Legion84 Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 Witam, jestem w trakcie poszukiwania swojego pierwszego zestawu SPD(pedały + buty), stąd moje pierwsze pytanie brzmi : czy lepiej zakupić platformy czy pedały z blokami? jaka jest między nimi różnica? Przeglądając forum trafiłem na: SHIMANO PD-M540 - pedały SPD z blokami VP COMPONENTS PLATFORMY DH FREERIDE (2088886875) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Czy to prawda, że z pedałami z pierwszego linku pojawiają się problemy z wypięciem/wpięciem buta po jeździe w błocie? Czy buty podane niżej będą kompatybilne z powyższymi pedałami/platformą? SHIMANO SH-M077 LW - buty rowerowe MTB ROGELLI RG-FN234 buty rowerowe MTB SPD Prośba o zweryfikowanie mojego wyboru, ponieważ jestem zielony w tym temacie i będzie to mój pierwszy zestaw, a co za tym idzie nie chciałbym wydać pieniędzy na coś co się nie sprawdzi. Budżet jaki przewiduje na zakup to 400-500 zł. P.S. Jeżeli temat jest nie w tym miejscu prośba o przeniesienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kosma Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 Hej Nie ma problemow z wypinaniem sie w zabloconych pedalach ,one zostaly zaprojektowane do pracy w ciezkich warunkach. Obydwie pary butow sa kompatybilne z 540! pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 [buty] Zakup pierwszych SPD - proszę o pomoc. [Wybór SPD]Prośba o opinie [buty spd] jakie wybrać? [pedały] pierwsze pedały spd - zakup [buty] pierwsze SPD - wybór miłej lektury, tam znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, jeżeli będziesz miał jakieś wątpliwości, to zadaj je w którym z tematów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany