giant78 Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 (edytowane) Witam,przedstawiam moj projekt oparty na ramie Giant MCM Team 2002r. Wszelkie pytania mile widziane Bar Ends: (Rogi) - 0 Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - 0 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - 0 Brake (Front): (Hamulec przedni+tarcza 160mm+6xTi bolt) - Marta SL - 325g Brake (Rear): (Hamulec tylny+tarcza 160mm +6xTi bolt) - Marta SL - 340g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - 0 Cables: (Pancerze i linki) XTR - 70g Cassette: (Kaseta) Dura ace 11-25z - 175g Chain: (Lancuch) KMC X9SL 106 link - 248g Crankset: (Korby) KCNC - 770g -Crank Arms: (Ramiona) KCNC Bearbone XC1 2x9 - 439 -Bottom Bracket: (Suport) KCNC 220g -Outer Ring: (Blat)Lasco 44z - 69g -Middle Ring: (Srednia tarcza) Lasco 32z - 33g -Inner Ring: (Mala tarcza) - 0 -Crank Bolts: (Sruby mocujace tarcze) Aerozine - 9g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - LX FD M-751 ti bolts - 136g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) XTR 952 ti bolt - 208g Fork: (Widelec) Fox F80RLT - 1550g Rear Shock: (Damper)-0 Frame: (Rama) - Giant MCM Team ( L ) - 1325g Grips: (Gripy) - Ritchey WCS cut - 14 Handlebar: (Kierownica)- Syncros Factory Fixed CF 31.6x580mm - 104g Handlebar Tape: (Owijka) - 0 Headset: (Stery)- Chris King NoThreadSet - 115g Pedals: (Pedaly-)- Egg Beather 2Ti - 216g Seat: (Siodlo) - AX Lightness Apollo - 79g Seatpost: (Sztyca) - Hylix Carbon 27.2x300mm - 145g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)- KCNC - 9g Shifters: (Manetki) - Sram Attack - 192g Skewers: (Zaciski kol) - Amoeba Ti - 56g Spacers: (Podkladki pod mostek) no name Carbon - 3g Starnut: (Gwiazdka)-0 Stem: (Mostek) - Uno 90mm,Ti bolt , OS, - 104g Tire (Front): (Opona przednia) - Maxxis Maxxlite 285 - 282g Tire (Rear): (Opona tylna) - Maxxis Maxxlite 285 - 283g Top Cap: (Top cap) - 0 Tubes: (Detki) - Maxxis Flyweight - 184g Wheel Front: (Kolo przednie) - Sunn Ringle Black Flag - 700g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obrecz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) Wheel Rear: (Kolo tylne) - Sunn Ringle Black Flag - 800g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obrecz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 5g Total- 8269 g Edytowane 9 Lutego 2012 przez giant78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeflo Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Wrzuć fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pysiek Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Ładna waga A kiedy zdjęcia? Najbardziej interesują mnie te koła ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Twarde masz przełożenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Ciekawy jestem jak długo nacieszysz się blatami w korbie Manetki coś ciężkie Ci wyszły, moje 3x8 mają 163g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 manetki coś ciężkie Ci wyszły, moje 3x8 to 113g. choć moje to ten starszy model. tu w korpusie od 7.0, obecnie wróciłem do jaśniejszego korpusu Attacka jak oceniasz oponki?? w jakim terenie ich używasz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tom3 Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 A ja bym zaryzykował stwierdzenie, że w wadze manetek jest podana waga linek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 (edytowane) Czekamy na zdjęcia, co to za koła? Te: http://www.sun-ringle.com/mtb/wheelsets/black-flag-pro/ ? Edytowane 9 Lutego 2012 przez klon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giant78 Napisano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 (edytowane) Zgadza sie A ja bym zaryzykował stwierdzenie, że w wadze manetek jest podana waga linek Wrzuć fotki Nie wiem dlaczego,ale nie moge wzucic fotek nie ma takiej opcji( nie wiem jak te foty dodac Moze wiesz Pozdr. Fotki ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Edytowane 10 Lutego 2012 przez 1415chris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Franio Napisano 10 Lutego 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 Postaram się pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 Stara juz ta ramka. Chociaz marka do mnie nie przemawia, ta rama bardzo mi sie podoba. Do zupelnego wypasu brakuje czarnego amora. Waga bardzo ladna. Teraz, jak juz masz takie, co prawda nienajlzejsze, siodlo to nic jak podciagnac reszte sprzetu pod ten standard Wyglada smacznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 manetki coś ciężkie Ci wyszły, moje 3x8 to 113g. choć moje to ten starszy