Kosma Napisano 15 Lutego 2012 Napisano 15 Lutego 2012 Witam Po przejechaniu 10 000km na swoim Giancie Terrago nadszedl czas na zmiane roweru. Mam 6000 PLN, i waham się pomiędzy dwoma rowerami: Lapierre X-Control 210 2011 (cena 5000 pln) http://www.evanscycl...n-bike-ec024832 Giant Anthem X4 2011 (cena 5600 pln) http://www.giant-bic...x.4/7725/45279/ Rower bedzie uzywany do startow w serii bike maraton na dystansie mega , planuje 7 startow i do paru wyjazdow w gorki ,jakies single i inne tam wyjazdy, Proszę Was o opinie. serdecznie pozdrawiam EDIT: Zapomniałem dodać ,że mam 184cm wzrostu ,wiec Anthem 19 ,a Lapierre 51 chyba mi podchodzą. Jak ktoś ma jakieś inne ciekawe propozycje fulli ,niekoniecznie tych producentów , o skoku 100mm to również proszę o sugestie.
jokulus25 Napisano 15 Lutego 2012 Napisano 15 Lutego 2012 z jednej strony lapierre który ma dobry osprzęt , a z drugiej giant z amortyzatorami FOX , musi się troche osób wypowiedzieć w tym temacie żeby wybrac ten właściwy rower
Sol Napisano 15 Lutego 2012 Napisano 15 Lutego 2012 Oba nadają się do maratonu i oba mają dobre zawieszenia, z efektywnym anty-squatem. Ale Lapierre przegrywa - amortyzatorami. Owszem pozostały osprzęt ma o oczko wyżej, ale ten akurat można w Giancie sukcesywnie zmieniać w miarę zużycia, a z damperem i widelcem już tak lekko nie będzie. Do tego Lapierre ma jakiś swój patent w damperze, więc to nie jest tak że weźmiesz pierwszego z brzegu RP czy Monarcha i gra gitara. Tyle mówi papier. Jeździłem na 210 i sprawował się bardzo przyzwoicie - był zwinny i szybki, aczkolwiek przód był nieco tępy. Aha, X-control ma nieco trailową geo, więc sylwetka jest dość wyprostowana. To nie musi być wada, bo jeździ się wygodnie, ale nie jest to tru ścigancka pozycja co niektórym może przeszkadzać. Najlepiej samemu spróbować. X-control powinien być u Poręby, a Giant np. w Bikemanie.
jokulus25 Napisano 15 Lutego 2012 Napisano 15 Lutego 2012 a ile ten giant waży , bo a w internecie nigdzie danych nie mogę znaleźć ?!
Kosma Napisano 15 Lutego 2012 Autor Napisano 15 Lutego 2012 Dzięki Sol , namierzyłem już tego Lapierre ,no i też nie jestem do końca przekonany co do tego Recona z przodu, wolałbym jednak mieć Fox'a. Co do dampera, to oni mają jakiś swój patent? Bo właśnie myślałem o wymianie go na Monarch'a albo Fox'a za jakiś czas. Na czym ten patent polega? W sumie to nie lubię takich wynalazków w rowerach.
Sol Napisano 15 Lutego 2012 Napisano 15 Lutego 2012 Dokładnych szczegółów nie znam. Wiem tylko, że został dostosowany do charakterystki FPS2 i gdy gadałem z Porębą o zamianie firmowego dampera mówił, że może być kłopot.
Koen Napisano 15 Lutego 2012 Napisano 15 Lutego 2012 http://forums.mtbr.com/giant/anthem-x-cracked-frames-675553.html Daje do myślenia.
Kosma Napisano 15 Lutego 2012 Autor Napisano 15 Lutego 2012 Może się mylę ,ale czy to przypadkiem nie chodzi o karbonowe Anthemy X? Mnie interesują zwykłe Anthemy.
piotrek87 Napisano 18 Lutego 2012 Napisano 18 Lutego 2012 Oryginalny damper stosowany w nizszych modelach x-control (czyli damper od lapierra) jest akurat zaskakujacy dobry i na pewno nie jest to czesc wymagajaca pierwszorzednej wymiany. Przejedz sie sam to zobaczysz;) A wymienic damper oczywiscie sie da bo w wyzszych modelach gdzie zawieszenie jest takie samo stosowany jest fox. Co do Recona to rzeczywiscie - szalu nie ma. Nie wiem gdzie chcesz kupowac rower ale w PL mozesz kupic za mniej niz 5k.
makafaka Napisano 27 Lutego 2012 Napisano 27 Lutego 2012 w PL mozesz kupic za mniej niz 5k Możesz wskazać gdzie ? Bardzo będę wdzięczny.
Kosma Napisano 27 Lutego 2012 Autor Napisano 27 Lutego 2012 Ja tez bylbym wdzieczny za namiar, na razie znalazlem ten rower za 5300PLN ,co i tak jest dobra cena (rabat ponad 20%).
ammb Napisano 28 Lutego 2012 Napisano 28 Lutego 2012 Ja tez bylbym wdzieczny za namiar, na razie znalazlem ten rower za 5300PLN ,co i tak jest dobra cena (rabat ponad 20%). Witam Wszystkich A zadzwoń do sklepu w Poznaniu www.rowerownia.com
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.