tiomek Napisano 13 Lutego 2012 Napisano 13 Lutego 2012 Cześć, projekt tego roweru pokazałem już na innych forach, więc czemu by nie pokazać też tutaj Części kolekcjonowałem już od jakiegoś czasu. Starałem się zachować klimat początku zeszłego dziesięciolecia i wybrać elementy które kiedyś mi się podobały ale nie koniecznie mogłem sobie na nie pozwolić. Rama NRS w Team’owym kolorze, niebieski SID, pełna grupa M952, rurki WCS z klasycznym napisem (tylko sztyca Pro bo WCS w takim rozmiarze i długości nie produkowano), Flite Titanium, X517, Lizard Skins’a też wrzuciłem, no i zielone miśki (niestety ważą tyle co kilka cegieł ). Poniżej kilka zdjęć, niestety brak dobrego oświetlenie spowodował, że są żółtawe. Pod zdjęciami dokładny opis z wagą części. Nie jestem pewny czy będę jeszcze rozwijał ten projekt bo marzy mi się rower z tarczówkami i większym skokiem. Pomimo tego, napiszcie co Wam się podoba a co nie, zachęcam do komentowania! Bar Ends: (Rogi) Ritchey WCS Classic - 103 Bar Plugs: (Korki kierownicy) Lizard Skins Plastic - 4 Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XTR BR-M951, with Bolts, Pads and Noodles - 201 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XTR BR-M951, with Bolts, Pads and Noodles - 202 Cables and Outer Casings (Shift): (Linki i pancerze przerzutek) Shimano XTR SIS M950 Grey - 84 Cables and Outer Casings (Brake): (Linki i pancerze hamulców) Shimano XTR ATB M950 Grey - 113 Cassette: (Kaseta) Shimano XTR CS-M953 ap 12-14-16-18-20-23-26-30-34 - 249 Chain: (Łańcuch) Shimano Dura-Ace/XTR CN-7701 110 links, with Wippermann Connex Link - 276 Crankset: (Mechanizm korbowy) … - 897 - Bottom Bracket: (Suport) Shimano XTR BB-M952 116x75, with Spacers 3.5+3.5 - 217 - Arms, Spider and Chainrings: (Ramiona, Pająk i Tarcze) Shimano XTR FC-M952 - 680 Derailleur (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M952 34.9 Top Swing, Top Pull - 110 Derailleur (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M953 SGS Rapid-Rise, with Boot Cable Protectors - 239 Fork: (Widelec) Rock Shox SID SL 2002 80 mm, 210 mm Steerer Tube, blue - 1344 Frame: (Rama) Giant XTC NRS Team 2003 M 18.5'', with SID Rear Shock - 2652 Grips: (Chwyty kierownicy) Lizard Skins Logo Dual Compound 130 mm, black/gray - 97 Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS Classic 31.8x580 - 146 Headset: (Stery) Ritchey WCS Classic Press-Fit 1.125 inch, 44 mm, with Ti Bolt and Steel Washer - 110 Pedals: (Pedały) PD-M959 - 346 Pivots (Front): (Piwoty przód) Rock Shox Ti M8x1.25, with Washers - 10 Pivots (Rear): (Piwoty tył) Ti M10x1 - 10 Seat: (Siodło) Selle Italia Flite Titanium Gel, red - 277 Seatpost: (Sztyca) Ritchey Pro Classic 30.9x400 - 265 Seatpost Clamp: (Zacisk sztycy) Giant, with M6x25 Ti Bolt and Steel Washer - 27 Shifter/Brake Levers: (Klamkomanetki) ST-M952 3x9 - 393 Skewer (Front): (Zacisk koła przedniego) Shimano XTR M950 - 56 Skewer (Rear): (Zacisk koła tylnego) Shimano XTR M950 - 62 Spacers: (Podkładki pod mostek) Pro Aluminium 5, 10 and 20 mm - 22 Stem: (Mostek) Ritchey WCS Classic 100x31.6 - 111 Tire (Front): (Opona przednia) Michelin Wildgripper Front S Tubeless 26x2.1, black/green - 803 Tire (Rear): (Opona tylna) Michelin Wildgripper XL S Tubeless 26x2.1, black/green - 856 Tube (Front): (Dętka przednia) Continental