model. tu w korpusie od 7.0, obecnie wróciłem do jaśniejszego korpusu Attacka jak oceniasz oponki?? w jakim terenie ich używasz?? Oponki.... Miałem je chwilę. Wg mnie nie nadają się do eksploatacji, nawet lekkiej. Jeżdżąc po asfalcie i szutrach złapałem na nich więcej kapci niż przez całą moją przygodę z mtb Cienkie jak papier, kilka razy chciałem wsiąść na rower rano i okazywało się, że powietrza brak.... Ja nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giant78 Napisano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 (edytowane) Oponki.... Miałem je chwilę. Wg mnie nie nadają się do eksploatacji, nawet lekkiej. Jeżdżąc po asfalcie i szutrach złapałem na nich więcej kapci niż przez całą moją przygodę z mtb Cienkie jak papier, kilka razy chciałem wsiąść na rower rano i okazywało się, że powietrza brak.... Ja nie polecam. Masz racje , sa to papierowe oponki , na codzien jezdze na flyweightach( o niebo lepsze) ale przeciesz przecież wiadomo z jakiej racji mam je zalozone ( lzejszych opon MTB juz nie ma) Pozdrawiam Edytowane 11 Lutego 2012 przez durnykot Ortografia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 Mam troche pytan: Duzo juz pojezdziles na tej sztycy, jak sie sprawuje? Jakies klopoty z tym sytemem mocowania siodla? Sruba mocujaca to stal, czy ti? Przycinales ja, bo widze ze na ebaju sa 400mm z waga 175g? Potrzebuje jakas karbonowa 27.2x350 z offsetem w rozsadnych, tzn niewielkich pieniadzach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 Masz racje , sa to papierowe oponki , na codzien jezdze na flyweightach( o niebo lepsze) ale przeciesz przecież wiadomo z jakiej racji mam je zalozone ( lzejszych opon MTB juz nie ma) Pozdrawiam Tak czy inaczej DLA MNIE rower jego konfiguracja i WAGA podana na forum mają wtedy sens jeśli to co jest podane jest używane a nie tylko dlatego że jest naj. Wychodząc z tego założenia mogę założyć slicki 1 cal do roweru mtb z założeniem że i tak jeździł nie będę, ale na wadze wypadają czadowo. Załóż kasetę 11-23, przecież jest bardzo lekka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giant78 Napisano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 (edytowane) Po pierwsze jakie slicki!!!!!!! ,mowimy o MTB , czyli rower gorski (opony tez)J Jezeli do projektu roweru MTB dodasz opony typu slick ,,,,,,,zostaniesz......usuniety Takie przelozenie mi najbardziej odpowiada(jezdze raczej silowo,krotkie dystanse 10-20 km na maksa) Swoj rower uzywam uzywam przewaznie co weekend rocznie przejezdzam okolo 2500-3500km Pozdr Mam troche pytan: Duzo juz pojezdziles na tej sztycy, jak sie sprawuje? Jakies klopoty z tym sytemem mocowania siodla? Sruba mocujaca to stal, czy ti? Przycinales ja, bo widze ze na ebaju sa 400mm z waga 175g? Potrzebuje jakas karbonowa 27.2x350 z offsetem w rozsadnych, tzn niewielkich pieniadzach. witam przejechane okolo 3000tys km,zero problemow system mocowania jest ten sam co bontrager XXX-Lite ,( wczesniej mialem do szynienia z ta sztyca)dla mnie najlepszy system mocowania sroba stalowa sztyca jest przycieta, 300mmx27.2mm Pozdr. Zmiana korby na XTR Tune - 727g. Bar Ends: (Rogi) - 0 Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - 0 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - 0 Brake (Front): (Hamulec przedni+tarcza 160mm+6xTi bolt) - Marta SL - 325g Brake (Rear): (Hamulec tylny+tarcza 160mm +6xTi bolt) - Marta SL - 340g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - 0 Cables: (Pancerze i linki) XTR - 70g Cassette: (Kaseta) Dura ace 11-25z - 175g Chain: (Lancuch) KMC X9SL 106 link - 248g Crankset: (Korby) KCNC - 770g -Crank Arms:FC M970 - 727 Tune Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - LX FD M-751 ti bolts - 136g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) XTR 952 ti bolt - 208g Fork: (Widelec) Fox F80RLT - 1550g Rear Shock: (Damper)-0 Frame: (Rama) - Giant MCM Team ( L ) - 1325g Grips: (Gripy) - Ritchey WCS cut - 14 Handlebar: (Kierownica)- Syncros Factory Fixed CF 31.6x580mm - 104g Handlebar Tape: (Owijka) - 0 Headset: (Stery)- Chris King NoThreadSet - 115g Pedals: (Pedaly-)- Egg Beather 2Ti - 216g Seat: (Siodlo) - AX Lightness Apollo - 79g Seatpost: (Sztyca) - Hylix Carbon 27.2x300mm - 145g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)- KCNC - 9g Shifters: (Manetki) - Sram Attack - 192g Skewers: (Zaciski kol) - Amoeba Ti - 56g Spacers: (Podkladki pod mostek) no name Carbon - 3g Starnut: (Gwiazdka)-0 Stem: (Mostek) - Uno 90mm,Ti bolt , OS, - 104g Tire (Front): (Opona przednia) - Maxxis Maxxlite 285 - 282g Tire (Rear): (Opona tylna) - Maxxis