Qr3ak Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Przesunięcie rury do przodu (zmiana kąta) = lepsze przyspieszenie, było by na plus na asfaltach. Warto się zastanowić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Zmieniając ją na coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 A propo przedniej przezutki- jak mozna urwac 30 gram? moze podpowiesz Bardzo prosty sposób. Przerzutka szosowa bez obejmy plus obejma carbonowa plus krzywka plus alu śruby i tak da się zejść poniżej 100g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Dura ace serii 7900 waży z rolką 80 gram. I działa bez problemu. 8390, tyle wyszło mi z dodawanki po podmianie korby. Chyba że ślepy jestem i wrzuciłem więcej niż jest napisane albo mój kalkulator kłamie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giant78 Napisano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 Po pierwsze jakie slicki!!!!!!! ,mowimy o MTB , czyli rower gorski (opony tez)J Jezeli do projektu roweru MTB dodasz opony typu slick ,,,,,,,zostaniesz......usuniety Takie przelozenie mi najbardziej odpowiada(jezdze raczej silowo,krotkie dystanse 10-20 km na maksa) Swoj rower uzywam uzywam przewaznie co weekend rocznie przejezdzam okolo 2500-3500km Pozdr witam przejechane okolo 3000tys km,zero problemow system mocowania jest ten sam co bontrager XXX-Lite ,( wczesniej mialem do szynienia z ta sztyca)dla mnie najlepszy system mocowania sroba stalowa sztyca jest przycieta, 300mmx27.2mm Pozdr. Zmiana korby na XTR Tune - 727g. Bar Ends: (Rogi) - 0 Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - 0 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - 0 Brake (Front): (Hamulec przedni+tarcza 160mm+6xTi bolt) - Marta SL - 325g Brake (Rear): (Hamulec tylny+tarcza 160mm +6xTi bolt) - Marta SL - 340g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - 0 Cables: (Pancerze i linki) XTR - 70g Cassette: (Kaseta) Dura ace 11-25z - 175g Chain: (Lancuch) KMC X9SL 106 link - 248g Crankset::FC M970 - 727 Tuned Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - LX FD M-751 ti bolts - 136g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) XTR 952 ti bolt - 208g Fork: (Widelec) Fox F80RLT - 1550g Rear Shock: (Damper)-0 Frame: (Rama) - Giant MCM Team ( L ) - 1325g Grips: (Gripy) - Ritchey WCS cut - 14 Handlebar: (Kierownica)- Syncros Factory Fixed CF 31.6x580mm - 104g Handlebar Tape: (Owijka) - 0 Headset: (Stery)- Chris King NoThreadSet - 115g Pedals: (Pedaly-)- Egg Beather 2Ti - 216g Seat: (Siodlo) - AX Lightness Apollo - 79g Seatpost: (Sztyca) - Hylix Carbon 27.2x300mm - 145g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)- KCNC - 9g Shifters: (Manetki) - Sram Attack - 192g Skewers: (Zaciski kol) - Amoeba Ti - 56g Spacers: (Podkladki pod mostek) no name Carbon - 3g Starnut: (Gwiazdka)-0 Stem: (Mostek) - Uno 90mm,Ti bolt , OS, - 104g Tire (Front): (Opona przednia) - Maxxis Maxxlite 285 - 282g Tire (Rear): (Opona tylna) - Maxxis Maxxlite 285 - 283g Top Cap: (Top cap) - 0 Tubes: (Detki) - Maxxis Flyweight - 184g Wheel Front: (Kolo przednie) - Sunn Ringle Black Flag - 700g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obrecz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) Wheel Rear: (Kolo tylne) - Sunn Ringle Black Flag - 800g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obrecz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 5g Total- 8226 g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 A to dziwne bo sam z ciekawości policzyłem i wyszło mi podobnie jak Tobie Tobo, a nawet 5g więcej Dokładnie 8395....aa liczyłem z rozpiski post wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giant78 Napisano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 A to dziwne bo sam z ciekawości policzyłem i wyszło mi podobnie jak Tobie Tobo, a nawet 5g więcej Dokładnie 8395....aa liczyłem z rozpiski post wcześniej No pewnie ze masz racje Rozpiska poprawiona ( troche zmian ) Bar Ends: (Rogi) - 0 Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - 0 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - 0 Brake (Front): (Hamulec przedni Ti bolt+tarcza 160mm+6xTi bolt) - Marta SL - 322g Brake (Rear): (Hamulec tylny Ti bolt+tarcza 160mm +6xTi bolt) - Marta SL - 336g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - 0 Cables: (Pancerze i linki) XTR - 70g Cassette: (Kaseta) Dura ace 11-25z - 172g Chain: (Lancuch) KMC X9SL 106 link - 248g Crankset: (Korba) XTR SL m970 tuned by Didu - 727 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - LX FD M-751 ti bolts - 136g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) XTR 960 ti bolt - 204g Fork: (Widelec) Manitou RSeven Absolute 100 -1528 Adapter (adapter przod) Magura is/pm 160 - 15+2xTi sroby = 22 Rear Shock: (Damper)-0 Frame: (Rama) - Giant MCM Team ( L ) - 1325g Grips: (Gripy) - Accent Lite - 18 Handlebar: (Kierownica)- Syncros Factory Fixed CF 31.6x580mm - 104g Handlebar Tape: (Owijka) - 0 Headset: (Stery)- Chris King NoThreadSet - 115g Pedals: (Pedaly-)- Egg Beather 2Ti - 216g Seat: (Siodlo) - AX Lightness Apollo - 79g Seatpost: (Sztyca) - Hylix Carbon 27.2x300mm - 145g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)- KCNC - 9g Shifters: (Manetki) - XTR SL-M970 Alu bolt - 216 Skewers: (Zaciski kol) - Kohosis Ti - 46 Spacers: (Podkladki pod mostek) no name carbon 4g + Kohosis 10mm Alu- 7g = 14 Starnut: (Gwiazdka)-0 Stem: (Mostek) - Uno 90mm,Ti bolt , OS, - 104g Tire (Front): (Opona przednia) - Maxxis Maxxlite 285 - 282g Tire (Rear): (Opona tylna) - Maxxis Maxxlite 285 - 283g Top Cap: (Top cap) - 0 Tubes: (Detki) - Maxxis Flyweight - 184g Wheel Front: (Kolo przednie) - Sunn Ringle Black Flag - 700g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obrecz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) Wheel Rear: (Kolo tylne) - Sunn Ringle Black Flag - 800g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obrecz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 5g Total weight - 8410g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 14 Lutego 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 Robi wrażenie masa roweru, wygląd nie zachwyca. Podjeżdżasz na tym rowerze? Sam mam konfigurację 32x28 co przy stromszych podjazdach jest już lekko utrudnione. Super w tym rowerze jest to, że wykorzystaleś wlasciwie już ramę klasyk do zbudowania roweru niewiele cięższego od 8 kg. Wkładając kolejne złotówki masz jeszcze z czego schodzić, chociażby koła.Połączenie twoich super lekkich opon z rownie lekkimi dętkami to bardzo niebezpieczna mieszanka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 14 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 to jest dzial mania lekkosci , nie zapominajmy o tym nie wiem co przez niektorych przemawia powinnismy sie cieszyc, ze ktos zlozyl rower na ramie , ktorea keidys byla marzeniem kazdego mysle ze re-edycja tej ramy cieszyla by sie ogromnym wzieciem , zarowno carbon ht, alu ht i full swietnie ze takie rowery sie pojawiaja, cos ciekawszego niz kolejny kross z crossride'ami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 14 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 +1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giant78 Napisano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2012 Robi wrażenie masa roweru, wygląd nie zachwyca. Podjeżdżasz na tym rowerze? Sam mam konfigurację 32x28 co przy stromszych podjazdach jest już lekko utrudnione. Super w tym rowerze jest to, że wykorzystaleś wlasciwie już ramę klasyk do zbudowania roweru niewiele cięższego od 8 kg. Wkładając kolejne złotówki masz jeszcze z czego schodzić, chociażby koła.Połączenie twoich super lekkich opon z rownie lekkimi dętkami to bardzo niebezpieczna mieszanka... zdjecia nie najlepsze mi wyszly,na dniach porobie i dodam nowe ( osobiscie na zywo rower wyglada o niebo lepiej ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giant78 Napisano 23 