moize Napisano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2012 To tak: Mam suntoura XC60 i muszę go rozebrać. No i odkręciłem te dwa "cycki" u góry (bo od dołu są tylko zaślepki takie jakby i ich się z tego co widziałem na googlach nie odkręca i robi się to od góry po wykręceniu tych całych "cycków") i niżej śruba powinna być na imbus. W tym problem że niżej jej nie ma tylko jest jakaś plastikowa kolejna zaślepka z wytłoczonym okręgiem i dwoma dziurkami po bokach (chyba do odkręcenia) No okej kręcę tą zaślepką (ona z plastiku jak coś) kręcę kręcę i kręcę i nic nie idzie stoi w miejscu! na chama jej wyjąć się też nie da.co robić?? http://tinypic.pl/2olymewpbrm1 http://tinypic.pl/vqkd1sf418ig PROSZĘ O SZYBKĄ POMOC! POLECĄ +! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2012 dzisiaj jak jechałem to jakoś mi z lewej strony to wypadło ale nie widziałem jak i gdzie i widzę sprężynę ale po za tym nic i ona nie chce wyjść ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rkopec16 Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 skoro Ci wypadło to nie za dobrze... http://www.srsuntour-cycling.com/index.php?screen=tv.home&postingID=108# może tutaj coś znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 wiesz na 99% coś bym tam znalazł tylko dobrze by było jakby mi się te filmy 2godziny nie otwierały ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szliri Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 http://www.forumrowerowe.org/topic/1454-tuning-zalewanie-olejem-amora/page__hl__zalewanie tutaj w temacie masz napisane jak się do niego dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 ymmm tam olej jest? sorry to może durnowate pytanie ale dla mnie to jest czarna magia i teraz mi się zrobiło tak ze jak ugnę amora to wypycha mi z lewej komory ze środka sprężyny jakieś gumowe coś czego nie mogę wyjąć ja bym potrzebował mega dokładny poradnik z każdym najmniejszym szczegółem ;// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mam16v Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 ymmm tam olej jest? sorry to może durnowate pytanie ale dla mnie to jest czarna magia i teraz mi się zrobiło tak ze jak ugnę amora to wypycha mi z lewej komory ze środka sprężyny jakieś gumowe coś czego nie mogę wyjąć ja bym potrzebował mega dokładny poradnik z każdym najmniejszym szczegółem ;// to gumowe w spręzynie to elstomer=tłumik powrotu xc60 to jest najprostrzy amorek i do tego wiekowy(z 6lat nierobiony) czy jest sens w ogóle go robić ?? moze czas sprawic sobie nowszą konstrukcje????która działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 nie mam kasy na lepszy amortyzator a mi ten na razie wystarczy (z tego powodu że nie był przez mojego kolegę od którego kupiłem przez jakies 3 lata w ogóle używany a wcześniej tylko rekreacyjnie i jest w całkiem dobrym stanie) A chciałem go rozebrać między dlatego że jestem ciekawy jak to się robi a po drugie podobno jak się wyjmie te elastometry to on nie twardnieje przy wbiciu. Dla tego się pytam bo patrząc po innych wątkach to trochę problematyczny to temat ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 Rozebranie amora jest bardzo proste, link do zdjęć mi nie działa, nie wiem czy masz tak jakikolwiek tłumik, ale napiszę Ci jak go rozebrać. Podważasz regulatory naprężenia wstępnego jeśli są, następnie odkręcasz górne korki, później odkręcasz do połowy śrubki na dole i pukasz w nie młotkiem.W tej chwili możesz wyjąć sprężyny lub tłumik oraz rozdzielić golenie górne i dolne.Wyczyść wszystko przesmaruj i skręć do kupy w odwrotnej kolejności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 no tak teorie rozbierania ZWYKŁEGO amora to ja znam. Tylko ten jest dziwny i podobno odkręca się go od góry bo na dole mam takie nakrętki ale nie ma tam żadnego imbusa ani miejsca na klucz...jest grzybek zaokrąglony z okrągłą dziurką w środku więc nie ma tam miejsca na żadnego imbusa czy klucz ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 Wrzuć zdjęcie, bo z twojego opisu mało rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 za chwilę będzie http://www.sendspace.pl/file/2a0ff2f72657089b5b0364b sory ze w pliku do pobrania ale zdjecia maja rozmiar 4000x4000 więc nie chciało mi się czekać aż się prześlą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 a nam się nie chce czekać, aby się pobrały oczekujesz pomocy to staraj się zrobić wszystko, aby nam ją ułatwić P.S. nawet gdybym chciał nie pomogę, bo serwery są zajęte i każą sobie wysłać smsa, aby pobrać plik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mam16v Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 no tak teorie rozbierania ZWYKŁEGO amora to ja znam. Tylko ten jest dziwny i podobno odkręca się go od góry bo na dole mam takie nakrętki ale nie ma tam żadnego imbusa ani miejsca na klucz...jest grzybek zaokrąglony z okrągłą dziurką w środku więc nie ma tam miejsca na żadnego imbusa czy klucz ;/ tak sie to rozbiera SR SUNTOUR Cycling 3 strona tytul: Slider sleeves (plugged dust seals) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 no dobra..spróbuje załadować ten film ;/... no tak ale to wy na plusiki pracujecie hehe DZIĘKI UP DOKŁADNIE O TO MI CHODZIŁO! JUTRO BĘDĘ KOMBINOWAŁ! + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moize Napisano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 DOBRA ŻEBY NIE BYŁO "ZDZIFKA" JUŻ WIEM CO SIĘ POROBIŁO! BYŁO TAK SAMO JAK NA FILMIE I JAK PISALI NA INNYCH FORACH! TO BYŁO TAK: ROZKRĘCIŁEM TE CYCUSZKI DO REGULACJI OD GÓRY I TAM ZACZĄŁ MI ELASTOMETR WYCHODZIĆ GÓRĄ NO UDAŁO MI SIĘ GO CUDEM WYJĄĆ I ZAUWAŻYŁEM JUŻ CAŁĄ SPRĘŻYNĘ NO I PRZEZ 20 MINUT SKAKAŁEM W MIEJSCU NA TYM ROWERZE...ECHH KUPA ROBOTY... NAGLE JE.B I SPRĘŻYNA WYSKOCZYŁA! JAK SIĘ OKAZAŁO: BYŁA TAK OKROPNIE UPIERDZIELONA BŁOTEM OLEJEM I WSZYSTKIM I PRZYRDZEWIAŁA NA CAŁEJ DŁUGOŚCI PRZY RANTACH ALE SĄDZĘ ŻE JAK WŁOŻĘ DO WD40 NA JAKIŚ DŁUŻSZY OKRES TO NIE POWINNO BYĆ Z TYM WIĘKSZYCH PROBLEMÓW. NO ALE POZOSTAJE DRUGA STRONA....ONA NIE WYSZŁA A AMORTYZATOREM JUŻ NIE MOGE TAK NAPIERDZIELAĆ BO LEKKO GO WEGNĘ I JUŻ NA KOŃCÓWCE JEST WBITY ;/ CHYBA NIC TYLKO MŁOTECZEK I TONA WD40. NO CÓŻ DZIĘKI ZA POMOC! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.