Maxxlite 285 - 283g Top Cap: (Top cap) - 0 Tubes: (Detki) - Maxxis Flyweight - 184g Wheel Front: (Kolo przednie) - Sunn Ringle Black Flag - 700g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obrecz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) Wheel Rear: (Kolo tylne) - Sunn Ringle Black Flag - 800g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obrecz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 5g Total- 8226 g Edytowane 12 Lutego 2012 przez 1415chris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 OK, dzieki za info Troche posprzatalem Twoj ostatni post. Wrzuc jakies zdjecia roweru z nowa korba. Korba jest z komponentami Tune czy jest "tuned"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 korba rzucila mi sie na oczy w galerii - zebatki zajedziesz w 1000km, a i wyglad roweru jak dla mnie sporo straci...ostro podsiodlowka ucieka w tyl, wiesz moze jaki kat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Widzę że się nie zrozumieliśmy. JEŚLI do projektu roweru dodajesz opony które są WIADOMO po co to znaczy że naginasz projekt do liczb a wydaje mi się że to gorsze przestępstwo niż gdybyś założył slicki na których byś jeździł. No ale skoro lubisz takie naciąganie tylko dla magii na wadze - nikt nie zabroni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qr3ak Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 (edytowane) Coś ta waga za bardzo naciągana. "(Klamki Hamulcowe) - 0".... ja też chcę takie. Edytowane 12 Lutego 2012 przez Qr3ak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Przecież klamki wliczył do hamulców. Czepialstwo dla czepialstwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Powiedz gdzie ty jeździsz jak nie po szosie tym rowerem, że masz najmniejszą koronkę 32 i kasetę 11-25?Czy to tak jak z oponami są założone tylko dla wagi?Na przedniej przerzutce można jeszcze urwać nawet 30g.Zmiana zacisków kół to znowu kilkanaście gramów.Tak jak już było napisane, przez kąt podsiodłówki koszmarnie wygląda.Sztyca 300mm coś mi tu nie gra, przecież to nie szosa.Wracając do wagi można jeszcze wiele rzeczy zmienić np. amora, hamulce, kółka.Jeszcze z pół kilo jak nie lepiej można urwać pytanie jakim kosztem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giant78 Napisano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Przecież klamki wliczył do hamulców. Czepialstwo dla czepialstwa Dzieki OK, dzieki za info Troche posprzatalem Twoj ostatni post. Wrzuc jakies zdjecia roweru z nowa korba. Korba jest z komponentami Tune czy jest "tuned"? http://imageshack.us/f/839/dsc019141228x690.jpg/ Powiedz gdzie ty jeździsz jak nie po szosie tym rowerem, że masz najmniejszą koronkę 32 i kasetę 11-25?Czy to tak jak z oponami są założone tylko dla wagi?Na przedniej przerzutce można jeszcze urwać nawet 30g.Zmiana zacisków kół to znowu kilkanaście gramów.Tak jak już było napisane, przez kąt podsiodłówki koszmarnie wygląda.Sztyca 300mm coś mi tu nie gra, przecież to nie szosa.Wracając do wagi można jeszcze wiele rzeczy zmienić np. amora, hamulce, kółka.Jeszcze z pół kilo jak nie lepiej można urwać pytanie jakim kosztem. Jezdze przewaznie po plaskim terenie To przelozenie my wystarcza (jezdze amatorsko nie zawodowo) Sztyca 300mm,poniewaz rama Large Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qr3ak Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 (edytowane) Przy tych oponach i takich przełożeniach pasował by tu z przodu widelec karbonowy zamiast amortyzatora. Zarazem zmienił by się kąt rury podsiodłowej. Edytowane 12 Lutego 2012 przez Qr3ak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giant78 Napisano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Przy tych oponach i takich przełożeniach pasował by tu z przodu widelec karbonowy zamiast amortyzatora. Zarazem zmienił by się kąt rury podsiodłowej. Tez myslalem o tym a i lzejszy by byl o okolo 1kg ciekawy pomysl Pozdr. Powiedz gdzie ty jeździsz jak nie po szosie tym rowerem, że masz najmniejszą koronkę 32 i kasetę 11-25?Czy to tak jak z oponami są założone tylko dla wagi?Na przedniej przerzutce można jeszcze urwać nawet 30g.Zmiana zacisków kół to znowu kilkanaście gramów.Tak jak już było napisane, przez kąt podsiodłówki koszmarnie wygląda.Sztyca 300mm coś mi tu nie gra, przecież to nie szosa.Wracając do wagi można jeszcze wiele rzeczy zmienić np. amora, hamulce, kółka.Jeszcze z pół kilo jak nie lepiej można urwać pytanie jakim kosztem. A propo przedniej przezutki- jak mozna urwac 30 gram? moze podpowiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.