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 Widzę że się nie zrozumieliśmy. JEŚLI do projektu roweru dodajesz opony które są WIADOMO po co to znaczy że naginasz projekt do liczb a wydaje mi się że to gorsze przestępstwo niż gdybyś założył slicki na których byś jeździł. No ale skoro lubisz takie naciąganie tylko dla magii na wadze - nikt nie zabroni. A w swoim chinczyku co masz, jak nie Maxxlity 285 I co sie moich czepiles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giant78 Napisano 25 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Pare nowych zdjec po przemianie http://imageshack.us/photo/my-images/836/dsc01482648x486.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/850/dsc01478648x486.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Kable trochę długie Jak jeszcze mógł byś dać zdjęcie od boku, było by jeszcze lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giant78 Napisano 26 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 kable nokon juz zamowione Kable trochę długie Jak jeszcze mógł byś dać zdjęcie od boku, było by jeszcze lepiej. kable nokon juz zamowione http://imageshack.us/photo/my-images/42/dsc01479648x486.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Jeśli jest to od boku to ja jestem mistrzem świata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Górny prawy offset raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giant78 Napisano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 (edytowane) Nowe czesci i nowa rozpiska( waga idzie w dol) Bar Ends: (Rogi) - 0 Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - 0 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - 0 Brake (Front): (Hamulec przedni Ti bolt+tarcza 160mm+6xTi bolt) - Marta SL - 302g Brake (Rear): (Hamulec tylny Ti bolt+tarcza 160mm +6xTi bolt) - Marta SL - 316g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - 0 Cables: (Pancerze i linki) Nokon - 58g Cassette: (Kaseta) Dura ace 11-25z - 172g Chain: (Lancuch) KMC X9SL 105 link - 244g Crankset: (Korba) XTR SL m970 tuned by Didu - 742g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - LX FD M-751 ti bolts - 136g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) XTR 960 ti bolt+alu pro bolt - 197g Fork: (Widelec) Manitou RSeven Absolute 100 -1528 Adapter (adapter przod) Magura is/pm 160 - 15+2xTi sroby = 22 Rear Shock: (Damper)-0 Frame: (Rama) - Giant MCM Team ( L ) - 1325g Grips: (Gripy) - Accent Lite - 18 Handlebar: (Kierownica)- Syncros Factory Fixed CF 31.6x580mm - 104g Handlebar Tape: (Owijka) - 0 Headset: (Stery)- Chris King NoThreadSet Ti bolt - 112g Pedals: (Pedaly-)- Egg Beather 2Ti - 216g Seat: (Siodlo) - AX Lightness Apollo - 79g Seatpost: (Sztyca) - Hylix Carbon 27.2x300mm - 145g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)- KCNC - 9g Shifters: (Manetki) - XTR SL-M970 Alu bolt - 216 Skewers: (Zaciski kol) - Kohosis Ti - 46 Spacers: (Podkladki pod mostek) no name carbon 4g + Kohosis 10mm Alu- 7g = 14 Starnut: (Gwiazdka)-0 Stem: (Mostek) - Uno 90mm,Ti bolt , OS, - 104g Tire (Front): (Opona przednia) - Maxxis Maxxlite 285 - 282g Tire (Rear): (Opona tylna) - Maxxis Maxxlite 285 - 283g Top Cap: (Top cap) - 0 Tubes: (Detki) - Maxxis Flyweight - 184g Wheel Front: (Kolo przednie) - Sunn Ringle Black Flag - 700g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obrecz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) Wheel Rear: (Kolo tylne) - Sunn Ringle Black Flag - 800g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obrecz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 5g Total - 8362g http://imageshack.us.../dsc01527u.jpg/ http://imageshack.us.../dsc01518k.jpg/ http://imageshack.us.../dsc01524r.jpg/ Edytowane 14 Marca 2012 przez giant78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giant78 Napisano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Jeśli jest to od boku to ja jestem mistrzem świata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.