szmeli Napisano 28 Stycznia 2013 Napisano 28 Stycznia 2013 (edytowane) Dzięki Twojemu tematowi przeprosiłem mojego starego sabotege 2004 wersja pod V. Edytowane 28 Stycznia 2013 przez szmeli Cytuj
miller Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Napisano 28 Stycznia 2013 Dzięki Twojemu tematowi przeprosiłem mojego starego sabotege 2004 wersja pod V. No to czekamy na efekty, co prawda to forum nie lubi sabotażów, ponoć pękają ale mój chyba łamie stereotypy, dawno już byłby karbon ale nie chce się połamać, a i do geometrii po tylu latach się mocno przyzwyczaiłem albo jest dla mnie stworzona, także do zmian nie spieszno aczkolwiek są nieuniknione, mimo wszystko uważam że mimo lat rama zasługuje na drugie życie Cytuj
Mod Team Maniak Napisano 28 Stycznia 2013 Mod Team Napisano 28 Stycznia 2013 Pewnie masz chińską podróbkę kellys'a i dlatego się nie łamie xD Cytuj
miller Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Napisano 28 Stycznia 2013 Ten model robił Kinesis dla Kellysa czyli od początku do końca był skazany na żółte rączki co mu na zdrowie wyszło Cytuj
kubajedlicze Napisano 28 Stycznia 2013 Napisano 28 Stycznia 2013 :woot: szukam szczęki po prostu piękny, ja bym nim z garażu nie wyjeżdżał Cytuj
szmeli Napisano 29 Stycznia 2013 Napisano 29 Stycznia 2013 U mnie w tamtym roku pękł hak, rama przeleżała rok w piwnicy. Niedawno dałem do spawania jest prawie jak nowa... Cytuj
outta82 Napisano 16 Lutego 2013 Napisano 16 Lutego 2013 Siemka, na początek, naprawdę ekstra. Wizualnie prezentuje się rewelka, a domyślam się że na żywo jeszcze lepiej. Osprzęt wiadomo, bo żeby zejść do takiej wagi to już tylko I liga. A teraz pytanka, pierwsze i najważniejsze - jak te Fredy się spisują? Korzystasz z nich na miasto, w teren? zawody jakieś? Przebiłeś już? Jak zużycie? Uszczelniają się bezproblemowo? Jak sprawują się CB Candy? ile kosztuje taki upgrade na Ti ośkę? I dodatkowo, koła CB mają na 1/3 dł szprych taką jakby osłonkę czarną. Fajnie to wygląda ( wiem że to fabryczny bajer, ale z czego to jest? dało by radę "zamontować" coś podobnego tylko czerwonego na składanych kołach ? ) Pozdrawiam Hej Cytuj
bartnik Napisano 16 Lutego 2013 Napisano 16 Lutego 2013 ro nie są "osłonki" tylko takie dłuuugie nyple zaczepione na piaście - wymysł Cranków - al podobno rewelacyjną sztywność mają te koła Cytuj
outta82 Napisano 17 Lutego 2013 Napisano 17 Lutego 2013 ro nie są "osłonki" tylko takie dłuuugie nyple zaczepione na piaście - wymysł Cranków - al podobno rewelacyjną sztywność mają te koła ooo, dzięki, człowiek całe życie się uczy Pozdrawiam Cytuj
miller Napisano 17 Lutego 2013 Autor Napisano 17 Lutego 2013 (edytowane) A teraz pytanka, pierwsze i najważniejsze - jak te Fredy się spisują? Korzystasz z nich na miasto, w teren? zawody jakieś? Przebiłeś już? Jak zużycie? Uszczelniają się bezproblemowo? Podziurawione są jak szwajcarski ser, ale zalane mlekiem więc to nie martwi, użytkowanie ich z dętką musi być strasznie uciążliwe i pewnie stąd mnóstwo złych opinii, mimo wszystko opony stworzone do jednego, do ścigania się w twardym prostym terenie, w inny się nie nadają, co do uszczelniania to nie miałem żadnych problemów ale to nie tylko zależy od opony Jak sprawują się CB Candy? ile kosztuje taki upgrade na Ti ośkę? Dają świetne podparcie, wg mnie są dużo wygodniejsze od typowych ubijaków, ale to już kto co woli, a tyle np kosztuje upgrade I dodatkowo, koła CB mają na 1/3 dł szprych taką jakby osłonkę czarną. Fajnie to wygląda ( wiem że to fabryczny bajer, ale z czego to jest? dało by radę "zamontować" coś podobnego tylko czerwonego na składanych kołach ? ) To już wiesz z postów wyżej:) Kolejny mały upgrade Tarcze Nano spisywały się przyzwoicie więc jest krok dalej i zamontowałem Ai2, gdy je wziąłem do ręki byłem przerażony ich sztywnością albo raczej jej brakiem, jednak po pierwszych testach już ochłonąłem i jest na razie dobrze aczkolwiek wszystko wyjdzie w praniu, póki co dostają kredyt zaufania ; w opisie łańcucha był błąd bo ma 108 oczek a nie 110, waga