kzkpl Napisano 13 Lutego 2012 Napisano 13 Lutego 2012 Witam Jak w temacie mam zamiar kupić dwa rowery (dla mnie oraz dla dziewczyny). Rowery miały by być w 70% do jazdy miejskiej ale w 30% po górach ( leśne dróżki, las, jakieś wertepy nic extremalnego) jak pojedziemy na wakacje. Średni dystans dzienny w mieście ok 20km/dzień czyli tak do pracy codziennie i trochę rekreacji, w górach po bezdrożach trudno powiedziec ale myśle ok 50km/dzień. Więc trochę będzie tych kilometrów robione nie jak zawodowcy ale swoją normę na zdrowie wyrobimy xD Dobra teraz konkrety- Interesują mnie rowery głównie MTB coś w stylu Unibike Evolution, Move ale nie znam się za bardzo na osprzęcie, ramach itd. Wiem, że deore fajne - acera słabe o Amortyzatorach nic i to co w unibikach wsadzone też mało mi mówi wiem, że fajne są dart 2,3:) Kwota to ok 1500zł na rower dla kobiety, i ok 2000zł dla mnie. Proszę o jakieś propozycje fajnych rowerów w tym przedziale cenowym ważne aby był nowy nie używka nie chcę naprawiać i sie denerwować, że złom. Mogą być nawet roczniki 2009 jak będzie fajny i warty swojej ceny. Zależy mi głownie na Niezawodoności, Komforcie, I dobrej cenie nie mówiąc o fajnym wyglądzie ale to już 2 sprawa, Możliwość rozbudowy w przyszłości i najważniejsze Stosunek CENA/JAKOŚĆ. Nie lubię płacić za dużo za samą markę Pozdrawiam i proszę o opinie z krótkim opisem dlaczego akurat ten rower polecacie co w nim takiego super w porównaniu do ww. Unibike Evolution czy Move.
Sonix Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Tematów tu takich jak kropli w morzu. Najczęsciej pada na kross level A4 i A2 dla kobiety.
rastatajm Napisano 14 Lutego 2012 Napisano 14 Lutego 2012 Damskie Levele są w dobrych cenach na allegro. Proponuję zajrzeć.