Platek Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 Jak w temacie. Czy ktos sie może wypowiedziec na temat tych firm? Jestem zielony w te klocki. O ile o Alexie coś słyszałem kiedys to o tym drugim raczej nie. Konkretnie chodzi mi o modele: ALEX G2000 Weinmann DA16 dzięki zgóry za wszelkie informacje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crazybiker Napisano 24 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2006 W starych niemieckich rowerach trekingowych mozna spotkac te obrecze, mialem rowerek na takich i sluzyl bardzo dobrze, na pewno nie jest to produkt nizszowy. Co do podanego modelu to takze jest stosowany w trekkingach, obrecz aluminiowa z dwiema komorami. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Platek Napisano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2006 znaczy który? Weinmann? potrzebuje dobrą obręcz, taka która nie pierdyknie ani sie nie rozcentruje jak z ciężkimi sakwami wjade w dziure przy, powiedzmy, średniej prędkości. Te modele są w rowerach które mam na oku (Dema ) wiecej w dziale rowery. w najgorszym wypadku zazycze sobie jakeis lepsze kółka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crazybiker Napisano 25 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2006 Hehe sorry mowilem o Weinmannach! I mysle ze beda mocniejsze, to firma o sporej tradycji a ja ze swoich (o wiele starszych) bylem zadowolony! Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Platek Napisano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2006 Weinmanny mają byc mocniejsze? Te Weinmany wypatrzyłem w rowerze złożonym na Alivio, a Alexy były w modelu wyższym - na Deore. tu znalazłem to: http://www.scout.pl/ ->rowery -> DEMA (po lewej) -> IMPERIA SF/EXPERIA SF (po prawej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...