Skocz do zawartości

[ 9791g] Trek fuel 100 by Didu


giant78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,oto moj rower skladajacy sie z nastepujacych podzespolow.

 

 

Brake cables- XTR - 125

Brake levers - XTR klamkomanetki - 415

Brakes - XTR 960 - 398

Cassette - XTR 960 11-32z - 234

Chain - KMC X9SL 106 - 248

Crankset - XTR 970 - 795

Derl ( Front) - XTR 960 - (ti bolt) - 135

Derl ( rear ) - XTR 970 - 200

Fork - SID WC 2004 - 1290

Frame - Trek OCLV120 rozmiar M - 2445

Rear Forks - 0

Grips - XXlite Bontrager - 22

Handlebar - Easton EC70 25,4x580mm - 132

Headset - Cane Creek S6 - 125

Pedals - Xpedo Mg\Ti - 220

Seat - SLR XP - 165

Seatpost - bontrager RaceXLite 31.6x300 - 200

Seat clamp - KCNC - 10

Shifters - 0

Skewers - A2z Ti - 77

Spacer - 0

Stem - Ritchey WCS 110 Ti bolt - 107

Tire( front ) - Continental Twister Supersonic - 360

Tire (rear) - Maxxis flyweight - 328

Wheel(front) Mavic 717,DT Revo,Specialized STOUT, - 740

Wheel(rear) Mavis 717,DT Revo,Chris King Classic - 830

Tubes - maxxis ultralight - 190

 

Total weight (waga calkowita) - 9791g

post-148846-0-40796800-1328747451_thumb.jpg

post-148846-0-65915900-1328747505_thumb.jpg

Edytowane przez giant78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ojj panowie zazdrość przez Was przemawia :P

Mnie ten rower też jakoś się bardzo nie podoba, jednak waga powala. Nie daleko szukać, a mamy na forum również fulla lżejszego od tego, o ile się nie mylę napis na ramie ma Simplon. Tam jakoś złego słowa nikt nie powiedział. Co prawda zdjęcia przedstawiajace tamten rower to mistrzostwo, więc i ocena inna. Więcej dopowiadać nie muszę. Jaki jest sens posiadania takiego lekkiego fulla? Pewnie do ścigania. Nikt tym enduro uprawiać nie będzie. Chociaż fakt zastosowania tak lekkich opon+dętek jest rzeczywiście dziwny. No ale...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miliron a to od kiedy full ma spelniac jakies ogonie zaakceptowane oczekiwania?

Kazdy sklada rower w/g swojej wizji, a nie czyjejs!

IMO rower moze sie podobac, chociaz koncepcja v-ek w polaczeniu z tylnym zawieszeniem do mnie nie przemawia.

Opony tez troche wygladaja dziwnie ale to moze dlatego, ze juz zapomnialem jak sam jezdzilem na ht i furiosach. O dziwo, prawie caly sezon, byly bezawaryjne. Niemniej w pelnym zawieszeniu troche mija sie to z celem. Bo nie wiele gorszy komfort mozna by uzyskac na sztywniaku z duzymi balonami i malym cisnieniem. Ale z drugiej strony jak trasy sprzyjaja takiemu ogumieniu to czemu nie.

 

giant78 zrob wiecej zdjec lepszej jakosci i wrzuc na jakis serwer, to i rower zacznie sie bardziej podobac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1415chris z całym szacunkiem, ale skoro może się podobać... może się również nie podobać. IMHO Full po za tym, że ma pomóc na technicznym podjeździe, ma przede wszystkim pomóc na zjeździe - a mając taką oponkę na takiej dętce z V-kami, na zjeździe raczej nie przyciśniesz. Dla mnie mija się z celem wożenie niepotrzebnego balastu w postaci tylnego zawieszenia jeśli nie można z niego w pełni skorzystać...

 

a wspomnianego przez Pixona Simplon-a nie oglądałem - więc nie mogłem chwalić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem ciekaw ilu z was jezdzilo na fulu z takimi i lzejszymi oponami? Mam nadzieje, ze opinie co do ogumienia i fula sa poparte doswiadczeniem?

