Skocz do zawartości

[8584g] Sabotage by miller


miller

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano (edytowane)

Kolorystycznie dla mnie super, nie masz się co martwić o nadmiar złotych kolorów, nie popsujesz :) bo rowerek ma swój silny charakter.

Mostek rotora.. hym... nie trafiłem ni jednej złej opinii o nim i jest ładny ale mocowanie na dwie śruby to coś co mnie nie przekonuje, musiałbym nabrać do niego zaufania. Masz sporo podkładek pod mostkiem, sprawdzałeś jak ci się jeździ z mostkiem obniżonym o 1-2?

Mógłbyś podać wagę "gołych" kół i coś więcej o nich napisać? Jak sztywność, jak łożyska, centrowałeś je już?

Oponki FF podobno nie grzeszą pewnym trzymaniem na zakrętach, potwierdzasz te doniesienia?

Edytowane przez Maniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolorystycznie dla mnie super, nie masz się co martwić o nadmiar złotych kolorów, nie popsujesz :) bo rowerek ma swój silny charakter.

Mostek rotora.. hym... nie trafiłem ni jednej złej opinii o nim i jest ładny ale mocowanie na dwie śruby to coś co mnie nie przekonuje, musiałbym nabrać do niego zaufania. Masz sporo podkładek pod mostkiem, sprawdzałeś jak ci się jeździ z mostkiem obniżonym o 1-2?

Mógłbyś podać wagę "gołych" kół i coś więcej o nich napisać? Jak sztywność, jak łożyska, centrowałeś je już?

Oponki FF podobno nie grzeszą pewnym trzymaniem na zakrętach, potwierdzasz te doniesienia?

 

Ta wysokość mostka wydaje się być dla mnie optymalna aczkolwiek spróbuje pewnie jeszcze obniżyć i potestować, bardziej zauważalna zmiana dla mnie to jego długość bo jest krótszy od poprzednika który miał 105mm i z tej zmiany jestem super zadowolony bo wcześniej byłem zbyt mocno wyciągnięty

Co do kół to nie należą do najlżejszych - 1640 g, ale nadrabiają sztywnością której wg mnie im nie brakuje, jeżdzę dopiero drugi sezon do lozysk nie zaglądałem bo na razie nie czuje i nie słyszę potrzeby, centrowanie to moja wielka obawa bo ni jak wiem jak się za to zabrać ale na szęście nie zmuszają mnie do tego i mam nadzieję że tak zostanie

Opony, fakt trzeba się na nich nauczyć jeździć, w szybkich zakrętach przychodzi taki moment że przestajesz je czuć ale one mimo wszystko dalej jadą i wychodzisz z tego cały :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

W rowerze ostatnio zachodziły pewne zmiany techniczne jak i kosmetyczne co pozwoliło zejść o kolejne gramy w dół.

Jak się pogoda poprawi wrzucę nowe fotki.

 

