afly Napisano 3 Czerwca 2010 Napisano 3 Czerwca 2010 87kg przy 190cm. Czy jest aż taka różnica pomiędzy wytrzymałością tych modeli? Słyszałem że ten model jest lepszy od tego 2010. Ja waże 84kg i mam własnie model 2008 i myślę że możesz go brać, model 2008 ma lepszy amortyzator, ale trochę mniej sztywną ramę w porównaniu z 2010, to są główne różnice.
filmofoniak Napisano 12 Czerwca 2010 Napisano 12 Czerwca 2010 Witam! Prawdopodobnie kupię hexagona v6 za 1099 zł z amorem xct lub xcm. Mam pytanie: czy seryjne hamulce tarczowe są dość dobre? Spisują sie lepiej niż V-brake? A moze lepiej kupić hexagona v4 za 899zł z amortyzatorem XCM, ale troszke chyba gorszym osprzętem. Aha i jaki amor jest lepszy XCT, czy XCM? Jak myślicie...? Moim zdaniem za tą cenę lepiej kupić V4
burnpiro Napisano 15 Czerwca 2010 Napisano 15 Czerwca 2010 Ostatecznie kupiłem wersję 2010 za 1100zł z Mudserwis. Jak dotychczas pierwsze wrażanie dobre. Muszę wybrać się gdzieś w trasę i zobaczę jak ma się na dłuższych dystansach. Co do pytania to tarczówki spisują się dość dobrze (z przodu nawet za dobrze bo od razu zatrzymuje koło). Czy brać V-brakei czy tarczówki? Jak bym tam wziął tarczówki jeżeli nie potrzebujesz jakiś super hamulców. Powodem jest (czego nikomu nie życzę) to że tarczówki działają zawsze nawet jeżeli obręcz zostanie scentrowana.
Wafel Napisano 26 Czerwca 2010 Napisano 26 Czerwca 2010 Mam pytanie odnośnie tej aukcji: Odnośnik Z którego roku jest to model?
Wafel Napisano 27 Czerwca 2010 Napisano 27 Czerwca 2010 Dzięki. Model 2009 różni się od obecnego przednią przerzutką i kasetą. Który z nich polecacie tzn. który z nich ma według Was lepszy osprzęt? Pomijając kwestię ceny... TU odnośnik do modelu z br.
micha09 Napisano 28 Czerwca 2010 Napisano 28 Czerwca 2010 kysa275 to jest model z 2008 bo w 2009 nie bylo chyba hexagonow v6 wafel ja bym bral tego z 2008 roku bo ma lepszy osprzet ale ten z 2010 ma lepsza rame
Wafel Napisano 28 Czerwca 2010 Napisano 28 Czerwca 2010 (edytowane) Tzn. ma lepszą geometrię, czy jest wytrzymalsza? Bo chciałbym kupić sobie Hexagona, jako bazę do dalszej przeróbki, więc gorszy osprzęt aż tak bardzo nie będzie mi przeszkadzał. Zwłaszcza, że nie jeżdżę za dużo i co najwyżej po leśnych duktach i błocie Czy w moim przypadku (czyli średnio intensywne użytkowanie) będę w stanie odczuć różnicę w jakości osprzętu? --------------- Sprawdziłem - to jest model z 2008r. Edytowane 28 Czerwca 2010 przez Wafel
afly Napisano 28 Czerwca 2010 Napisano 28 Czerwca 2010 Tzn. ma lepszą geometrię, czy jest wytrzymalsza? Bo chciałbym kupić sobie Hexagona, jako bazę do dalszej przeróbki, więc gorszy osprzęt aż tak bardzo nie będzie mi przeszkadzał. Zwłaszcza, że nie jeżdżę za dużo i co najwyżej po leśnych duktach i błocie Czy w moim przypadku (czyli średnio intensywne użytkowanie) będę w stanie odczuć różnicę w jakości osprzętu? --------------- Sprawdziłem - to jest model z 2008r. Jeżeli dalsza rozbudowa to zdecydowanie model 2010 według mnie.
Wafel Napisano 28 Czerwca 2010 Napisano 28 Czerwca 2010 Dzięki za pomoc, utwierdziliście mnie w moich przekonaniach
Rade Napisano 3 Lipca 2010 Napisano 3 Lipca 2010 Jaki polecicie bagażnik do Kross Hexagon V6? Chodzi o to, żeby dało się zamontować bagażnik w tym rowerze, bo nie ma on standardowego mocowania.
afly Napisano 3 Lipca 2010 Napisano 3 Lipca 2010 Jaki polecicie bagażnik do Kross Hexagon V6? Chodzi o to, żeby dało się zamontować bagażnik w tym rowerze, bo nie ma on standardowego mocowania. Hamulec tarczowy raczej uniemożliwia Ci zastosowanie bagażnika - był o tym temat na forum, jak go odszukasz to zasięgniesz ciekawych informacji, co zastosować aby ten bagażnik w rowerze z takim hamulcem się znalazł
Rade Napisano 4 Lipca 2010 Napisano 4 Lipca 2010 Może ktoś pamięta temat tamtego wątku, bo coś znaleźć nie mogę.
