Skocz do zawartości

[opony] z systemem antyprzebiciowym


Zuby

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jestem tu nowy. Planuję na ten sezon kupić dobre oponki, najlepiej antyprzebiciowe, ponieważ mam dość łatania ciągle dziur. Moja jazda składa sie głównie 75% asfalt 25% teren. Myślałem nad Schwalbe-Smart Sam Perfomance, lecz one nie posiadają owego systemu. Mój budżet wynosi maksymalnie do 100 zł za oponę. Nie musi być ona lekka czy coś, tylko wytrzymała, odporna na przebicia oraz ścieranie. No najlepiej, aby dawała radę na asfalcie, ponieważ głównie tam pedałuję. Proszę o pomoc.

Napisano

Kenda Khan: Opona Kenda Khan 26 x 1,95 K-SHIELD REWELACJA (2066243464) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Posiadam taką w rozmiarze 26x1,75 przejechane 5 tyś od nowości bez kapcia. Zużycia prawie nie widać. Jak głównie na asfalt to polecam, w teren też można wjechać gdyż posiada klocki po bokach.

 

Edit: Polecam też: Opona SCHWALBE LAND CRUISER / 26x2.00 (2073794790) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. na tej natomiast przejechałem 3 tyś bez gumy i też zużycia prawie nie widać.

Na obu tych oponach śmiało można jeździć także po lasach. Niestety z błotem i piachem już sobie nie radzą.

Napisano

Kup sobie jakąkolwiek oponę, jaką będziesz chciał i do tego wkładkę kevlarową Panaracer.

Zrobiłem tak ponad miesiąc temu i kapcia od tamtej pory żadnego, a wcześniej przynajmniej

raz w tygodniu był. Oponę mam lekko przeciętą na razie w jednym miejscu (od szkła).

Jeżdżę po mieście (dom-praca-dom) i nie sposób nie zauważyć kawałków szkieł, np. po rozbitych butelkach,

a bywają u mnie takie rejony Wrocławia, gdzie trzeba uważać po czym się jeździ, np. w okolicy Rynku.

Napisano

Chyba zainwestuje w Land Crusery w rozmiarze 1,75. Niestety ta taśma ochronna jest moim zdaniem zbyt droga.

Napisano

Pamiętaj tylko, że Land Cruiser-y w mieście, na ścieżkach rowerowych potrafią wpadać

w rowki pomiędzy kostką brukową, jest to dość uciążliwe dlatego jeździłem na nich tylko tydzień ;)

W innych przypadkach, oponki bardzo fajne i szybkie.

Napisano

Jest sens inwestować w taką taśmę na zawody xc/maraton mtb ? To już może być nazwane fetyszem ale jaka jest waga takiej taśmy na 1 koło?:)

Napisano

42g katalogowo, po obłożeniu wnętrza opony i tak musiałem odciąć jakieś 20-25cm, więc zostaje jeszcze mniej.

 

Pisałem już o tym, całość waży ok. 42g, ale zrywasz przecież taśmę co daje finalnie ok. 30g

Napisano

Moloch myślę, że na ciebie sie zdam. Niestety moge tylko na wasze zdanie liczyć, gdyż jestem zielony. Macie jeszcze inne propozycje ? :) Im większy wybór tym lepiej :)

Napisano

To znowu ja

Wczoraj chciałem się przejść na rower a tu flak :wallbash:

Zaponiałem, że ja też mam jakieś "antyprzebiciowe" choć jak widać i te poległy....

Moje oponki to http://allegro.pl/opona-maxxis-overdrive-26-x-1-75-antyprzebiciowa-i2080391623.html

Ogólnie dobrze się spisywały, dość ciężkie, trwałość - po 5 tyś pierwsze przebicie, ten pasek na środku opony zaczyna się powoli robić gładki (na tylnej oponie)

Napisano

Mathiu, a jak sie spisywaly na zakretach? Na zdjeciu nie widze specjalnie jakis tam klockow. No i jeszcze jedno pytanie, czy byś je kupił po raz drugi :P

Napisano

Hmmm statndardowo w rowerze miałem jakieś oponki zupełnie gładkie na środku i trochę klocków na bokach.

Po przesiadce pierwsze wrażenie było dziwne (róznica wagi w opnach wynosiła gdzieś 300g na jednej) troche gorzej się przyspieszało ale trzymanie na zakrętach czy też podczas hamowania zdecydowanie lepsze, mieszanka gumowa jest stosunkowo miękka. Nie wiem, czy to moje odczucie, ale miałem wrażenie jakby oponki starały się ustawiać kierownice prosto, podczas jazdy bez trzymanki (może większa masa rotacyjna)

Czy bym je kupił? Sam nie wiem. Ostatnio mnie kręcą większe prędkości i pewnie kupiłbym Schwalbe Kojak, z drugiej strony kupiłem je dla bezpieczeństwa podczas długich wpraw z sakwami.

