Skocz do zawartości

[Do 1200/1300 zł.]Rower crossowy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Jestem nowy na forum więc z góry przeprzaszam, za błędy które popełnię zakładając ten temat.

Tak jak w temacie, interesuje mnie zakup roweru crossowego do ok. 1200-1300 zł. Z góry zaznaczę, że kwota wyzsza niż 1300 zł. nie wchodzi w grę, jestem początkującym rowerzystą i uważam, że rower za taką cenę po prostu musi mi wystarczyc.

Jeżeli chodzi o zastosowanie roweru to przede wszystkim ma służyc do codziennego jeżdzenia do pracy, jest to dystans ok. 6,5 km. w jedną stronę, oprucz tego chciałbym w weekendy/czasami może troszke częściej wybrac się na krótką wycieczkę rowerową.

Mam 180 cm. wzrostu - sądzicie ze rama 21" byłaby dla mnie odpowiednia ? Waże 100 kg. więc dojazd do pracy rowerem ma przede wszystkim wzgledy zdrowotne, czy każdy rower bedzie odpowiedni dla takiej wagi ?

Przejżałem kilka sklepów internetowych oraz forum.

Mam pytanie czy rower Kellys Alpha 2011 jest dosyc solidnym rowerem jak na moje wymagania ?

Rower krosowy Kellys Result 2011 | Cross | Sklep Rowerzysta.pl rowery

jest to rower przede wszystkim tani a o to mi chodzi.

Mi osobiście podoba się rower Kross Evado 1.2

Kross 2011 Evado 1.2 - Rowery Kross 2011 - Rowery Kross - Sklep rowerowy Mudserwis

czy jego zakup jest dobrą decyzją, czy przedstawiony powyzej, tańszy o 500 zł Kellys nie jest wcale gorszy niż Kross ?

prosiłbym również o opinie na temat innych rowerów w takim przedziale cenowym, chodzi mi głównie o to jakie marki rowerów które polecacie a jakie z góry odrzucacie: kross, kelly's, merida, arkus, alpina - rowery tych marek można znalesc w kwocie jaką dysponuję.

Rower crossowy Merida Crossway 5-V 2010 | Cross | Sklep Rowerzysta.pl rowery

Rower crossowy Merida Crossway 10-V 2010 | Cross | Sklep Rowerzysta.pl rowery

Rower crossowy Merida Crossway 5-V 2011 | Cross | Sklep Rowerzysta.pl rowery

Rower crossowy ALPINA ECO C10 2011 | Cross | Sklep Rowerzysta.pl rowery