Patrys3k Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 Witam. Mam 185cm wzrostu i ważę 70kg. Posiadam kross sign panic ze zmienionym amortyzatorem na duro 130mm oraz ramę 19 cali. Teraz przyszedł czas na zmianę ramy. Jaką byście mi polecali, nową ( za max 600zł) do skakania na hopkach (max 2m w górze)? No i czasami może w streecie bym pojeździł. Jaki wziąć rozmiar ramy? Czy długość rury sterowej w amortyzatorze - 20,5cm wystarczy do nowej ramy? Czy wszystkie części w rowerze będą do niej pasowały? Boję się, że kupię ramę i nie będzie mi do czegoś pasowała , a sam jestem zielony w tych tematach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pysiek Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 Witaj, sterówka i inne części będą na pewno pasować. Tylko duro do fr i 4x ? Co do ramy to co ty na NS Surge? Albo NS Traffic ? A z tańszych ram to polecam Destroyer Jump ) Co do rozmiaru, to max 14 skoro chcesz na tym w streecie pośmigać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patrys3k Napisano 26 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 Duro się raczej nadaje, bo to w sumie bardzo lekki fr i 4x , raczej niewielkie te hopki ;] . Widzę, że wybrałeś dość cięzkie ramy bo ze stali, a po za tym są za drogie ;( , a żadnej użwyki nie chcę. A co powiesz na te ? 1. Dartmoor - Rama Phantom [2011] 2. Dartmoor - Rama Hornet [2011] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pysiek Napisano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2012 Hornet zawsze spoko! Bardzo ładna rama i wytrzymała a co do tych ram co wybrałem, to one są bardzo pancerne. I ja jakoś nie jestem przekonany do alu ram do skakania...ale to chyba przez to że połamałem pare ram I co do wagi.. to aż tak Ci zależy, żeby rower był lekki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...