Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Poczytalem troche to forum i zmienilem moja decyzje odnosnie zakupu roweru z V3/V4 na V6 wlasnie. I mam 2 pytania.

 

Czy kupowal ktos moze rower w tym sklepie ?

 

http://www.rowery.impuls.webd.pl/?p=produc...Name=Hexagon-V6

 

Cena jest co najmniej dobra oraz przy zaplaceniu z gory przesylka wynosi 0 zlotych. Wiec w zasadzie kierowałbym sie ku zamowieniu mojego nowego nabytku własnie tutaj.

 

Pytanie 2.

 

W jedym ze sklepow widzialem dziwna wersje V6. Sprzedawca powiedzial mi ze jest to wersja eksportowa, jednak na stronkach nie znalazlem takiej w zadnym z jezykow. Rower roznil sie od ogolnie dotepnego 2 rzeczami - z tylu mial przerzutki Deore, natomiast widelec byl z blokadą, natomiast trudno mi powiedziec jakiej firmy (dopiero zaczynam sie interesowac na powazniej tym sprzetem wiec nie zwrocilem uwagi).

 

Czy spotkal sie ktos z takim rowerkiem i czy jest on wart ceny 1199 zlotych (jakby nie patrzec to juz dosc duzo).

Napisano

czesc nie spotkałem sie z taką wersją w naszych rodzimych sklepach a nie powiem dość dużo sklepów odwiedziłem. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie zapytać się w samym Krossie. Napisz maila z zapytaniem na adres export@kross.pl myślę, że dadzą Ci satysfakcjonującą odpowiedź. Możesz przy okazji podzielić sie z nami swoją wiedzą :D POzdro

Napisano

Dzisiaj stalo sie cos dziwnego. Od dluzszego czasu jezdzilem na przelozeniu 3x7 gdyz na innych strasznie przeskakiwal lancuch, ale dzisiaj jak ze znajomymi pojechalem do Lasku Wolskiego bylem zmuszony korzystac z innych przelozen i bylo ok!

Napisano

Witam,

wcześniej pisałem o prawdopodobnych luzach w kasecie. Otórz wybrałem sie do serwisu z zamiarem dokręcenia kasety. Pan w serwisie postanowił zdemontować kasetę. Okazało się, że była ona tak dokręcona, że przy sciąganiu bacik powyginał zęby w kole zębatym (nawiasem mówiąc koła zębate w kasecie V6 nie są za mocne/twadre). Kaseta byłą tak dokręcona, że bacik się wyginał jakby był z plasteliny. Po całej walce z kasetą okazało się, że luz jest na częsci na której kaseta jes mocowana. Facet w serwisie powiedział że on sie nie podejmie naprawy tego i że mam reklamować tą część, bo po 3 tygodniach nie może powstać taki luz.

 

Czy ktoś z Was reklamował coś w Krosie ? W serewisie powiedziano mi że czas takiej reklamacji to w porywach do miesiąca wiec jak mam czekać miesiąc na rower to ja nie wiem :/

 

Pytanie mam jeszcze o Acere z V6. Do czego służy śruba, która znajduje się w górnej części przezutki i nie jest to ani pokrętło które reguluje naciąg linki ani śrubki z oznaczenem L i H. Jak ktoś wie niech powie.

 

Można do amorka prysnąć WD40 ? czy tam raczej należy używać jakiś specjalnych smarów ?

Napisano

Czy ten serwis to nie przypadkiem tez sklep w ktorym kupowales rower? Jesli tak to oni w Twoim imieniu powinni uznac reklamacje i wyslac czesc do Krossa. Jesli jednak ten serwis jest niezalezny, to proponuje podjechac do sklepu i przedstawic im problem. W najgorszym wypadku na ramie jest nr. telefonu i ostatecznie tam zadzwon.

 

Ta srubka sluzy do naprezania ramienia przerzutki.

 

Raczej zastosowalbym smar do lancucha.

Napisano

Serwis rzeczywiście mieści się w sklepie, w którym nabyłem rower. Przedstawie im jeszcze raz problem jak udam się na pierwszy przegląd. Mam do niego jeszcze tydzien więc pomęcze jeszcze troszke rower może wyjdą jeszcze jakieś buble. Teraz zauważyłem ze mechanizm troszkę głośno chodzi ale nie wiem czy to nie jest wina piasku który osiadł na łańcuchu, może to on tak skrzypi.

Napisano

Lancuch sie czysci... (i nawet smaruje).

Poważnie ?!

