Skocz do zawartości

[8584g] Sabotage by miller


miller

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki Twojemu tematowi przeprosiłem mojego starego sabotege 2004 wersja pod V.

 

No to czekamy na efekty, co prawda to forum nie lubi sabotażów, ponoć pękają :icon_question: ale mój chyba łamie stereotypy, dawno już byłby karbon ale nie chce się połamać, a i do geometrii po tylu latach się mocno przyzwyczaiłem albo jest dla mnie stworzona, także do zmian nie spieszno aczkolwiek są nieuniknione, mimo wszystko uważam że mimo lat rama zasługuje na drugie życie :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siemka,

na początek, naprawdę ekstra. Wizualnie prezentuje się rewelka, a domyślam się że na żywo jeszcze lepiej.

Osprzęt wiadomo, bo żeby zejść do takiej wagi to już tylko I liga.

A teraz pytanka, pierwsze i najważniejsze - jak te Fredy się spisują? Korzystasz z nich na miasto, w teren? zawody jakieś? Przebiłeś już? Jak zużycie?

Uszczelniają się bezproblemowo?

Jak sprawują się CB Candy? ile kosztuje taki upgrade na Ti ośkę?

I dodatkowo, koła CB mają na 1/3 dł szprych taką jakby osłonkę czarną. Fajnie to wygląda ( wiem że to fabryczny bajer, ale z czego to jest? dało by radę "zamontować" coś podobnego tylko czerwonego na składanych kołach ? )

Pozdrawiam

Hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz pytanka, pierwsze i najważniejsze - jak te Fredy się spisują? Korzystasz z nich na miasto, w teren? zawody jakieś? Przebiłeś już? Jak zużycie? Uszczelniają się bezproblemowo?

 

Podziurawione są jak szwajcarski ser, ale zalane mlekiem więc to nie martwi, użytkowanie ich z dętką musi być strasznie uciążliwe i pewnie stąd mnóstwo złych opinii, mimo wszystko opony stworzone do jednego, do ścigania się w twardym prostym terenie, w inny się nie nadają, co do uszczelniania to nie miałem żadnych problemów ale to nie tylko zależy od opony

 

Jak sprawują się CB Candy? ile kosztuje taki upgrade na Ti ośkę?

Dają świetne podparcie, wg mnie są dużo wygodniejsze od typowych ubijaków, ale to już kto co woli, a tyle np kosztuje upgrade

 

I dodatkowo, koła CB mają na 1/3 dł szprych taką jakby osłonkę czarną. Fajnie to wygląda ( wiem że to fabryczny bajer, ale z czego to jest? dało by radę "zamontować" coś podobnego tylko czerwonego na składanych kołach ? )

 

To już wiesz z postów wyżej:)

 

Kolejny mały upgrade :)

 

Tarcze Nano spisywały się przyzwoicie więc jest krok dalej i zamontowałem Ai2, gdy je wziąłem do ręki byłem przerażony ich sztywnością albo raczej jej brakiem, jednak po pierwszych testach już ochłonąłem i jest na razie dobrze aczkolwiek wszystko wyjdzie w praniu, póki co dostają kredyt zaufania ; w opisie łańcucha był błąd bo ma 108 oczek a nie 110, waga była ok ; jest wymiana przedniej przerzutki bo trafiła się okazja a za to co zaoszczędzone żeby nie wydać na głupoty ;) wkręciłem Ti śruby w obie zmieniarki, z korków ESI odpadły te naklejone złote gumy więc nie omieszkam tego również uwzględnić bo wszystko razem dało kolejne 49g

 

 

Bar Plugs - ESI Racer`s 3

Rotor (Front) - Ashima Ai2 160mm 66

Rotor (Rear) - Ashima Ai2 160mm 66

Rear Adaptor - Shimano XTR 160 + 2xAlu Bolt 19

Chain - KMC X9SL 108 links with Quick Link 251

Derlr. (Front) - Shimano XTR FD-M970 Ti Bolts 122

Derlr. (Rear) - Shimano XTR RD-M972 Shadow Carbon Ti Alu Bolts 178

 

Total 8772g

Edytowane przez miller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Miało już nic nie być ale cykloza dalej grasuje i mamy kolejne 83g w dół :)

 

Z ostatnich zmian nadal zastanawia mnie słuszność wyboru tarcz, co prawda pod R1 sprawują się już lepiej i wiem że nie mogę wymagać od nich zbyt wiele ale spodziewałem się więcej, w tym temacie raczej gramów przybędzie, ale dam im jeszcze trochę czasu. 

Tuning sterów polegał jedynie na wymianie ich górnej części na carbon o satysfakcjonującej wysokości tak aby pozbyć się też podkładek pod mostkiem.

 

 


Brake (Front) – Formula R1 Alu Bolts 181


Headset – PRO M11 Carbon Tuned 67


Shifters - Shimano XTR SL-M970A Ti Bolts 211

 


                                                        Total 8689
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

I siodło też dotarło  :002:

 

39460d17.png

 

 

Zmiany przyniosły 51g 

 

Crankset -  Aerozine X12-SL-A3 (with suport Aeorozine) 607

Chainrings - Rotor QRings 44/33/23 131

Seat – San Marco Aspide Racing Team 162

 

                                                                                   Total : 8638

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

    Eliptyczny blat w MTB?? Jeździłeś z czymś takim wcześnej w szosie ?? Moim zdaniem radykalie upośledzisz sprawność terenową roweru ;/

 

Mało tego zrobiłem to z premedytacją :0 

 

Rower stworzyłem do konkretnego celu ani mniej ani więcej: płaskie, szybkie maratony. Sprawdza się wzorowo.

A co do upośledzenia to nie przesadzajmy blaty przetestowane w MTB przez czołówkę.

Edytowane przez miller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważ że gdy masz korbę pionowo nie działasz na nią żadnym momentem (siedząc na siodełku), dlatego m in z takiej pozycji nie ruszysz rowerem do przodu, ze względu na zmienną odległość osi od skraju koronki, w eliptycznej zębatce moment obrotowy jest bardziej zrównoważony przy całym obrocie, co przekłada się na lepsze wykorzystanie siły kolarza

 

Napęd teoretycznie powinien pracować własnie równiej, dawno temu już na tym jeździłem, więc w obecnej chwili po prostu nie pamiętam odczuć na temat "kręcenia"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...