lucek Napisano 30 Lipca 2007 Napisano 30 Lipca 2007 jeszcze hamulce są dość kitne. oleje tarczówy lx i kupie v-brakei lx. stwierdziłem, że chyba nie opyla sie ładować tyle kasy w ten rower. i jeszcze ta korba o paranormalnych wielkościch zębatek do wymiany bedzie. PS. Kathar nie wiem jak ci sie udało utrzymać ten amor w takim stanie wizualnym. z mojego schodzi farba kilogramami. nalepki tak samo.
Kathar Napisano 30 Lipca 2007 Napisano 30 Lipca 2007 Hamulce też pójdą do wymiany. LX BR-M580 - myślę że dla mnie w sam raz. Co do amora to co ma mu się stać, jak ja praktycznie tylko po asfalcie jeżdżę ? Co do ładowania kasy w rower, to w planie kiedyś, kiedyś (w przyszłym roku ) jest wymiana ramy na troszkę lżejszą, więc te moje obecne inwestycje mają całkowy sens. W planach do wymiany będzie jeszcze kilka innych elementów. Jak starczy kasy to z Hexagona pozostanie chyba tylko dzwonek .
lucek Napisano 31 Lipca 2007 Napisano 31 Lipca 2007 bedzie trzeba w niego troche kasy dać. mam w planach wymiane kółek na najprowdopodobniej te: http://www.sklep.bikestacja.pl/product_inf...products_id=917 ze zmenionymi szprychami i piastami pod tarcze. w sumie wyjdzie z 550zł, ale moim zdaniem to już dość fajne kółeczka.
Radeck Napisano 31 Lipca 2007 Napisano 31 Lipca 2007 Podobne ja chce sobie koła kupić w tą zimę mam nadzieje Tylko, że inne szprychy i czerwone nyple alu Potem z takich poważniejszych zmian to amorek i zbieram na ramę Tak więc u mnie jak u Kathara opłacało się wkładać w ten rower tyle pieniędzy
lucek Napisano 31 Lipca 2007 Napisano 31 Lipca 2007 części kupie raczej pod koniec zimy, bo: 1) bedą tańsze 2) zime wole jeszcze przejeździć na starych, bo nie ma sensu zużywać nowych. do szczyrku mam z 15km, więc może bede zarzucał sprzęt na deske na plery i dojeżdżał na rowerze pod wyciąg. albo sprzęt wcisne do auta i przjedzie mi razem z tatą no i bedzie trzeba kupić/zrobić opony z kolcami do jeżdżenia po lesie. a co do ram to ostatnio widziłem na allegro ramkę karbonową ważącą w okolicach kilograma tyle, że kosztuje 3000 czy jakoś tak. a w bikestacji są koła ważące jakoś 1,4kg para. problem w tym, że trzeba by obrabować bank, żeby kupić to wszystko.
Kathar Napisano 25 Sierpnia 2007 Napisano 25 Sierpnia 2007 Czy ktoś z posiadaczy V6 orientuje się ile waży sama goła rama? Chodzi mi o dowolny rozmiar.
Radeck Napisano 25 Sierpnia 2007 Napisano 25 Sierpnia 2007 Chyba bb był test porównawczy tegorocznych rowerów za 1,5k zł. W nowej v6 jest chyba identyczna, a tamta przy rozmiarze 21" ważyła podajże coś koło 2100g, ale sam nie ważyłem.
Kathar Napisano 25 Sierpnia 2007 Napisano 25 Sierpnia 2007 Dzięki za info . Nowa rama różni się chyba tylko malowaniem.
Kathar Napisano 26 Sierpnia 2007 Napisano 26 Sierpnia 2007 Nigdzie tego nie mogłem znaleźć. Dzięki za pomoc
Radeck Napisano 5 Października 2007 Napisano 5 Października 2007 Nie dawno wygiął mi się piwot hamulca tylnego, w stronę obrotu koła, czyli tak jakby przy hamowaniu. Czy to normalne? W sumie łatwo go wyprostowałem, ale zastanawia mnie ten fakt, bo ważę zaledwie 50 pare kilo, i na hamulce, szczególnie tylni, nie działa jakaś wielka siła. Czy może komuś coś podobnego się zdarzyło?
