Skocz do zawartości
  • 0

[rower] Transition Covert


covert

Pytanie

Witam,

 

przedstawiam moją endurową maszynę która będzie mi w przyszłym roku pomagała ogarnąć zarówno lokalne trasy "DH" jak i sporą dawkę ostrzejszego leśnego kręcenia.

Obecnie w wersji budżetowej, ale pogrubione są docelowe elementy:

 

 

Rama: Transition Covert V2

Damper: jest Fox Float RP32, docelowo prawdopodobnie Cane Creek Double Barell lub Elka Stage 5

Widelec: jest Marzocchi 55RS, docelowo prawdopodobnie BOS Deville 160mm lub Marzocchi 55 RC3 Ti EVO

Kierownica: Answer Pro Taper DH 780mm, docelowo RaceFace Atlas

Mostek: jest FSA, docelowo jeszcze nie wiem

Manetki: Shimano XT, docelowo XTR Trail 2x10

Korba: Shimano SLX, docelowo RaceFace Atlas FR lub Shimano XT

Pedały: Straitline AMP

Suport: Shimano SLX, docelowo Race Face Atlas lub Shimano XT

Przerzutka przód: Shimano XT, docelowo XTR Trail 2x10

Kaseta: Shimano XT, docelowo XT 2x10

Łańcuch: KMC 9SL, docelowo KMC 10SL

Przerzutka tył: Shimano XTR, docelowo XTR Trail 2x10

Piasty: Mavic Crossmax XL

Szprychy: Mavic Crossmax XL

Obręcze: Mavic Crossmax XL

Opony: Schwalbe Nobby Nic 2.25 Double Defence

Hamulec przód/tył: Hope Tech M4 203/185mm

Sztyca: Thomson Elite, docelowo prawdopodobnie Rock Shox Reverb

Siodło: WTB

 

image_url-148527-1327227092.jpg

image_url-148527-1327227143.jpg

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

dzięki.

niebieskie śruby do korby mam w garażu - ale takimi detalami to będę się zajmował przy zmianie napędu na docelowy.

Rower wcale nie potrzebuje wyciągu - świetnie radzi sobie również jadąc pod górkę :)

 

Na wyciąg to mam inny rower.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro dajesz radę podjeżdżać to może jakieś zatrzaski?Np. Cranki z niebieską sprężyną :thumbsup:

 

o nie! :)

nie zamienię porządnych platform na żadne zatrzaski, bo po podjeździe następuje najlepsza część jazdy na rowerze - czyli zjazd i odrywanie się od ziemi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewód z przodu minimalnie przydługi zostawiłem. Nie wiedziałem na razie jak będzie poprowadzony, wolałem mieć zapas.

Generalnie - jeśli chodzi o przewody to teraz uważam że dałem ciała z niebieskimi - chociaż na żywo nie wygląda tak źle jeszcze :)

ale jak będę zmieniał napęd to przewody będą czarne.

 

Co do sprężyny - przy słusznej wadze (mojej oczywiście) damper powietrzny musi mieć wysokie ciśnienie. To powoduje że jest mniej czuły na najmniejszych nierównościach - dlatego właśnie sprężyna jest dla cięższych lepszym rozwiązaniem.

Zobaczymy jeszcze jak wyjdą zapowiedzi CaneCreeka o double barrel air - że niby będzie pracować jak sprężyna. Jeśli tak, to czemu nie.

Na razie sobie spokojnie myślę co tam wstawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę się pozmieniało w rowerze :)

 

tak wygląda teraz:

 

p5pb8030487.jpg

 

a z tego się składa:

 

Rama: Transition Covert V2

Dampr: jest Fox RP23, docelowo Rock Shox Monarch Plus RC3

Widelec: Rock Shox Totem Solo Air

Kierownica: Kore Torsion 800mm przycięta do 770mm, docelowo Answer ProTaper DH Carbon 780mm

Mostek: Sunline V1 All Mountain 65mm

Manetki: Shimano XT, docelowo XTR Trail 2x10

Korba: RaceFace Atlas FR

Rockring: Hope

Napinacz: Kore

Pedały: Straitline AMP

Suport: RaceFace Atlas FR

Przerzutka przód: SRAM, docelowo XTR Trail 2x10

Kaseta: Shimano XT 9s, docelowo XT 2x10

Łańcuch: KMC 9SL, docelowo KMC 10SL

Przerzutka tył: Shimano SLX, docelowo XTR Trail 2x10

Napinacz: docelowo cSixx

Koła: Transition Revelation 32, docelowo dodatkowo drugie lekkie koła do lżejszej jazdy

Opony: Schwalbe Nobby Nic 2.25 Double Defence

Hamulec przód/tył: Hope Tech M4 203/185mm

Sztyca: Blaxc Jewel AM+

Siodło: WTB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...