Maciek285 Napisano 2 Lutego 2012 Napisano 2 Lutego 2012 Witam. Tak jak w temacie chodzi mi o rozebranie piasty chris kinga, chciałbym dostać się do systemu pierścieni (zapadek), a nie wiem jak się do tego zabrać. Czy ktoś mógłby mnie oświecić w tej kwestii ??
radomir82 Napisano 2 Lutego 2012 Napisano 2 Lutego 2012 Na stronie CK znajdziesz wszystkie informacje.
Maciek285 Napisano 2 Lutego 2012 Autor Napisano 2 Lutego 2012 Właśnei tej prasy się obawiałem... czy ktoś próbował wyjmować pierścienie bez tego urządzenia ?
swimfan Napisano 3 Lutego 2012 Napisano 3 Lutego 2012 DT swiss to zabawka przy CHK ,jedyne co mozna poradzic zamiast prasy to zestaw podkladek+sruba odpowiednio dobranych do lozyska.Co do demontazu to moze trzea bedzie sie udac do jakiegos dobrego serwisu samochodowego .
Maciek285 Napisano 3 Lutego 2012 Autor Napisano 3 Lutego 2012 To teraz zaczniue się zabawa przy wyciąganiu wnętrzności
pawelsystem Napisano 3 Lutego 2012 Napisano 3 Lutego 2012 fakt dt jest tak proste jak budowa cepa piasty krzyska króla nie miałem w ręku a po obejrzeniu tego tego filmu jedynie co przyszło mi do głowy apropo wciskania tego łozyska to prasa do sterów ewentualnie dopasowanie jakiegoś pierścienia żeby rozmiar się zgadzał
Maciek285 Napisano 3 Lutego 2012 Autor Napisano 3 Lutego 2012 Tylko tutaj nie ma za bardzo opcji żeby wsadzić jakieś podkłądki i wybić łożysko.
Maciek285 Napisano 5 Lutego 2012 Autor Napisano 5 Lutego 2012 Udało się ! uff... jednak ta piasta ma coś w sobie takiego "innego"
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.