miller Napisano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 (edytowane) W końcu znalazł się czas na poważenie części i zaprezentowanie mojego Sabotażu. Dla sceptyków powiem tylko że ramę męczę już cztery sezony i nic nie chce się złamać (a wcale lekko nie ma ) dlatego na wiosnę w nagrodę dostanie nowy lakier, identyczny jak jest na Sidzie. W najbliższych planach wymiana tego co najbardziej ciąży czyli sztycy siodła i korby. Plany to Speedneedle i Aeorozine X12 SL. Hamulce z racji kosztów korby i siodła odchodzą na sezon kolejny na razie dostały metaliczne klocki i tarcze G3 co ku mojemu zdziwieniu zadziałało lepiej niż sobie wyobrażałem. Niektóre części ważone razem, jak czas pozwoli na więcej będzie niedługo wszystko osobno. Total waga to wszystko co widać na zdjęciach oprócz licznika i neoprenu, koszyk się połamał więc na razie nie ma. Długi kabel tylnego hampla już się ucina. Zachęcam do opinii. Brake: (Front): (Hamulec Przedni) Avid Juice Three 286 Brake: (Rear): (Hamulec tylny) Avid Juice Three + Adapter 331 Cassette: (Kaseta) Shimano Deore XT M770 11-32 262 Chain: (Lancuch) Connex 9SG 278 Crankset: (Korby) Shimano Deore FC-M533 + Suport 1002 Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) Shimano SLX 148 Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano SLX 257 Fork: (Widelec) Rock Shox SID Race 2010 1464 Frame: (Rama) Kellys Sabotage 2004 1461 Grips (Gripy): Ritchey WCS + Korki 30 Handlebar: (Kierownica) PRO 151 Pedals: (Pedaly) Crank Brothers Candy 1 269 Seat: (Siodlo) Ritchey Marathon Comp 0 Seatpost: (Sztyca) PRO XLT + Siodło 626 Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) PRO 23 Shifters: (Manetki) Shimano SLX + Linki + Pancerze 314 Skewers: (Zaciski kol) Dartmoor Bolt 69 Stem: (Mostek) PRO XLT 128 Spacers: (Podkładki pod mostek) Ritchey Carbon 6 Headset: (Stery) PRO M11 + Kapsel + Śruba 89 Tire (Front): (Opona Przednia) Maxxis CrossMark 2.1 0 Tire (Rear): (Opona Tylna) Maxxis CrossMark 2.1 0 Tubes: (Detki) Maxxis FlyWeight Presta 0 Wheel Front: (Kolo Przednie) Crank Brothers Cobalt + Opona + Dętka + Tarcza 1490 Wheel Rear: (Kolo Tylne) Crank Brothers Cobalt + Opona + Dętka + Tarcza 1664 Suma 10348 GALERIA Edytowane 29 Stycznia 2012 przez miller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 Ta rama nie była przypadkiem produkowana pod widelec 80mm?Geo ma doprawdy dziwaczne.Moim zdanie złoty tu w ogóle nie pasuję.Korba paskudnie wygląda.Jeśli chodzi o kwestię wizualną to jest szczerze mówiąc paskudny, a osprzętową to nie ma się do czego przyczepić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 29 Stycznia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 W najbliższych planach wymiana tego co najbardziej ciąży czyli sztycy siodła i korby. Plany to Speedneedle i Aeorozine X12 SL. Hamulce z racji kosztów korby i siodła odchodzą na sezon kolejny na razie dostały metaliczne klocki i tarcze G3 co ku mojemu zdziwieniu zadziałało lepiej niż sobie wyobrażałem. Nie lepiej jednak najpierw hample wymienić i jeździć sezon na czymś lepszym niż J3? Napisz coś o pedałach, jak się sprawują? Długo je masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 Zgadza się do ramy dedykowany jest widelec 80mm i tak też ustawiłem Sida po zakupie, moim zdaniem wygodniej jest tylko w górach na stromych podjazdach bo koło nie ucieka ale jeżdżąc praktycznie cały czas po płaskiej wielkopolsce wróciłem do 100mm i myślę że tak mi wygodniej aczkolwiek pewnie przestawię jeszcze dla zmian odczuć jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 rower bardzo kontrowersyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2012 Cranki miały być Egg ale są Candy i wcale nie żałuję, platformy dają naprawdę super podparcie, różnice czuć, a reszta zalet to wiadomo jak każde Cranki, nie wiem skąd opinie że brak luzów bo po przesiadce z SH czuję go więcej, kupiłem je dopiero jesienią więc nie wypowiem się o trwałości, mimo wszystko jest jeden z niższych modeli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2012 A mi tam się podoba , zmieniłbym tylko korbę na czarną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2012 Korba czarna będzie lub złota ale to dopiero jak rama dostanie czarny lakier który planuje na nią położyć dlatego może te kontrowersje co do mieszania srebrnego ze złotem ponieważ pewne elementy kupuję zakładając że rama i amor będzie w czarnym kolorze.....już niebawem, Przy okazji jeśli mogę poza tematem miał ktoś może już przygodę z chemicznym sciąganiem lakieru w Wielkopolsce albo Dolnym Śląsku, piaskowanie tak mocno cieniowanej ramy nie jest chyba dobrym pomysłem a chciałbym zrobić to profesjonalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2012 