Bar Plugs - ESI Racer`s 5

Brake (Front) – Formula Rx (Alu Bolts) 236

Brake (Rear) – Formula Rx (Alu Bolts) 251

Rotor (Front) - Dartmoor Nano 160mm 85

Rotor (Rear) - Dartmoor Nano 140mm 68

Rotor Bolts - 12xTi 12

Rear Adaptor - Shimano XTR 140 + 2xAlu 17

Caliper Bolts - 2xTi Front 2xAlu Rear 10

Cables - Niro Turbo Plus + 10xJagwire End + Jagwire Inner Cable 46

Cassette - Shimano XT M-770 11-32 Token Lock Ring 260

Chain - Wipperman Connex 9SG 276

Crankset - Aerozine X12-SL-A3 44/32/22 (suport Aeorozine) 740

Derlr. (Front) - Shimano SLX FD-M660 148

Derlr. (Rear) - Shimano XTR RD-M972 Shadow Carbon 180

Fork - Rock Shox SID Race 2010 1498

Frame – Kellys Sabotage 2004 1478

Grips – ESI Racer's Edge 38

Handlebar - Mortop Earldom XC90 25.4x580mm 93

Headset – PRO M11 69

Pedals - Crank Brothers Candy 1 261

Seat – Ritchey WCS Streem V2 211

Seatpost Clamp - Mortop Ti 9

Seatpost - KCNC Ti Pro Lite 27,2x350mm 142

Shifters - SLX SL-M660 Alu Bolts 241

Spacers - Ritchey Carbon 6

Skewers - Dartmoor Bolt 69

Stem - Rotor SL2 90mm 91

Top-cap - PRO + alu bolts 11

Tire (Front) - Schwalbe Furious Fred 2.0 TLR 334

Tire (Rear) - Schwalbe Furious Fred 2.0 TLR 337

Tubes – No Tubes Doc Blue 2 x 50 ml, valves 112

Wheel (Front) - Crank Brothers Cobalt 739

Wheel (Rear) - Crank Brothers Cobalt 896

 

Total: 8969

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Niby tak ale może mieć inny skład, wcale nie oznacza to że jeśli jest produkcji notubes to jest tym samym. Pytam dlatego iż mam poważne wątpliwości czy oryginalny płyn notubes uszczelnia opony schwalbe evo, powinien działa natychmiast, tymczasem bywa że trzeba długo czekać aż uszczelni sito na ściankach opon evo a na maratonie złapałem dziurę i płyn załapał z duuużym opóźnieniem, zeszło mi prawie do zera i 2 razy musiałem dopompowywać, straciłem prawie tyle czasu jakbym zmieniał dętkę. Na filmikach pokazowych wygląda to dużo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Modyfikacja pedałów, wymiana "ciężkiej" gwiazdki na set Mortopa i zmiana zacisków dała 94g zysku wagowego, nie do końca jestem utwierdzony w pomyśle zacisków ale pożyjemy zobaczymy.

 

Fork - Rock Shox SID Race 2010 (without Star Nut) 1485

Pedals - Crank Brothers Candy 1 Tune (Ti Spindle, Ti End Caps) 209

Skewers - Progress Carbon 38

Top-cap - Mortop ( Star Nut, Alu Bolt, Cap ) 12

 

Total 8874

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Powiem Ci, że gdybym miał drugi raz wybierać to dzisiaj chyba kupiłbym hample xtr'a w tej lżejszej wersji bez servo wave.

No a co do ramy to dobry karbon nie jest zły :D dla mnie już nie ma powrotu do alu (jeśli chodzi o startowy rower)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci, że gdybym miał drugi raz wybierać to dzisiaj chyba kupiłbym hample xtr'a w tej lżejszej wersji bez servo wave.

 

Nie miałem okazji jeździć bez servo, natomiast udało mi sie pojeździć na nowym modelu z servo i jak dla mnie są strasznie agresywne, pewnie to wszystko da się indywidualnie ustawić po dłuższej jeździe ale R1 mi strasznie podpasowały kiedy dostałem je na kilka dni od znajomego, co w nich u Ciebie nie gra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Nie pasuje mi klamka, trochę nie wygodna, niema tragedii ale shimano "ciśnie się" lepiej, druga rzecz, wiadomo lekki hebel, mało płynu nie ma gdzie cieplo uciekać, trochę mocno się grzeją, nie przeszkadza jakoś bardzo ale da siępoczuć. Akurat hamulce to powinno być coś co daje komfort psychiczny że jednak masz ten zapas. xtr'ki na seryjnych klockach hamują też lepiej, w R1 dopiero po wymiania na kool-stopy w ogóle zaczęło hamować, oryginalne działały jakby je ktoś zalał olejem. No i mam straszne luzy na klamkach, na alu tak było, wymieniłem na carbony i jeszcze większe powstały, Niby pierdoły ale w xtr'ach nie mam się czego czepić poza wagą, chociaż no też mają ten minus ze na ujemnych temperaturach ten olej mineralny głupieje i klamki puchną. Może wybrzydzam ale hamulce za tyle kasy powinny być perfekcyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do klamki to mam akurat odmienne zdanie ale wiadomo co komu pasuje....moje RX na seryjnych klockach nie ma co ściemniać nie działały, na przodzie wymieniłem na koolstopy i dopiero jestem zadowolony, tył został na oryginałach ale wiadomo to tył więc prawie każdy klocek zblokuje koło i trudno wyczuć co jest lepsze, co do grzania się nie mam opinii ponieważ śmigam po płaskiej wielkopolsce i nie dotyka mnie ten problem ale dobrze wiedzieć, luzy też u mnie nie wystąpiły ale mam je pewnie jeszcze za krótko...powiem mam teraz przez Ciebie dylemat bo szukam okazji zakupu R1 :verymad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Przyszedł czas na mały upgrade, na nowy sezon jest nowa kaseta i łańcuch, symboliczne 43g w dół.