Wafel Napisano 4 Lipca 2010 Napisano 4 Lipca 2010 Rama w modelu z 2010 roku nie ma typowej geometrii jak np. w modelu z 2008r., ale jest trochę "pochylona" (nie wiem jak to nazwać ). Czy jest to wygodne rozwiązanie i czy nie wpływa negatywnie na sztywność/wytrzymałość ramy?
afly Napisano 5 Lipca 2010 Napisano 5 Lipca 2010 Rama w modelu z 2010 roku nie ma typowej geometrii jak np. w modelu z 2008r., ale jest trochę "pochylona" (nie wiem jak to nazwać ). Czy jest to wygodne rozwiązanie i czy nie wpływa negatywnie na sztywność/wytrzymałość ramy? Rama zastosowana Kross`ach Hexagon`ach 2009/2010 jest z wyższego modelu Kross Level A2/A4/A6/A8 2007/2008. Geometria jest bardzier sportowa, sylwetka wyciągnięta z powodu długiej górnej rury (19" Hexagon 2008 ma taką samą górną rurę jak 17" Hexagon 2010). na pewno nowa rama ma większą sztywnośc w okolicach suportu, i dla mnie takie rozwiązanie jest wygodne.
Rade Napisano 24 Lipca 2010 Napisano 24 Lipca 2010 http://www.mikesport.pl/p/pl/4304/sport-arsenal-snc-206-s-aluminiowy-bagaznik---tyl.html Czy ten bagażnik będę mógł zamontować w Kross Hexagon V6?
afly Napisano 24 Lipca 2010 Napisano 24 Lipca 2010 Z tego co wiem to nie, ponieważ będzie kolidował tylny zacisk hamulca - jeżeli masz tarczowe.
afly Napisano 25 Lipca 2010 Napisano 25 Lipca 2010 http://www.crosso.pl/pages/pl/produkty/bagazniki/bagaznik-tylny.php + http://www.crosso.pl/pages/pl/produkty/akcesoria/adapter-do-hamulcow-tarczowych.php Zagłębiłem się w ten temat, i znalazłem informacje że najwięcej zależy od ramy. Są ramy gdzie normalny bagażnik zamontujesz bez problemów, ale są ramy gdzie musisz własnie użyc zestawu który podałem oraz są ramy do których pasuje bagażnik pod koła 28" bez przeróbek (zostajesz przy kołach 26" + hamulec tarczowy)- jedyna opcja jaką widzę aby to sprawdzić to sklep rowerowy i próbne przymiarki.
rafol21 Napisano 28 Lipca 2010 Napisano 28 Lipca 2010 Czy komuś z posiadaczy hexagona V6 haczy maszynka o łańcuch na 3-8 ?
Battis Napisano 31 Lipca 2010 Napisano 31 Lipca 2010 Jak widać jestem nowy na forum, witam was Zamierzam kupić Hexagona V6 z 2010r. Chciałbym się tylko upewnić, że będzie to dobry zakup. Otóż jak się sprawują hamulce? Zostawić w nim tarczowe czy poprosić o zmianę na jakieś V-ki?
afly Napisano 8 Sierpnia 2010 Napisano 8 Sierpnia 2010 Jak widać jestem nowy na forum, witam was Zamierzam kupić Hexagona V6 z 2010r. Chciałbym się tylko upewnić, że będzie to dobry zakup. Otóż jak się sprawują hamulce? Zostawić w nim tarczowe czy poprosić o zmianę na jakieś V-ki? Na Tektro IO już przejechałem 3100km i na v-ki ich bym nie zmienił (waże 84kg).
Konr4d Napisano 8 Sierpnia 2010 Napisano 8 Sierpnia 2010 Jak widać jestem nowy na forum, witam was Zamierzam kupić Hexagona V6 z 2010r. Chciałbym się tylko upewnić, że będzie to dobry zakup. Otóż jak się sprawują hamulce? Zostawić w nim tarczowe czy poprosić o zmianę na jakieś V-ki? również mogę je szczerze polecić, jedne z niewielu mechanicznych tarczówek które działają
pueblo Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 Ja również mogę polecić V6 z 2010r., śmigam od końca kwietnia rowerek przejechał 1000 km i jest ok, hamulce jak dla mnie rewelacyjnie, jedynie zaczął stukać suport co jest uciążliwe. Ogólnie rowerek godny polecenia
patryc Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 ja tez mam v6 hamulce sprawują się dobrze zrobiłem mim już ok 200 km
Rekomendowane odpowiedzi