giant78 Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 (edytowane) Witam ,oto moj rower skladajacy sie z nastepujacych podzespolow. Brake cables- XTR - 125 Brake levers - XTR klamkomanetki - 415 Brakes - XTR 960 - 398 Cassette - XTR 960 11-32z - 234 Chain - KMC X9SL 106 - 248 Crankset - XTR 970 - 795 Derl ( Front) - XTR 960 - (ti bolt) - 135 Derl ( rear ) - XTR 970 - 200 Fork - SID WC 2004 - 1290 Frame - Trek OCLV120 rozmiar M - 2445 Rear Forks - 0 Grips - XXlite Bontrager - 22 Handlebar - Easton EC70 25,4x580mm - 132 Headset - Cane Creek S6 - 125 Pedals - Xpedo Mg\Ti - 220 Seat - SLR XP - 165 Seatpost - bontrager RaceXLite 31.6x300 - 200 Seat clamp - KCNC - 10 Shifters - 0 Skewers - A2z Ti - 77 Spacer - 0 Stem - Ritchey WCS 110 Ti bolt - 107 Tire( front ) - Continental Twister Supersonic - 360 Tire (rear) - Maxxis flyweight - 328 Wheel(front) Mavic 717,DT Revo,Specialized STOUT, - 740 Wheel(rear) Mavis 717,DT Revo,Chris King Classic - 830 Tubes - maxxis ultralight - 190 Total weight (waga calkowita) - 9791g Edytowane 9 Lutego 2012 przez giant78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szliri Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Przyjemny ten full, oponki i dętki czasem nie za bardzo wylajtowane ? Sam kupiłem furious-y i ciekaw jestem jak często będę wracać do domu na pieszo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 16 Lutego 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Rear Forks - 0 Waga tłumika wliczona w ramę? Jakoś nie widzę sensu w tworzeniu bardzopotworniesuperekstrazarąbiscie lekkich fuli. W ogóle ale to wcale mi ten rower nie podchodzi- sorki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miliron Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Idealny full na Mazovię i zjeżdżanie z krawężników Wymień amora, koła i opony na coś normalnego to wtedy dam Ci za niego 10/10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basiq Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Gdyby te wszystkie "graty" wisiały na jakimś Elite powiedział bym ... ale wiszą na fullu PS. Ty tak na poważnie z tymi oponami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Czasami zakładam Flyweight-y i zawsze tego żałuję. Ostatnio dałem radę zrobić 12km i dwa kapcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 16 Lutego 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Ojj panowie zazdrość przez Was przemawia Mnie ten rower też jakoś się bardzo nie podoba, jednak waga powala. Nie daleko szukać, a mamy na forum również fulla lżejszego od tego, o ile się nie mylę napis na ramie ma Simplon. Tam jakoś złego słowa nikt nie powiedział. Co prawda zdjęcia przedstawiajace tamten rower to mistrzostwo, więc i ocena inna. Więcej dopowiadać nie muszę. Jaki jest sens posiadania takiego lekkiego fulla? Pewnie do ścigania. Nikt tym enduro uprawiać nie będzie. Chociaż fakt zastosowania tak lekkich opon+dętek jest rzeczywiście dziwny. No ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miliron Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Tutaj nie ma nawet grama zazdrości Tylko lekkie zdziwienie i ukierunkowanie właściciela że jego koncepcja to niekoniecznie to czego od fulla się oczekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Miliron a to od kiedy full ma spelniac jakies ogonie zaakceptowane oczekiwania? Kazdy sklada rower w/g swojej wizji, a nie czyjejs! IMO rower moze sie podobac, chociaz koncepcja v-ek w polaczeniu z tylnym zawieszeniem do mnie nie przemawia. Opony tez troche wygladaja dziwnie ale to moze dlatego, ze juz zapomnialem jak sam jezdzilem na ht i furiosach. O dziwo, prawie caly sezon, byly bezawaryjne. Niemniej w pelnym zawieszeniu troche mija sie to z celem. Bo nie wiele gorszy komfort mozna by uzyskac na sztywniaku z duzymi balonami i malym cisnieniem. Ale z drugiej strony jak trasy sprzyjaja takiemu ogumieniu to czemu nie. giant78 zrob wiecej zdjec lepszej jakosci i wrzuc na jakis serwer, to i rower zacznie sie bardziej podobac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basiq Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 1415chris z całym szacunkiem, ale skoro może się podobać... może się również nie podobać. IMHO Full po za tym, że ma pomóc na technicznym podjeździe, ma przede wszystkim pomóc na zjeździe - a mając taką oponkę na takiej dętce z V-kami, na zjeździe raczej nie przyciśniesz. Dla mnie mija się z celem wożenie niepotrzebnego balastu w postaci tylnego zawieszenia jeśli nie można z niego w pełni skorzystać... a wspomnianego przez Pixona Simplon-a nie oglądałem - więc nie mogłem chwalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miliron Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 (edytowane) 1415chris od fulla (przynajmniej teoretycznie) powinno się oczekiwać że jesteśmy nim w stanie łatwiej/wygodniej przejechać w cięższym/trudniejszym terenie niż rowerem tupu HT. Jeśli koncepcja fulla jest inna to proszę mnie oświecić Edytowane 16 Lutego 2012 przez 1415chris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 A ja jestem ciekaw ilu z was jezdzilo na