Kable Niro okazały się jednosezonówkami, ale kupiłem ich w zeszłym roku więcej, więc dostały drugie życie, raczej ostatnie.

Wczorajszy wieczór poświęciłem na polerowaniu mojego sprzętu czego efekt można obserwować na tych soczystych fotkach.

 

Bar Plugs - ESI Racer`s 5

Brake (Front) – Formula Rx (Alu Bolts) 236

Brake (Rear) – Formula Rx (Alu Bolts) 251

Rotor (Front) - Dartmoor Nano 160mm 85

Rotor (Rear) - Dartmoor Nano 140mm 68

Rotor Bolts - 12xTi 12

Rear Adaptor - Shimano XTR 140 + 2xAlu 17

Caliper Bolts - 2xTi Front 2xAlu Rear 10

Cables - Niro Turbo Plus + 10xJagwire End + Jagwire Inner Cable 46

Cassette - Shimano XTR CS-M970 11-34 Token Lock Ring 242

Chain - KMC X9SL 110 links with Quick Link 251

Crankset - Aerozine X12-SL-A3 44/32/22 (suport Aeorozine) 740

Derlr. (Front) - Shimano SLX FD-M660 148

Derlr. (Rear) - Shimano XTR RD-M972 Shadow Carbon 180

Fork - Rock Shox SID Race 2010 (without Star Nut) 1485

Frame – Kellys Sabotage 2004 1478

Grips – ESI Racer's Edge 38

Handlebar - Mortop Earldom XC90 25.4x580mm 93

Headset – PRO M11 69

Pedals - Crank Brothers Candy 1 Tune (Ti Spindle, Ti End Caps) 209

Seat – Ritchey WCS Streem V2 211

Seatpost Clamp - Mortop Ti 9

Seatpost - KCNC Ti Pro Lite 27,2x350mm 142

Shifters - SLX SL-M660 Alu Bolts 241

Spacers - Ritchey Carbon 6

Skewers - Progress Carbon 38

Stem - Rotor SL2 90mm 91

Top-cap - Mortop ( Star Nut, Alu Bolt, Cap ) 12

Tire (Front) - Schwalbe Furious Fred 2.0 TLR 334

Tire (Rear) - Schwalbe Furious Fred 2.0 TLR 337

Tubes – No Tubes Doc Blue 2 x 50 ml, valves 112

Wheel (Front) - Crank Brothers Cobalt 739

Wheel (Rear) - Crank Brothers Cobalt 896

 

Total : 8831

 

182276_529126540454496_852990484_n.jpg

 

67957_529126627121154_2026429057_n.jpg

 

424476_529126387121178_894543194_n.jpg

 

552522_529127293787754_1509883626_n.jpg

 

421732_529126403787843_381289143_n.jpg

 

19316_529126450454505_1371034976_n.jpg

 

73789_529126397121177_953530440_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kontrowersyjność malowania to chodziło o dobór złotego koloru do oryginalnego malowania ramy, fakt nie pasowało to ni huhu, ale nowy osprzęt dobierałem mając świadomość malowania ramy, tak wyglądało oryginalne malowanie, tamtych zdjęć już nie mam

 

kellys_sabotage2004.jpg

 

 

 

image_url-129638-1353450453.jpg

Edytowane przez miller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...