lucek Napisano 6 Października 2007 Napisano 6 Października 2007 mi sie nigdy nic takiego nie stało. a co do modyfikacji, to zmieniłem hample na sd7 ;]
Radeck Napisano 1 Listopada 2007 Napisano 1 Listopada 2007 W moim Krossie szykują się koła do wymiany. Jak przejadę palcem po obręczy to dosyć mocne wgłębienia są. Szczególnie, o dziwo, z tył, gdzie hamuje raczej rzadziej i słabiej. Może to być wina tanich klocków za 4 zeta (kilka kkm z tył miałem te zwykłe a z przodu czarne Clarksy) ? Jak mocno kładę się w wiraż, albo jak przyspieszam to koła tak strzelają Na razie nie wiem co kupie, zobaczymy na jakie mi kasa pozwoli
Radeck Napisano 31 Grudnia 2007 Napisano 31 Grudnia 2007 Mój rower dostał nowe koła, jednak nie te co miały być obręcze: Matrix SingleTrack Pro - nic o nich w internecie nie mogłem znaleźć, ale kilka osób z klubu na nich jeździ i są całkiem fajne, waga realna 420g szprychy: DT Champion piasty: LX kółka w sumie ważą 1800g, ale akurat to było ważone na starej wadze mamy więc nie wiem jak dokładny jest ten pomiar. Odczuwalnie rower zyskał na przyspieszeniu. Są sztywniejsze więc nie ocierają o klocki hamulcowe jak poprzednie. Po za tym założyłem nową kasetę i manetki XT, modele 2008 (manetki chodzą super) i łańcuch hg-93. Teraz czekam na opony Nobby Nic'i najprawdopodobniej i może będzie rama Kross Level A6 (ale ze starej składam drugi rower ), bo mam okazje kupić w miejscowym sklepie za 200zł i do tego czarną (te czerwone za bardzo mi sie nie podobają...) więc myślę, że się opłaca, trochę usportowię rower Postaram sie w najbliższym czasie zważyć cały rower Co do części które zostały... Uszczelki w amortyzatorze już mi puszczają, nie wiem ktoś czy da się kupić takie uszczelki? Mój egzemplarz amorka chodzi bardzo przyjemnie (zalałem go olejem) brakuje mu tylko sztywności, ale ważę 55kg więc nie jest tak źle PS Szczęśliwego Nowego Roku !
Radeck Napisano 2 Stycznia 2008 Napisano 2 Stycznia 2008 Waga łazienkowa pokazuje 12,6kg, myślę, że po oczyszczeniu z błota i zdjęciu uchwytów od lampek mogło by być 12,5kg Na wiosnę może będzie <12kg
lucek Napisano 7 Stycznia 2008 Napisano 7 Stycznia 2008 bry. rower mam u babci, a mam możliwość zamienienia się z kumplem amorami, więc mam pytanie: jaka jest długość rury sterowej w Hexagonie w ramce 17'? a co do modernizacji, to będę wymieniał tylną przerzutkę, bo ta mi pada (po ok. 3kkm). będzie xt z 2007 roku.
Gucio112 Napisano 10 Lutego 2008 Napisano 10 Lutego 2008 Widzę, że coś tu ucichło, więc może pora odświeżyć Wczoraj mój Hexagon dostał Avida SD7 na przód z powodu destrukcji oryginalnego Alhonga Piszę tutaj, gdyż mam takie pytanie. Czy ktoś z użytkowników tego roweru wymieniał napęd z powodu jego zużycia? Jeśli tak, to jaki miał przebieg?
Radeck Napisano 10 Lutego 2008 Napisano 10 Lutego 2008 ja zmieniłem napęd po 4kkm, łańcuch przeskakiwał na środkowej tarczy z przodu i z tył na zębatkach ~4-6 bo na tych najczęściej jeździłem.
popcio18 Napisano 14 Lutego 2008 Napisano 14 Lutego 2008 a ten rowerek jest zdolny do porządnej jazdy po lesie i w dirt parku ???
Fifi Napisano 14 Lutego 2008 Napisano 14 Lutego 2008 Do dirtu to on NIE jest. Poszukaj Krossa Signa DS albo Panica.
Radeck Napisano 14 Lutego 2008 Napisano 14 Lutego 2008 Do porządnej jazy po lesie jak najbardziej, to co moja ramka przeżyła... myślę, że sporo ram tej klasy mogłoby tego nie wytrzymać... ale dirt ? To jest rower ATB I radzi w trudnym terenie, ale nie, dirt to lekka przesada
popcio18 Napisano 14 Lutego 2008 Napisano 14 Lutego 2008 i jeszcze jedno czytałem poprzednie posty ale chciał bym je odnowić...znajomy jak sie go pytałem (zna się na rowerach) powiedział mi żeby na tym rowerze nie próbować bunnyhopa ale pisaliście an forum że można a więc ???
Gucio112 Napisano 28 Marca 2008 Napisano 28 Marca 2008 Wczoraj przydarzyła mi się niemiła niespodzianka. Stojąc na światłach spojrzałem sobie na tylne koło i tak na dłuższą chwilę przykleiłem na nie wzrok. Jak się okazuje, poszła jedna szprycha i trzyma się między dwoma innymi. Nie wiem jaki mógł być tego powód. Muszę coś z tym zrobić, bo niepotrzebnie tylko wagę mi mojej maszyny zawyża A jak się spisuje V6 innym użytkownikom?
Rekomendowane odpowiedzi