Na ten moment o chyba najniższa cena: http://www.bikestacja.pl/opona-maxxis-overdrive-maxxprotect-26x175-drut-p-4120.html?cPath=296_61_85_127

Napisano

Jest jeszcze spora gama opon Schwalbe z systemem Smart Guard gdzie w oponie znajduję się specjalna gruba wkładka antyprzebiciowa. Osobiście ich nie używałem ale sporo pochlebnych wypowiedzi słyszałem. Dobrą oponą na asfalt ale też lekki szuter czy las jest Marathon Plus Tour z systemem Smart Guard i tym samym największą ochroną przed przebiciami w oponach Schwalbe. Są jeszcze dętki antyprzebiciowe http://www.rowerzysta.pl/detki-rowerowe/detka-rowerowa-antyprzebiciowa-kenda-26-/-28.html

Napisano

od kilku dni uzywam CST SALVO 1.75 slick szybka oponka. Jest to wersja premium posiada 5 mm wkladke ochronna waga to 950g szt. opory niskie wiec ok w terenie tez daje rady jak na slick. dobra przyczepnosc 65pln za szt.

 

Napisano

Dziekuje za wszystkie wypowiedzi. Zastanawiam sie glownie nad tymi zacnymi oponkami:

CST SALVO 1.75- jest tania, lecz nie slyszalem o niej wielu opinii, a także trudno ją zdobyć

http://www.bikestacja.pl/opona-maxxis-overdrive-maxxprotect-26x175-drut-p-4120.html?cPath=296_61_85_127

http://strefasportu.pl/opona-schwalbe-marathon-cross-26x175-reflex-p-730.html

Najchetniej bym zainwestował w Marathona Plus Tour, lecz jest za droga.

Proszę powiedzieć jaki jest z nich najlepszy wybór do takiej jazdy, ponieważ juz mam mętlik w głowie. A może macie innych faworytów?

Napisano

Dziekuje za wszystkie wypowiedzi. Zastanawiam sie glownie nad tymi zacnymi oponkami:

CST SALVO 1.75- jest tania, lecz nie slyszalem o niej wielu opinii, a także trudno ją zdobyć

http://www.bikestacj...h=296_61_85_127

http://strefasportu....flex-p-730.html

Najchetniej bym zainwestował w Marathona Plus Tour, lecz jest za droga.

Proszę powiedzieć jaki jest z nich najlepszy wybór do takiej jazdy, ponieważ juz mam mętlik w głowie. A może macie innych faworytów?

 

CST to raczej lipna marka.

Plus Tour to nie opona na asfalt.

Marathon Crossy mają wystarczającą ochronę przed przebiciem, mam 4 znajomych z którymi razem zamawiałem te opony, i każdy z nich zrobił średnio po 6tyś km z sakwami i nikt gumy nie złapał.

Bierz Crossy będziesz zadowolony, chyba że chcesz jeszcze bardziej szosowe opony to wtedy polecam Schwalbe Marathon Racer tylko już w terenie nie będą sobie tak radzić jak crossy, pozatym na mokrych zakrętach też trzeba uważać, na racerach zrobiłem jakieś 15tyś km i złapałem 1 gumę.

Napisano

Wybiore jednak Marathon Cross. Słyszałem wiele pozytywnych opinii. Myślę, że nie przepłace (79zl/szt) Ta nowa wersja Mondial jest bardzo droga (zwijana 189zl/szt) Zamierzam je niedługo kupić w końcu sa już eliminowane ze sklepów.

Napisano

Wracając do CTS Salvo zrobiłem na nich 150 km w obecnych warunkach , na alfalcie i scieżkach z kostka chodnikach trzymają sie doskonale , ponadto dziś zrobiłem sporo km po zmarzniętym terenie(korzenie kamienie wypoje dziury itp) i też dałem rade komfort jest w miare jak na niską opone . Osobiście jestem zadowolony ale zdania jak zawsze będa podzielone. Sam mialem brać schwalbe marathon plus , ale cena zbyt duża. Zdecydowałem się na CST do miasta ,a na teren Smart Sam EVo. Jeździłem dziś po szkle żeby sprawdzić wytrzymałość kapcia nie złapałem .

 

Pozatym w rowerku trekking posiadam CST Selecta 1.5 mm wkładki przejechane 1800 km ,bieżnik super , kapcia brak...

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Znów odświeżam temat. Okazało się, że w sklepie w którym mialem zamawiać oponki wyszły. Teraz rozmyślam o http://www.im-motion.pl/pl/products/213/show/1879/OPONY___DETKI/Schwalbe/MARATHON_CROSS tylko, że nie posiadam żadnych opinii o tym sklepie. Kupował ktoś tam? Proszę o pomoc.

Ps. Sorq, że jestem tak upierdliwy :P Słyszałem też sporo pozytywnych opinii o schwalbe hurricane. W razie czego nadadzą się?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...