Skocz do zawartości

[serwis] X-Fusion Shox Vector PVA


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Wziąłem się w końcu za serwis mojego X-Fusion Shox Vector PVA.

Wygląda to tak:

 

1162566338.x-fusion_vector_pv.jpg

 

 

Rozkręcilem prawie wszystko. Nie udało mi się tylko odkręcić głównego cylindra. Wszystkie O-ringi były ok. Odtłuściłem , nasmarowałem, zalałem nowym olejem Rock Shox PitStop 10W. Ustawiłem przegrodę , napompowałem (niestety powietrzem) do 150PSI.

Dumby, zamontowałem w ramie i zabrałem się do testowania i ...trysneło na metr. A śmierdzi ten olej jak cholera.

Po wstępnych oględzinach stwierdziłem, że nieszczelność znajduje się albo na łączeniu głównego cylindra , czyli tam gdzie się go wkręca albo w otworze widocznym na zdjęciu.

 

f2f170b73793c406.jpg

 

Po odrkręceniu imbusa widać płaską główkę trzpienia którego nie można w żaden sposób wyjąć.

Do czego to ? Jak odkręcić cylinder ? 10W będzie ok ? Mam jeszcze 5W i 15W.

Help!

 

 

 

.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...