Wiesz co, jak lakier dobrze trzyma, to ja radziłbym go nie ściągać, zmatowiłbym tylko ten obecny. Chyba, że planujesz malowanie proszkowe - w tym przypadku musi chyba być goła blacha :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Małe uaktualnienie lżej o 422g Crankset: (Korby) Aerozine X12-SL-A3 44/32/22 + suport 740 Seatpost: (Sztyca) KCNC Ti Pro Lite 27,2 x 350mm 142 Seat: (Siodlo) Ritchey Marathon Comp 324 Suma 9926 Przed rozpoczęciem sezonu pozostał jeszcze lakier, cały czas byłem przekonany do czarnego i złotego ale chodzi mi też po głowie biały, oceńcie i podpowiedzcie, na foto szybki szkic tego jak sobie to wyobrażam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 Nowa odsłona , czekają jeszcze hamulce i siodło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
julaswdx Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 Z tym lakierem super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fludi Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 Wg. mnie trochę nie do końca się ten złoty z bielą komponuje, tak jakby ginął w tle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Zastanawiam się nad zmianą pancerzy do poprzednich czarnych bo właśnie nie do końca jestem przekonany do tych złotych, myślałem że będzie to dobrze wyglądać ale chyba jest już za dużo złotego koloru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Mi nie do końca pasuje złota korba i rzeczywiście te pancerze. Poza tym malowanie super Ci wyszło, podoba mi się, chociaż wolę to co czarne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IrrO Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Wygląd i osprzęt super, jedyne co bym tu zrobił to dodał do tej prostej kierownicy rogi, gdyby była gięta to bym zostawił jak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 2 Kwietnia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Eeeee, fajnie wyszło Widziałbym tam jeszcze złote podkładki pod mostkiem (też Aerozine?). Szkoda, że naklejki na widelcu nie są nieco ciemniejsze. Osprzętowo też bardzo fajnie, może zainwestowałbym jedynie w nieco lepsze hamulce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 zainwestowałbym jedynie w nieco lepsze hamulce Byłem już blisko zakupu tych Hygii ale na czas się opanowałem i dalej nie wiem co kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 2 Kwietnia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Wohohohoho, całkiem ładne, chociaż nie wiem, czy białe (przynajmniej klamki) nie pasowałyby bardziej Z resztą w cenie Hygii chyba można mieć coś lepszego ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2012 No właśnie całkiem ładne i na tym kończą się zalety tych hamulców, miałem okazję przetestować i nie zauważyłem wielkich różnic między Avid 3 na tarczach G3 które mam w tej chwili, wybór pewnie padnie na Formule Oro bo w tym przedziale cenowym nie ma się co zastanawiać nad czymś innym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yoshimitsu9 Napisano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2012 Rower bardzo fajny mi sie osobiście podoba takie połączenie kolorków - wreszcie coś innego Piękny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Kolejne zmiany tym razem lżej o -734 g Brake: (Front): (Hamulec Przedni) Formula RX 239 Brake: (Rear): (Hamulec tylny) Formula RX 254 Seat: (Siodlo) Ritchey WCS Streem V2 211 Tire (Front): (Opona Przednia) Schwalbe FF 2.0 TLR 334 Tire (Rear): (Opona Tylna) Schwalbe FF 2.0 TLR 337 Tubes: (Detki) No Tubes Doc Blue 2 x 50 ml + wentyle 112 Rama niestety przytyła przy malowaniu, a SID po zmianie skoku na 80mm więc w górę o +37 g Fork: (Widelec) Rock Shox SID Race 2010 1478 Frame: (Rama) Kellys Sabotage 2004 1498 Suma: 9225 Cel kolejny to -226 g tak aby pojawiła się 8 z przodu, niestety budżet się już skończył i dalsze zmiany dopiero na kolejny sezon, chyba że macie jakiś niekosztowny pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szliri Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Fajnie że wziąłeś pod uwagę FF, sam je ujeżdżam i jeszcze ani razu ich nie przebiłem (śmigam na dętkach ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Fajnie że wziąłeś pod uwagę FF Jestem właśnie dziś po pierwszym wypadzie, i powiem szczerze że doświadczanie takich przyspieszeń i prędkości na jakie pozwalają te oponki to sama przyjemność Zobaczymy jak będzie z trwałością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 Mała aktualizacja, lżej -109g Handlebar: (Kierownica) Mortop Earldom XC90 93 Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) Mortop Ti 9 Stem: (Mostek) Rotor SL2 90mm 91 Total waga 9116 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.