fulu z takimi i lzejszymi oponami? Mam nadzieje, ze opinie co do ogumienia i fula sa poparte doswiadczeniem? Basiq co do upodoban to chyba nie ma co dyskutowac ale co do wlasciwosci danych komponentow, a i owszem. Skad u Ciebie przekonanie ze polaczenie takich opon i v-ek unimozliwia korzystanie w pelni z zawieszenia? Co ma piernik do wiatraka? I zapewniam Cie ze na takich i lzejszych oponach mozna "przycisnac". Miliron a nie przejedziesz latwiej/wygodniej na takim fulu w porownaniu z takim samym zestawieniem opon, v-ek i amora na ht? Wydaje mi sie, ze tak. Wiec Twoje oczekiwania co do fula powinny byc spelnione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miliron Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 1415chris łatwiej/wygodniej oczywiście Ale juz nie w cięższym/trudniejszym terenie bo rower tego nie wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Jak taki full nie wytrzyma to co dopiero HT? To nie jest rower do enduro. Widac wlascicielowi taki zestaw wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 A ja jestem ciekaw ilu z was jezdzilo na fulu z takimi i lzejszymi oponami? Mam nadzieje, ze opinie co do ogumienia i fula sa poparte doswiadczeniem? Wszędzie argumentem ostatecznym ma być doświadczenie? A jak zobaczysz samolot pasażerski podchodzący do lądowania bez podwozia, to też się nie odezwiesz, bo nigdy nie pilotowałeś bez podwozia? Bez przesady, gość wrzuca rower, żeby się podobał i żeby się nie podobał, a opinie nie muszą być podparte doświadczeniem, bo to opinie, a nie ekspertyzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miliron Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 1415chris Pisząc o wytrzymałości miałem na myśli opony Na odpowiednich oponach na rowerze HT odważę się zrobić znacznie więcej niż na fullu z oponami pokroju FF czy Twister. Z drugiej strony w topowych fullach Scalpel marki Cannondale także zastosowali takie super lekkie opony... Dla mnie kompletnie niezrozumiałe. Natomiast rower znajduje swoich odbiorców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basiq Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Oczywistym jest, że dział "wasze rowery" oznacza rowery użytkowników, ale przez moje subiektywne doświadczenia mogę wyrażać swoje równie subiektywne opinie Skad u Ciebie przekonanie ze polaczenie takich opon i v-ek unimozliwia korzystanie w pelni z zawieszenia? z charakterystyki gór po jakich się jeżdżę... Co ma piernik do wiatraka? Chuck Norris podobno wie co ma... a w tym temacie, jeśli ja bym użytkował ten rower to nie dojechał bym na pierwszy okoliczny szczyt bez kapcia, a ze zjazdów wracał A cannon daje takie oponki, żeby się pięknie waga w serii prezentowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Czy to tak trudno zrozumiec o czym biega w cytowanej przez Ciebie mojej wypowiedzi? Dotyczy sie ogumienia!!! a nie tego czy rower podoba sie czy nie. A o co Ci chodzi z tym samolotem, mowimy tu o rowerach. Czy moze chcesz powiedziec, ze przyzwoite jest komentowanie czegos o czym nie ma sie pojecia? Basig ale kogo tu interesuje co Ty bys i gdzie jezdzisz...... to nie jest Twoj rower, popraw mnie jak sie myle Nie zapominajmy o tym, ze ktos tak to poskladal bo widocznie mu tak odpowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 No ale te opony nie nadają się w żaden teren. Swoje mam do połowy zjechane, cały czas się łudząc że "może tym razem" Jak mi się nudzi to je zakładam i w lesie żałuję że Gravity zostały w domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basiq Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Nie zapominajmy o tym, ze ktos tak to poskladal bo widocznie mu tak odpowiada. ale dla mnie poskładał bezsensownie - bo jeśli miał bym go wykorzystywać na granicy możliwości gum i hampli, to wole HT, więcej zyskam na podjeździe. Nie zapominajmy, że to MOJE SUBIEKTYWNE zdanie. Mogę takie mieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Zwroc uwage na to co powiedzialem o oponach i ht, co w pewnej mierze pokrywa sie z Twoja opinia. Ale dosyc tego, dajmy wlascicielowi cos powiedziec.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Problem w tym, że właściciel złożył też HT i w temacie o nim przyznał, że maxxisy 285 ma tylko na potrzeby tabelki. Trudno więc traktować poważnie twierdzenia o wartości użytkowej i o tym, że właścicielowi widocznie to odpowiada w czasie eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Nie zapominaj, ze to mania lekkosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 Zgadza się, ale czym innym jest lajtowanie nawet do granic rozsądku i używanie tego, a czym innym jest strojenie sprzętu do zdjęć, po czym rekonfiguracja i jazda na sprzęcie już innym od przedstawionego na forum. Nie potępiam tego, ale mi się to nie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basiq Napisano 16 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2012 No fakt... nie wiem dlaczego myślałem, że "wasze rowery" - proszę uznać moje komentarze jako niebyłe pogoń za niską sumą wybacza wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.