 

Tak nawiasem mówiąc łańcuch jest świeżo nasmarowany.

Napisano

Witam.

Ja znowu w sprawie rady...

Mam V6,hamulce jakie są tam montowane(Alhonga...) są mizernej

jakości...-chyba już ktoś o tym pisał;)Chciałbym je wymienić,na coś co będzie spełniało swoją rolę.

-główne pytanie: Jakie wybrać? (Shimano XT,Avidy...?)

-kupić komplet(przód/tył),czy może na jedno koło(na tyle mi najbardziej

zależy-przód jest jeszcze znośny)

-w V6 są klamko/manetki (Acera chyba),więc czy po wymianie hamulców,zmieni się

siła z jaką będę musiał naciskać na klamki(teraz muszę naciskać dość

mocno,żebym zwolnił:))??

-linki oczywiście,też muszę zmienić? (rower przejechał ok 800km)

Reszta działa całkiem ok.

 

Serdecznie dziękuje za wskazówki!

Pozdrawiam.Krzysiek

Napisano

Poczytałem i pewnie się zdecyduję...tylko jeszcze poradź czy wymieniać linkę-sądzę,że chyba tak...ale,dajcie potwierdzenie;) ...a jeśli wymienić,to czy trzeba ją jakoś nasmarować delikatnie?

 

Pozdrawiam.

Napisano

Dzięki za poradę.

Pewnie jednak wezmę od razu komplet na dwa koła. Cena ok 110zł więc juz poświęcę:P

...mam nadzieję,że kozła nie zaliczę:)

 

Pozdrawiam! i miłego weekendu!

Napisano

Witam!

Jako, że powrócił znów temat hamulów nie uważacie, że wystarczyłaby wymiana samych klocków. Bo czy te ramiona do których są przykręcone klocki są aż tak inaczej wyprofilowane, że powoduje to taką różnicę w skuteczności hamowania. Czy może ktoś zakładał klocki z Avid-ów do oryginalnych hamulców i jakie uzyskał wyniki. Jeśli prowadzę niepotrzebne rozmyślania to bardzo proszę na mnie nie krzyczeć ale tak mnie naszło z rana w poniedziałek :)

Napisano

ramiona w lepszych hamulchach sa sztywniejsze, w efekcie caly nacisk jest przenoszony z klamki na szczeke. w tanszych hamulcach czesc nacisku wygina ramie zamiast isc na okladzine. zreszta hamulce to nie tylko ramiona. sa tez sprezyny, ktore w hamplach tej klasy co w v6 pozostawiaja wiele do zyczenia (na poczatku jeszcze daja rade, ale z czasem znacznie slabna).

  • 2 tygodnie później...
Napisano

 

2) kilka dni z jedynie tylnym hamulcem, jakis najtansze badziewie pozyczone od kolegi - hamowania praktycznie zero, klamka miekka jak maslo, ramiona wyginaja sie strasznie. Spada przez to predkosc jazdy, bo trzeba bardzo uwazac i zostawic pol kilometra na hamowanie. Efekt - raz wjechalem w kolege, bo mocniej przyhamowal.

 

 

 

I niestety - ja mam takie hamulce u siebie - i to dwa. Ale nie taki diabeł straszny jak go malują - jak ja mam je wyczute to idzie flaki ciągnie do przodu jak nimi hamuję :) ..... Ale szczerze - nie polecam. Pozdrawiam !

Napisano

Dzisiaj z nudow przeczyscilem naped. Lancuch w porownaniu z DuraAce jest o okolo 8mm dluzszy :034: , zebatki kasety maja straszne "zadziory" (przeczyscilem kazda zebatke z osobna bo kaseta po odkreceniu sie cala rozsypala :) ). Niestety nie chcialo mi sie robic fotek. Ale na szczescie naped jeszcze dziala. Licze, ze te zime wytrzyma. A planuje wjechac na Turbacz lub Mogielice. Wlasnie na ten temat rozmawiam z kumplem na gg :) .

