Biera Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 Mam dziwne wrażenie, że wcale nie wymieniali kół przy kręceniu tego filmu, co może rzucić nowe światło na możliwości współczesnych rowerów szosowych. Choć z drugiej strony czapki z głów przed delikatnością, z jaką zeskakują z przeszkód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 A tu gosc na niskich profilach, 4.20min nie do pobicia, podoba sie wszystkim. http://www.youtube.com/watch?v=5z1fSpZNXhU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemolinko Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 Ehh szkoda tych rowerków. Co tydzień koła do centrowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 Moge centrowac kazdego dnia bylebym tak potrafil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 Szkoda, ze tak bez głosu. Trochę dziwnie się tak to ogląda bez żadnego podkładu. Nieźle. Wytrzymałe te nowe szosówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 Moge centrowac kazdego dnia bylebym tak potrafil. Ja tak samo Absolutny szacun dla nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
after Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 Ciekawe ile dętek przebili podczas kręcenia tych filmików Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 Ciekawe ile dętek przebili podczas kręcenia tych filmików W takich rowerach to są systemy bezdętkowe więc myślę, że zero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 %$&@£!? Dura Ace c50 - szytkowe kola....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 14 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 Szkoda mi tych rowerów, można by je lepiej wykorzystać.Pewnie można też szosówką przejechać maraton mtb, tylko po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emiks Napisano 15 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 Oj przestancie już nażekać, że te szosówki to takie delikatne rowerki. Co prawda są one lekkie ale trzeba pamiętać przedewszystkim nie mają amortyzatora az to już dużo pozatym mniej gumy opony, dętki. Konstrukcja ramy szosowej niczym się nie różni od konstrukcji ramy mtb podobna waga np http://www.scott.pl/product.php?id_cat=417&id_prod=2130 790 g i mtb 899 g http://www.scott.pl/product.php?id_cat=416&id_prod=2117 ramy podobne klasowo. Miałem już różne szosówki aluminiowe, karbonowe i żadnej z nich nic nie dolegało pod wpływem użytkowania ich na naszych wspaniałych drogach a i czasami kawałek jazdy bitą, drogą szutrem się zdarzały a trzeba pamiętać że prędkości na szosie są inne niż w terenie a opony napompowanę często ponad 10 atm nie stanowią amortyzacji. Zresztą co tu się rozpisywać prosty przykład wyścig Paryż-Roboix rowery dają radę. Jak na szosie nie ma kraksy to naprawdę nic rowerą się nie dzieje. Z kołami też nie ma proplemu jeśli ktoś nie waży ekstremalnie dużo a koła są odpowiednio dużo napompowane to nic się nie dzieje a jak nie dopompujesz to możesz sobie podziękować za snaka , zniszczoną obręcz scentrowane koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.