Skocz do zawartości

[centrum rowerowe] moje niezwykłe doświadczenia z tym sklepem


Andrew

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Chciałbym opisać Wam moje przeżycia związane z dokonanym zakupem w tym sklepie.

 

Wszystko zaczęło się od tego posta : http://www.forumrowerowe.org/topic/98994-ciekawe-aukcje-na-allegro-e-bayu-i-in/page__view__findpost__p__990161

 

Sklep wycenił hamulec na równe 156zł. Byłem pewien, że to pomyłka, ale z ciekawości złożyłem zamówienie. Towar nie był dostępny, więc czekałem na informację o anulowaniu zamówienia. Ale informacji o anulowaniu nie dostałem.

 

1 luty - składam zamówienie, wybieram wysyłkę za pobraniem za 22zł - kwota pobrania 178zł

1 luty - Przyjęcie zamówienia. Dostaję wiadomość, że wybrany przeze mnie produkt jest niedostępny. Czas oczekiwania na sprowadzenie hamulca to 2 do 14 dni roboczych

7 luty - otrzymuję wiadomość - spodziewany termin wysyłki hamulca - 14. luty

13 luty - zamówienie zrealizowano, towar wysłano. Wciąż nie wierzę, że otrzymam hamulec...

14 luty - dzwoni kurier - do odebrania paczka z CR za 178zł. Odbieram przesyłkę i jestem zdumiony!

 

http://imageshack.us/photo/my-images/27/dsc07170k.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/848/dsc07169l.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/542/dsc07168z.jpg/

 

 

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Nie spotkałem się z żadnymi wykrętami, informacją o ataku ufo czy pomyłce w cenie z powodu kłótni między Tuskiem a Kaczyńskim. Zamówienia nie anulowano ani nie podwyższono ceny tuż po złożeniu zamówienia. Ponadto towar nie jest wybrakowany, porysowany, zapowietrzony czy w jakikolwiek sposób zepsuty.

 

Może CR nie ma najkorzystniejszego systemu rabatowego ani najniższych cen na rynku(choć i tak te są niskie!), to jednak potrafią zrealizować niezbyt "wygodne" zamówienie. Sklep stracił na sprzedaży hamulca po obniżonej cenie, ale zyskał przez to nowego klienta i dobrą opinię na forum.

 

Moje zaskoczenie pozytywną reakcją sklepu jest jeszcze większe po ostatnich perturbacjach kilku forumowiczów z pewnym sklepem internetowym, gdzie podwyższanie ceny po złożeniu zamówienia lub anulowanie zamówień okazało się być znaną praktyką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będe pluł sobie w brode gdy tylko sobie o tym przypomne. Widziałem tą oferte i to chyba nawet szybciej niż Andrew, miałem zamawiać ale stwierdziłem na starcie że przyślą maila z przeprosinami i będą sie wykręcać pomyłką itp. itd. wiec odpuściłem. Teraz wiem że mogłem śmiało brać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość voytec

Mógłbyś rozwinąć myśl? CR nie ma powalających cen ale nie są one też wygórowane. Swego czasu zakupiłem u nich to i tamto bo wyszło taniej niż gdzie indzie więc nie powiem o nich złego słowa. Przynajmniej na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość voytec

W sumie racja. Moje zakupy miały miejsce nieco wcześniej jak zmiany w tym sklepie. Nie kupuję też rzeczy za powalającą kwotę więc specjalnie na ich zmianach nie tracę/zyskuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To może ja również podzielę się moim doświadczeniem z centrumrowerowym.

 

W nocy z 29 na 30 maja, a właściwie to 30 maja nad ranem zamówiłem tam oponę Marathon Racer 28" w bardzo atrakcyjnej cenie - 105 zł. Wg. strony internetowej - opona dostępna, jedna sztuka. Wysyłka w 24 h. Rano dostałem potwierdzenie, że zamówienie gotowe do wysyłki. Zamówiłem jednak odbiór osobisty - zadzwoniłem więc do sklepu zapytać czy rzeczywiście można podjechać po oponę. Konsultant klienta obiecał to dokładnie sprawdzić i oddzwonił z informacją, że opona jest dostępna, ale jest w magazynie w Poznaniu i trzeba ją ściągnąć, co potrwa kilka dni. Myślę sobie, że ok, niech tak będzie.

 

Tymczasem 1 czerwca dostaję maila, że opona którą zamówiłem jest niedostępna u dystrybutora i mogę zmienić zamówienie. Jak to niedostępna, skoro sklep sam potwierdził, że jest dostępna? Wysmażyłem maila, że to jest troszkę niepoważne i że generalnie chciałbym dokonać u nich zakupu, ale w ramach rekompensaty proszę o bezpłatną dostawę kurierem na mój adres w Poznaniu. Zamówiłem oponę Marathon Supreme 28x1,40. 4 czerwca dostałem potwierdzenie ze sklepu, że zgadzają się na taki deal. Oponę wyślą za darmo kurierem na mój adres. 5 czerwca zrobiłem przelew. Opona do mnie dotarła 12 czerwca. Miła niespodzianka - producent podaje wagę 440 gr, na wadze w rzeczywistości wychodzi 415 gr. Sprawa z centrum rowerowym została ostatecznie załatwiona pozytywnie, ale troszkę to trwało. Mam nadzieję, ze w przyszłości będzie lepiej:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...