Andrew Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Cześć! Chciałbym opisać Wam moje przeżycia związane z dokonanym zakupem w tym sklepie. Wszystko zaczęło się od tego posta : http://www.forumrowerowe.org/topic/98994-ciekawe-aukcje-na-allegro-e-bayu-i-in/page__view__findpost__p__990161 Sklep wycenił hamulec na równe 156zł. Byłem pewien, że to pomyłka, ale z ciekawości złożyłem zamówienie. Towar nie był dostępny, więc czekałem na informację o anulowaniu zamówienia. Ale informacji o anulowaniu nie dostałem. 1 luty - składam zamówienie, wybieram wysyłkę za pobraniem za 22zł - kwota pobrania 178zł 1 luty - Przyjęcie zamówienia. Dostaję wiadomość, że wybrany przeze mnie produkt jest niedostępny. Czas oczekiwania na sprowadzenie hamulca to 2 do 14 dni roboczych 7 luty - otrzymuję wiadomość - spodziewany termin wysyłki hamulca - 14. luty 13 luty - zamówienie zrealizowano, towar wysłano. Wciąż nie wierzę, że otrzymam hamulec... 14 luty - dzwoni kurier - do odebrania paczka z CR za 178zł. Odbieram przesyłkę i jestem zdumiony! http://imageshack.us/photo/my-images/27/dsc07170k.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/848/dsc07169l.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/542/dsc07168z.jpg/ Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Nie spotkałem się z żadnymi wykrętami, informacją o ataku ufo czy pomyłce w cenie z powodu kłótni między Tuskiem a Kaczyńskim. Zamówienia nie anulowano ani nie podwyższono ceny tuż po złożeniu zamówienia. Ponadto towar nie jest wybrakowany, porysowany, zapowietrzony czy w jakikolwiek sposób zepsuty. Może CR nie ma najkorzystniejszego systemu rabatowego ani najniższych cen na rynku(choć i tak te są niskie!), to jednak potrafią zrealizować niezbyt "wygodne" zamówienie. Sklep stracił na sprzedaży hamulca po obniżonej cenie, ale zyskał przez to nowego klienta i dobrą opinię na forum. Moje zaskoczenie pozytywną reakcją sklepu jest jeszcze większe po ostatnich perturbacjach kilku forumowiczów z pewnym sklepem internetowym, gdzie podwyższanie ceny po złożeniu zamówienia lub anulowanie zamówień okazało się być znaną praktyką.
rmn1 Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 No gratulacje, niezły prezent walentynkowy wyszedł
Andrew Napisano 14 Lutego 2012 Autor Napisano 14 Lutego 2012 chyba zamówię u nich drugą sztukę na przód, tym razem po normalnej cenie
zeflo Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Sam śledzę wątek [Ciekawe aukcje] na Allegro, E-Bay'u i in. i właśnie byłem ciekawy jak to się skończy. Trochę żałuje że nie kupiłem sobie nowego kompletu hamulców
Andrew Napisano 14 Lutego 2012 Autor Napisano 14 Lutego 2012 kompletu byś nie kupił, bo tylko tylny był w takiej cenie.
afly Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Kupić dwa, i z tylnego zrobić przedni skracając lub wymieniając przewód . W sumie nie mam pewności, że klamka jest dwustronna...
zeflo Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Aaa moje niedopatrzenie. Będę od dziś śledził promocje w tym sklepie
stefan2810 Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Będe pluł sobie w brode gdy tylko sobie o tym przypomne. Widziałem tą oferte i to chyba nawet szybciej niż Andrew, miałem zamawiać ale stwierdziłem na starcie że przyślą maila z przeprosinami i będą sie wykręcać pomyłką itp. itd. wiec odpuściłem. Teraz wiem że mogłem śmiało brać.
Andrew Napisano 14 Lutego 2012 Autor Napisano 14 Lutego 2012 czyli to była promocja, a nie pomyłka ? Dostałeś od nich taką odpowiedź ?
cichy70 Napisano 15 Lutego 2012 Napisano 15 Lutego 2012 raczej pomyłka znając życie, ale to tym bardziej pogratulować postawy !
Gość voytec Napisano 27 Maja 2012 Napisano 27 Maja 2012 Mógłbyś rozwinąć myśl? CR nie ma powalających cen ale nie są one też wygórowane. Swego czasu zakupiłem u nich to i tamto bo wyszło taniej niż gdzie indzie więc nie powiem o nich złego słowa. Przynajmniej na razie.
Mod Team durnykot Napisano 27 Maja 2012 Mod Team Napisano 27 Maja 2012 Voytec, ponizej link do lektury o CR. http://www.forumrowerowe.org/topic/108281-sklepcentrumrowerowepl-zmiany/
Gość voytec Napisano 27 Maja 2012 Napisano 27 Maja 2012 W sumie racja. Moje zakupy miały miejsce nieco wcześniej jak zmiany w tym sklepie. Nie kupuję też rzeczy za powalającą kwotę więc specjalnie na ich zmianach nie tracę/zyskuję.
Darasekpoz Napisano 14 Czerwca 2012 Napisano 14 Czerwca 2012 To może ja również podzielę się moim doświadczeniem z centrumrowerowym. W nocy z 29 na 30 maja, a właściwie to 30 maja nad ranem zamówiłem tam oponę Marathon Racer 28" w bardzo atrakcyjnej cenie - 105 zł. Wg. strony internetowej - opona dostępna, jedna sztuka. Wysyłka w 24 h. Rano dostałem potwierdzenie, że zamówienie gotowe do wysyłki. Zamówiłem jednak odbiór osobisty - zadzwoniłem więc do sklepu zapytać czy rzeczywiście można podjechać po oponę. Konsultant klienta obiecał to dokładnie sprawdzić i oddzwonił z informacją, że opona jest dostępna, ale jest w magazynie w Poznaniu i trzeba ją ściągnąć, co potrwa kilka dni. Myślę sobie, że ok, niech tak będzie. Tymczasem 1 czerwca dostaję maila, że opona którą zamówiłem jest niedostępna u dystrybutora i mogę zmienić zamówienie. Jak to niedostępna, skoro sklep sam potwierdził, że jest dostępna? Wysmażyłem maila, że to jest troszkę niepoważne i że generalnie chciałbym dokonać u nich zakupu, ale w ramach rekompensaty proszę o bezpłatną dostawę kurierem na mój adres w Poznaniu. Zamówiłem oponę Marathon Supreme 28x1,40. 4 czerwca dostałem potwierdzenie ze sklepu, że zgadzają się na taki deal. Oponę wyślą za darmo kurierem na mój adres. 5 czerwca zrobiłem przelew. Opona do mnie dotarła 12 czerwca. Miła niespodzianka - producent podaje wagę 440 gr, na wadze w rzeczywistości wychodzi 415 gr. Sprawa z centrum rowerowym została ostatecznie załatwiona pozytywnie, ale troszkę to trwało. Mam nadzieję, ze w przyszłości będzie lepiej:)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.