Baqs Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Witam wszystkich. Przymierzam sie do zakupienia roweru typowo do zjazdow i wyskokow.Nie ukrywam ze bede tez nim jezdzil po miescie,jednak beda to zwykle krotkie trasy do 2 km. Znajac siebie,na pewno musi to byc rower wytrzymaly. przegladajac rozne fora, jedynym sensownym wyborem wydaje sie jakas maszyna z seri ns core. Mnie osobiscie najbardziej odpowiada core 2 z roku 2010,jednak bede zmuszony wziasc ten rower na raty ,a tego egzemplarza juz praktycznie nie ma w sklepach.Wybor wiec padl na wersje core 2 z 2012 roku : http://allegro.pl/ns-bikes-core-2-26-2012-rower-kask-gratis-i2111984338.html Mam wiec do Was pare pytan.Widzialem ze ten rower wystepuje w doch rozmiarach: 15.5 i 17.Zastanawiam sie czy wersja 17 nie bedzie dla mnei za mala jednak.Mam 185 cm i 92 kg wagi. Druga sprawa, jak wyglada serwisowanie takiego roweru.Mam znajomego co dobrze zna sie na rowerach i czy z takim bylby sobie w stanie poradzic przecietny mechanik rowerowy. Kolejne moje rowery na pewno beda przerobka pierwszego.Nie bede kupowal juz nowych.Dlatego mam pytanie jak ten rower nadaje sie do przerobek.Z czasem bede dazyl zeby miec rame full, wiec co ewentualnie nadaje sie z tego roweru zeby przelozyc do nowego. No i ostatnie....jesli znacie jakies alternatywy to prosze napisac to ze na pewno kupie ns core 2 nie jest przesadzone. dodam jeszcze ze 4 tys to max(i tak duzo wiecaj jak wstepnie planowalem wydac) wiec prosze nie przekraczac tej ceny. Pozdrawiam
Silver400 Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Kiedyś zakładałem temat o NS Core 3 Ogólnie wszyscy pisali żebym dołożył do 2 bo to zupełnie inna liga i pełnowartościowy rower do FR. Z wyjątkiem hamulców, nie żebym takich nie miał w starym rowerze ale to inna liga i na pewno będziesz je zmieniał. A jeśli chodzi o obsługe to każdy mechanik to ogarnie a nawet ty jak bedzies zmiał troche czasu, 2 ręce i pare kluczy.
Baqs Napisano 14 Lutego 2012 Autor Napisano 14 Lutego 2012 dzięki za wypowiedz,tez poczatkowo w gre wchodzil core 3,ale tak jak piszesz...wszedzie mowia zeby dolozyc i kupic 2 a jak wyglada sprawa z rozmiarem...czy wersja 17" bedzie dobra na wzrost 185 cm ?
bartolinii Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 ...czy wersja 17" bedzie dobra na wzrost 185 cm ? Jak najbardziej, pamiętaj że 17 cali w sztywniaku fr to mniej więcej 19 w xc
seebcioo Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 A nie myślałeś o FULL'u za taką kaske to mógłbyś spokojnie coś fajnego na Big Hicie kupić albo jakieś Demo ? Co do serwisu to jak w każdym rowerku - tylko, że tu dochodzi bardziej dbanie o amorek bo on tu główną rolę odgrywa
kamasiema1 Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Ja osobiście mam 190 cm wzrostu i jeżdżę na ramie roz 14 .Więc zależy jeżeli chcesz w większości latać to osobiście radzę mniejszy rozmiar (łatwiej np.whipy itp.) Poza tym sam miałem kupywać ns core 2 ale kasy nie pykło . Z tego co pamiętam to rozmiary ramy to 15 i 17 . Moim zdaniem za tą cenę możesz kupić coś o wiele lepszego (np. fulla jakiegoś np. Santacruz oczywiście używany ) Jeśli to będzie twój 1 rower do fr to od razu mówię pilnuj tylnego koła jak będziesz jechał bo strasznie łatwo je wybić jeśli się nie ma techniki oczywiście. W tym core są mechaniki więc hample do wymiany przy twoim wzroście (wraz ze wzrostem lieci waga) . Jeśli ci zależy na sztywniaku to ten będzie dla ciebie http://allegro.pl/super-rower-dh-fr-duncon-boxxer-i-xt-polecam-i2108868968.html
Airsofter Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Też myślę że za jakimś fullem można być się rozglądać Do Big Hita i Demek można by dodać Stinki
seebcioo Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Tzn. z tych 3 to najlepszy/a Demo. Ale lepiej kupić coś używanego ze względu, że rwr jak i części z produkcji 2005 2006 to nie to samo co teraz - jak to ktoś powiedział dzisiejszy bomber nie ma nic wspólnego z tym z produkcji z Włoch
Baqs Napisano 14 Lutego 2012 Autor Napisano 14 Lutego 2012 hmmm patrzylem po forach za jakimis fullami w tej cenie i raczej nic mi nie wpadlo w oczy.Jeszcze raz zaznaczam ze rower bede bral na raty,wiec bedzie on nowy,co oznacza ze cena tez bedzie dosc wysoka.Kamasiema ,po tym co napisales przejzalem internet i niestety hamulce faktycznie nie daja rady w tym modelu. Wiec juz na starcie bede mial dodatkowe koszta co wiaze sie z jeszcze wieksza cena :/ .Duzo ludzi tez pisze ze na poczatek lepiej sztywniaka miec...nie wiem ile w tym prawdy.Wychodze tez z zalozenia ze lepiej kupic jakiegos dobrego sztywniaka niz na sile jakis crap full.Oczywiscie moge sie mylic gdyz w tematach rowerow jestem "zielony".