 

Basiq co do upodoban to chyba nie ma co dyskutowac ale co do wlasciwosci danych komponentow, a i owszem. Skad u Ciebie przekonanie ze polaczenie takich opon i v-ek unimozliwia korzystanie w pelni z zawieszenia? Co ma piernik do wiatraka?

I zapewniam Cie ze na takich i lzejszych oponach mozna "przycisnac".

 

Miliron a nie przejedziesz latwiej/wygodniej na takim fulu w porownaniu z takim samym zestawieniem opon, v-ek i amora na ht?

Wydaje mi sie, ze tak. Wiec Twoje oczekiwania co do fula powinny byc spelnione :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem ciekaw ilu z was jezdzilo na fulu z takimi i lzejszymi oponami? Mam nadzieje, ze opinie co do ogumienia i fula sa poparte doswiadczeniem?

 

Wszędzie argumentem ostatecznym ma być doświadczenie? A jak zobaczysz samolot pasażerski podchodzący do lądowania bez podwozia, to też się nie odezwiesz, bo nigdy nie pilotowałeś bez podwozia? Bez przesady, gość wrzuca rower, żeby się podobał i żeby się nie podobał, a opinie nie muszą być podparte doświadczeniem, bo to opinie, a nie ekspertyzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1415chris Pisząc o wytrzymałości miałem na myśli opony :) Na odpowiednich oponach na rowerze HT odważę się zrobić znacznie więcej niż na fullu z oponami pokroju FF czy Twister. Z drugiej strony w topowych fullach Scalpel marki Cannondale także zastosowali takie super lekkie opony... Dla mnie kompletnie niezrozumiałe. Natomiast rower znajduje swoich odbiorców :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywistym jest, że dział "wasze rowery" oznacza rowery użytkowników, ale przez moje subiektywne doświadczenia mogę wyrażać swoje równie subiektywne opinie :)

Skad u Ciebie przekonanie ze polaczenie takich opon i v-ek unimozliwia korzystanie w pelni z zawieszenia?

z charakterystyki gór po jakich się jeżdżę...

Co ma piernik do wiatraka?

Chuck Norris podobno wie co ma... a w tym temacie, jeśli ja bym użytkował ten rower to nie dojechał bym na pierwszy okoliczny szczyt bez kapcia, a ze zjazdów wracał

 

A cannon daje takie oponki, żeby się pięknie waga w serii prezentowała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to tak trudno zrozumiec o czym biega w cytowanej przez Ciebie mojej wypowiedzi?

Dotyczy sie ogumienia!!! a nie tego czy rower podoba sie czy nie.

 

A o co Ci chodzi z tym samolotem, mowimy tu o rowerach. Czy moze chcesz powiedziec, ze przyzwoite jest komentowanie czegos o czym nie ma sie pojecia?

 

Basig ale kogo tu interesuje co Ty bys i gdzie jezdzisz...... to nie jest Twoj rower, popraw mnie jak sie myle ;)

Nie zapominajmy o tym, ze ktos tak to poskladal bo widocznie mu tak odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominajmy o tym, ze ktos tak to poskladal bo widocznie mu tak odpowiada.

ale dla mnie poskładał bezsensownie - bo jeśli miał bym go wykorzystywać na granicy możliwości gum i hampli, to wole HT, więcej zyskam na podjeździe. Nie zapominajmy, że to MOJE SUBIEKTYWNE zdanie. Mogę takie mieć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że właściciel złożył też HT i w temacie o nim przyznał, że maxxisy 285 ma tylko na potrzeby tabelki. Trudno więc traktować poważnie twierdzenia o wartości użytkowej i o tym, że właścicielowi widocznie to odpowiada w czasie eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, ale czym innym jest lajtowanie nawet do granic rozsądku i używanie tego, a czym innym jest strojenie sprzętu do zdjęć, po czym rekonfiguracja i jazda na sprzęcie już innym od przedstawionego na forum. Nie potępiam tego, ale mi się to nie podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...