skrzeczowas Napisano 21 Lutego 2012 Napisano 21 Lutego 2012 Witam serdecznie, To mój pierwszy post, mam nadzieję, że zatytułowałem go poprawnie. Moja charakterystyka: - Jestem początkującym rowerzystą. Jeżdżę od ok 4 miesięcy po 15 km dziennie (do pracy). Ważę ok 125 kg + średnio ciężki plecak - całkowita waga maks. 130kg - Główna trasa przejazdu to ok 90% asfaltu/kostka na drodze rowerowej, 10% piach albo błoto jak pada. Czasem jadę po polu, więc nawierzchnia trawiasta. - Kupiłem i użytkuję rower Kross Level A4 z fabrycznymi ustawieniami. Na obręczach roweru mam oznaczenie: 559x19c. Na oponach: 54-559 26". Opony mają bieżnik typowo terenowy z "klockami". Problem: - Wydaje mi się, że moje opony nie są dobrze dobrane. Wydaje mi się, że powinienem mieć coś na kształt opon samochodowych bez "klocków", za to z rowkami. - Wydaje mi się, że opony mają za dużą szerokość. W tej chwili jest to chyba 2.1". Chciałbym coś węższego, żeby uzyskać mniejsze opory toczenia (i mniejszy hałas na nawierzchni utwardzonej, bo w tej chwili słychać dość donośne buczenie podczas jazdy). - Oczywiście jestem ograniczony budżetem - byłoby super, gdybym mógł dobrać coś do 100 zł, może ew. lekko ponad, jeżeli warto. Prosiłbym o poradę - jakie gumy dobrać. Jest to pierwszy krok do przebudowy mojego roweru pod moje potrzeby - mam wrażenie, że użytkownicy tego forum pomogą mi w tym szczytnym celu Z góry dziękuję, pozdrawiam Paweł
przemolinko Napisano 21 Lutego 2012 Napisano 21 Lutego 2012 http://allegro.pl/op...2108481814.html Matka je używała bardzo przyjemna oponka. Daję radę na asfalcie (łatwo się jedzie) a tak że nie jest źle na piachu/błocie. A co do dętek to w tym przedziale budżetowym bież byle co Ja używam schwalbla- ale to 25zł za sztukę.