Napisano

moj naped tez szfankuje, przy mocniejszym nacisnieciu przeskakuje łancuch, chyba tez bede musiał go rozebrac i przeczyscic. Przejechałem dopiero 1.4k km, myslałem, ze bedzie troche lepiej:(

Napisano

Ja chcę sobie kupic hexa v6 ale dziwne jest to ze wy mówicie o cenie 999 na oficjalu a on kosztuje 1099,to nie jest dużo wiecej ale to dziwne żeby rower pózniej kosztował drożej. :034:

Napisano

Na oficjalnej stronie Krossa podane ceny są cenami w jakich rower sprzedawany był na samym początku sprzedaży. Idziesz do sklepu i rower kosztuje 999PLN, ale zawsze możesz utargować te 50zł, chyba, że chcesz poprosić o cenę 1099zł to nie ma sprawy ;) (cena zależy od sklepu)

Napisano

Wrzucaj tutaj B)

Proponuje pojedynczo na www.imageshack.us lub całą paczke spakowana np. RARem na www.sendspace.com :)

 

Witam

W końcu znalazłem trochę czasu i zrobiłem te fotki podam linki jeśli jest potrzeba na więcej to nie ma sprawy

Pozdrawiam komarak

HEX v6 RZĄDZI!!!

 

obraz009mediumie2.th.jpg

obraz001mediumro9.th.jpg

obraz002mediumzr9.th.jpg

obraz004mediumuh5.th.jpg

obraz008mediumua7.th.jpg

obraz010mediumlm8.th.jpg

obraz013mediumbf3.th.jpg

obraz017mediumbb8.th.jpg

 

PS sorki za rozwalenie strony

Napisano (edytowane)

Mam Hexagona V6 na którym na razie zrobiłem jakieś 3 000 km, zaczynam narzekać na przeskakiwanie łańcucha, np. na podjazdach. Startuje w zawodach więc często mnie to denerwuje, w serwisie powiedzieli mi, że to wina napędu i ze względu na finanse, stac mnie na napęd alvio lub, coś takiego:

-Korba Alivio

-Przerzutka przód Alivio

-Przerzutka tyl Deore

-Piasty Deore

-Kaseta Deore (9 zębatek)

Zastanawiam się, czy to będzie współpracowało ze sobą i czy jest sens montować coś takiego, albo może jakieś inne kombinacje proponujecie. Z góry dzięki!

 

aha ostatnio linijką zmierzylem skok amortyzatora(tam do kąd amorek jest czysty) i wyszło 83mm czy to źle czy może tak jak ja licze jest nie dokładnie.

Edytowane przez Radeck
Napisano

Moim zdaniem nie ma sensu wymieniac korb. Patrzac na moje (mysle, ze Twoje sa w podobnej kondycji) wytrzymaja jeszcze sporo. Przerzutki to kwestia gustu- moje pracuja na 4-, ale mi to w zupelnosci wystarcza. I nie oczekuje od nich niczego wiecej. Za taka kase (katalogowa) to naprawde super osprzet. Czy po zmianie odczujesz roznice? Mysle, ze raczej nieznaczna. Piasty Deore: ostatnio nie lubie piast shimano. Po tym jak zajechalem na drugim etapie TC piaste LX ( a miala dopiero 1 sezon). Na Twoim miejscu wymienilbym jak zaczna padac. Kaseta Deore to 9 biegow. Pamietaj, ze musisz kupic odpowiedni lancuch i manetki (a to juz pociaga za soba dodatkowe koszta). Ja planuje nie powiekszac zakresu przelozen i zostaje przy 8 biegach. Po zimie kupie tylko kasete Alivio (lancuch juz mam- przypadkowo znalazlem w garazu jakis IG na 8 biegow). Ale jesli chcesz cos lepszego niz IG to polecam lancuchy srama. Kiedys byly modele PC 48 i 58. Bardzo dobre lancuchy.

83 mm z amora to wspanialy wynik. Moj chyba nigdy nie zblizyl sie do 70mm :) .

Napisano

Kilka dni temu zaliczylem glebe. Z relacji znajomych wygladalo to malo ciekawie (moze nie jest to wazne he he). Ale rower wyszedl z calego zdarzenia bez wiekszych uszkodzen. Troche ucierpiala manetka, kiera i hak, ktory bez problemu naprostowalem i dalej moglem cieszyc sie jazda. Obecnie nadal smigam rowerkiem codziennie do roboty i jak na razie wszystko jest ok. Czasami tylko lancuch przeskakuje, ale juz zdazylem sie do tego przyzwyczaic.

Napisano

Dziś po wyścigu (Wągrowiec) zauważyłem duże zużycie sterów (luzy i trzszczenie, żadne dokręcanie nie pomogło) i w poniedziałek planuję je wymienić. Na sprzęcie specjalnie się nie znam, jakie proponujecie kupić ?? ( chodzi mi o to żeby były mocne )

Co do napędu to tym razem mam taką koncepcję, przerzutka Deore LX, kaseta CS-HG70, łańcuch HG-70. A zostawiam sobie kase na pedały PDM 520 albo 540.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...