MTB 26 Lite 47/62-559 S42 - 128 Tube (Rear): (Dętka tylna) Continental MTB 26 Lite 47/62-559 S42 - 127 Wheel Front: (Koło przednie) … - 714 - Hub: (Piasta) Shimano XTR HB-M950 32h - 133,5 - Rim: (Obręcz) Mavic X517 17-558 32h, black - 405 - Spokes: (Szprychy) DT Revolution 2.0-1.5-2.0 32x264, black - 141 - Nipples: (Nyple) DT Pro Lock Alu 12x2.0 32 pcs, black - 10,5 - Rim tape: (Opaska) Continental Easy Tape 22-559 - 24 Wheel Rear: (Kolo tylne) … - 889 - Hub: (Piasta) Shimano XTR FH-M950 32h - 307 - Rim: (Obręcz) Mavic X517 17-558 32h, black - 409 - Spokes: (Szprychy) DT Revolution 2.0-1.5-2.0 16x262 16x264, black - 140,5 - Nipples: (Nyple) DT Pro Lock Alu 12x2.0 32 pcs, black - 10,5 - Rim tape: (Opaska) Continental Easy Tape 22-559 - 22 Misc Option: (Inne) … - 91 - Bottle Cage Bolts: (Śruby koszyka na bidon) Pro-Bolt Al 7075 (PA9) M5x16 4 pcs with Washers, black - 5 - Chainstay Guard: (Osłona łańcucha) Lizard Skins Jumbo, splitted: 19+6 cm, black - 16 - Rapidfire Remote Shifter: (Manetka zmiany biegów na róg) Shimano XTR SL-SS95 R with Cable Set - 64 - Strips: (Tasiemki samozaciskowe) Nylon - 6 Overall: 12014 g.
Schwefel Napisano 13 Lutego 2012 Napisano 13 Lutego 2012 Super projekt Przypomniał mi czasy jak miałem czerwonego NRSa i marzyłem o czarnym Teamowym. Jedyne do czego można się przyczepić do rurki. Wtedy były jeszcze szare WCSy a nie kolorowe, takie jak te ->
Mod Team durnykot Napisano 13 Lutego 2012 Mod Team Napisano 13 Lutego 2012 Fajny , oldschoolowy projekt. Trochę kolorystyczny mix,ale cieszy konsekwencja w kolekcjonowaniu części z epoki. Gratulejszyn.....
yamaha1 Napisano 13 Lutego 2012 Napisano 13 Lutego 2012 Świetny rower, i na świetnej ramie moim zdaniem jednej z najlepszych nawet teraz gdy na rynku jest multum superram!
kundello Napisano 13 Lutego 2012 Napisano 13 Lutego 2012 Super rowerek:) Rama lubi pęknąć poniżej i przy damperze, więc warto wpakować tam jakąś rurkę od sztycy, by ją wzmocnić. Wzrost wagi nieodczuwalny, a przynajmniej można śmigać bez obaw.
Basiq Napisano 19 Lutego 2012 Napisano 19 Lutego 2012 Kolorystyka powala! Przypomina mi się VW Polo HARLEQUIN który śmigał u mnie w mieście W ówczesnych czasach był moim marzeniem (na przełomie wieków też miałem gianta)... dzisiaj jedyne czego by mi brakowało to tarczówek, ale wtedy chyba nawet nie były w sferze marzeń Ogólnie genialny projekt !! PS. Ach ta korba XTRa - wtedy dał bym się za nią pokroić
tiomek Napisano 20 Lutego 2012 Autor Napisano 20 Lutego 2012 mam 180cm wzrostu, długie nogi i krótki tułów więc wolę krótkie ramy - stąd ten rozmiar, ale coś za coś, siodełko muszę mieć komicznie wysoko
Mod Team Pixon Napisano 25 Lutego 2012 Mod Team Napisano 25 Lutego 2012 Tą manetkę XTR montowaną na rogu już gdzieś widziałem. Przypomnij mi do czego ona słuzyła? Fajny klasyk, cieszy fakt, że ktoś jeszcze chce wracać do tej epoki jednych z wytrzymalszych części rowerowych i nie tylko.
Piksel Napisano 25 Lutego 2012 Napisano 25 Lutego 2012 Służyła do płynnej zmiany dużej ilości biegów.
tiomek Napisano 9 Kwietnia 2012 Autor Napisano 9 Kwietnia 2012 Rower idzie na części, jak ktoś jest czymś zainteresowany, zapraszam na allegro: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=513897 Parę rzeczy jeszcze zostało. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.