz Matts PRO D Siodło XM LINE Sztyca FSA SL280 SB25 31.6 Manetki Shimano SL-M360 rapidfire Opona MERIDA Trail 2.25 Merida AM-400D Model: AM 400-D Rower należy do grupy: FULL SUSPENSION Rozmiar ramy: S / M / L Rama: MERIDA AM-TFS-D7 Amortyzator/widelec: RST LAUNCH T7, 100MM Wkład suportu: SHIMANO LP28 Korby: FSA DYNADRIVE, 44 / 32 / 22 Przerzutka przód: SHIMANO DEORE Przerzutka tył: SHIMANO DEORE Manetki: SHIMANO DEORE RAPIDFIRE Hamulce: TEKTRO AURIGA COMP, 203 / 180MM Dźwignie hamulców: TEKTRO AUGIRA COMP Wielotryb/kaseta: SHIMANO CS-HG50-9, 11-32T Piasta przód: ALLOY DISC Piasta tył: ALLOY DISC Obręcze: ALEX SUPRA 4X DISC Opona przód: MAXXIS IGNITOR, 26"x2,35 Opona tył: MAXXIS DY-NO-MITE, 26"x2,35 Pedały: MERIDA Kierownica: X-MISSION SPEED Mostek: X-MISSION SPEED Siodło: X-MISSION SPEED Sztyca: X-MISSION SPEED Liczba biegów: 27
Silver400 Napisano 23 Lutego 2012 Napisano 23 Lutego 2012 Jak dla mnie full jest lepszą opcją z tych dwóch. Jeśli oczywiscie jest w dobrym stanie a Ty potrzebujesz full'a. Trail 100-d jest słabo wyposażony (poza hamulcami, mam te same w 300-d) napęd może niedomagać w terenie a RST Gila jest ogólnie niepolecany. Za Trailem przemawia jego fajna rama, hamulce i fakt że jest nowy. Z tego co pamietam (jeśli mówimy o tej samej aukcji) to jest przynajmniej 100zł tańszy od tego fulla a to zawsze można przeznaczyć na jakieś światełka, spodnie czy cośtam. Gdybym potrzebował full'a kupiłbym AM-400D, jednak ja osobiście kupiłem Trail 300-D Edit: Przypomniało mi się, przedni amortyzator w tym full'u to tez nieporozumienie, mam kolegę któremu rzeczony "amor" rozpadł się w czasie jazdy (w taki samym rowerze), robiąc krzywde użytkownikowi. No i tarcza 203mm z całą pewnością nie wydłużyła jego żywotności.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.