seebcioo Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 hmmm patrzylem po forach za jakimis fullami w tej cenie i raczej nic mi nie wpadlo w oczy.Jeszcze raz zaznaczam ze rower bede bral na raty,wiec bedzie on nowy,co oznacza ze cena tez bedzie dosc wysoka.Kamasiema ,po tym co napisales przejzalem internet i niestety hamulce faktycznie nie daja rady w tym modelu. Wiec juz na starcie bede mial dodatkowe koszta co wiaze sie z jeszcze wieksza cena :/ .Duzo ludzi tez pisze ze na poczatek lepiej sztywniaka miec...nie wiem ile w tym prawdy.Wychodze tez z zalozenia ze lepiej kupic jakiegos dobrego sztywniaka niz na sile jakis crap full.Oczywiscie moge sie mylic gdyz w tematach rowerow jestem "zielony". Prawda na początek tylko sztywniak ! ale nie wspomnąłeś chyba, że pierwszy raz jeździsz xd chyba, że znowu nie zauważyłem Ale mówię Ci, ze nowy rower to teraz dla mnie bynajmniej gówno, bo już chińska produkcja. Jednak za sztywniaka to bym płacił co najwyżej 2 tyś. z sezon techniki i heja na FULL'a po za tym nie wiadomo czy sport będzie dla cb. - musisz się liczyć z kontuzjami szczególnie na początku cyzli obowiązkowy kask full-face
Airsofter Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 cyzli obowiązkowy kask full-face Obowiązkowo niezaprzeczalnie a co do ochrony wiem że się przydają ochraniacze na piszczele
Baqs Napisano 14 Lutego 2012 Autor Napisano 14 Lutego 2012 Mam znajomego ktory dal mi sprawdzic czy faktycznie to jest sport dla mnie i zakochalem sie po pierwszej jezdzie. Jednak doswiadczenia duzego nie mam, bo nie lubie jezdzic na cudzych rowerach wiec postanowilem swojego kupic.Co myslicie o modelach ns core 2 z lat 2009/2010. Slyszalem bardzo dobre opinie na jego temat...moze uda sie jeszcze gdzies znalesc.Widzialem core 2 z 2010 za 2.5 tys niestety ostatnia sztuka z mala rama ;/
seebcioo Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Obowiązkowo niezaprzeczalnie a co do ochrony wiem że się przydają ochraniacze na piszczele Tzn. ogólnie można by go ubrać w niewygodną zbrojkę :PP Jeden zjazd - mi ten sport odwidział się po jednym sezonie :PP ale cóż zawsze rower można sprzedać Proszę w BDB sklepie - tylko nie wiem jak z ratami ;/ NS Bikes Core II Hardtail Bike 2009 | Buy Online | ChainReactionCycles.com I inne od wuja http://www.okazje.info.pl/sklep-internetowy/sklep-rowerowy-grawitacyjny-pl/ceny/ns-bikes/sport-i-hobby/rowery/opis,ceny/ http://e-bmx.pl/opis/732589/ns-core-2-2010.html http://www.grawitacyjny.pl/24/rowery/ http://www.mbike.pl/Rower-NS-Bikes-Core-2-roz-M-2011%284,9079,12506%29.aspx
Baqs Napisano 14 Lutego 2012 Autor Napisano 14 Lutego 2012 dzieki wielkie za linki, na pewno sie przydadza.Dlaczego starsze roczniki tego modelu sa wyzej cenione ?
seebcioo Napisano 15 Lutego 2012 Napisano 15 Lutego 2012 dzieki wielkie za linki, na pewno sie przydadza.Dlaczego starsze roczniki tego modelu sa wyzej cenione ? Zapewne tak jak pisałem, im starsze tym lepsze no ale bez przesady być może coś komponentami się różnią musisz patrzeć uważnie !
Silver400 Napisano 15 Lutego 2012 Napisano 15 Lutego 2012 Jeśli chodzi o rozmiar to ja siedziałem na takim core 3 z ramą 17 i przy moich 172cm był jak normalny rower do XC i z całą pewnością nie dałbym rady na tym polatać.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.