była ok ; jest wymiana przedniej przerzutki bo trafiła się okazja a za to co zaoszczędzone żeby nie wydać na głupoty wkręciłem Ti śruby w obie zmieniarki, z korków ESI odpadły te naklejone złote gumy więc nie omieszkam tego również uwzględnić bo wszystko razem dało kolejne 49g Bar Plugs - ESI Racer`s 3 Rotor (Front) - Ashima Ai2 160mm 66 Rotor (Rear) - Ashima Ai2 160mm 66 Rear Adaptor - Shimano XTR 160 + 2xAlu Bolt 19 Chain - KMC X9SL 108 links with Quick Link 251 Derlr. (Front) - Shimano XTR FD-M970 Ti Bolts 122 Derlr. (Rear) - Shimano XTR RD-M972 Shadow Carbon Ti Alu Bolts 178 Total 8772g Edytowane 17 Lutego 2013 przez miller Cytuj
medik Napisano 3 Marca 2013 Napisano 3 Marca 2013 Zupełnie przypadkowo, dzięki Twojemu podpisowi znalazłem ten temat. I muszę powiedzieć, że bardzo ciekawy rowerek. Kolorystyka oryginalna i ciekawe komponenty. Gdzie brałeś tarcze ? Cytuj
miller Napisano 3 Marca 2013 Autor Napisano 3 Marca 2013 Gdzie brałeś tarcze ? Kupowałem tu ,przyszły w tydzień Cytuj
miller Napisano 18 Kwietnia 2013 Autor Napisano 18 Kwietnia 2013 Miało już nic nie być ale cykloza dalej grasuje i mamy kolejne 83g w dół Z ostatnich zmian nadal zastanawia mnie słuszność wyboru tarcz, co prawda pod R1 sprawują się już lepiej i wiem że nie mogę wymagać od nich zbyt wiele ale spodziewałem się więcej, w tym temacie raczej gramów przybędzie, ale dam im jeszcze trochę czasu. Tuning sterów polegał jedynie na wymianie ich górnej części na carbon o satysfakcjonującej wysokości tak aby pozbyć się też podkładek pod mostkiem. Brake (Front) – Formula R1 Alu Bolts 181 Headset – PRO M11 Carbon Tuned 67 Shifters - Shimano XTR SL-M970A Ti Bolts 211 Total 8689 Cytuj
jaco96 Napisano 18 Kwietnia 2013 Napisano 18 Kwietnia 2013 Naprawdę bajeczny rower, tylko pozazdrościć. Cytuj
miller Napisano 20 Kwietnia 2013 Autor Napisano 20 Kwietnia 2013 (edytowane) W końcu są, QRings Edytowane 20 Kwietnia 2013 przez miller Cytuj
miller Napisano 25 Maja 2013 Autor Napisano 25 Maja 2013 I siodło też dotarło Zmiany przyniosły 51g Crankset - Aerozine X12-SL-A3 (with suport Aeorozine) 607 Chainrings - Rotor QRings 44/33/23 131 Seat – San Marco Aspide Racing Team 162 Total : 8638 Cytuj
mansua Napisano 28 Maja 2013 Napisano 28 Maja 2013 Eliptyczny blat w MTB?? Jeździłeś z czymś takim wcześnej w szosie ?? Moim zdaniem radykalie upośledzisz sprawność terenową roweru ;/ Cytuj
miller Napisano 29 Maja 2013 Autor Napisano 29 Maja 2013 (edytowane) Eliptyczny blat w MTB?? Jeździłeś z czymś takim wcześnej w szosie ?? Moim zdaniem radykalie upośledzisz sprawność terenową roweru ;/ Mało tego zrobiłem to z premedytacją :0 Rower stworzyłem do konkretnego celu ani mniej ani więcej: płaskie, szybkie maratony. Sprawdza się wzorowo. A co do upośledzenia to nie przesadzajmy blaty przetestowane w MTB przez czołówkę. Edytowane 29 Maja 2013 przez miller Cytuj
czyzu6491 Napisano 30 Maja 2013 Napisano 30 Maja 2013 A jaki są korzyści z takiego blatu? szybsze rozpędzanie? łatwiejsze pokonywanie wzniesień? Ciekawie wygląda ale nie wiem jakie ma zastosowanie Cytuj
Cox Napisano 30 Maja 2013 Napisano 30 Maja 2013 Efekt martwego punkt (korba pionowo) jest zminimalizowany Cytuj
czyzu6491 Napisano 30 Maja 2013 Napisano 30 Maja 2013 a czy jak sie pedałuje to czuć, że "nierówno" pracuje napęd? Cytuj
Cox Napisano 30 Maja 2013 Napisano 30 Maja 2013 Zauważ że gdy masz korbę pionowo nie działasz na nią żadnym momentem (siedząc na siodełku), dlatego m in z takiej pozycji nie ruszysz rowerem do przodu, ze względu na zmienną odległość osi od skraju koronki, w eliptycznej zębatce moment obrotowy jest bardziej zrównoważony przy całym obrocie, co przekłada się na lepsze wykorzystanie siły kolarza Napęd teoretycznie powinien pracować własnie równiej, dawno temu już na tym jeździłem, więc w obecnej chwili po prostu nie pamiętam odczuć na temat "kręcenia" Cytuj
czyzu6491 Napisano 30 Maja 2013 Napisano 30 Maja 2013 już rozumie o co chodzi, widzę jak to ma działać, dzięki za wytłumaczenie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.