Skocz do zawartości

[rama] jaka do fr / 4x do 600zł ?

Patrys3k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam 185cm wzrostu i ważę 70kg. Posiadam kross sign panic ze zmienionym amortyzatorem na duro 130mm oraz ramę 19 cali. Teraz przyszedł czas na zmianę ramy. Jaką byście mi polecali, nową ( za max 600zł) do skakania na hopkach (max 2m w górze)? No i czasami może w streecie bym pojeździł. Jaki wziąć rozmiar ramy? Czy długość rury sterowej w amortyzatorze - 20,5cm wystarczy do nowej ramy? Czy wszystkie części w rowerze będą do niej pasowały? Boję się, że kupię ramę i nie będzie mi do czegoś pasowała :( , a sam jestem zielony w tych tematach.

Witaj, sterówka i inne części będą na pewno pasować. Tylko duro do fr i 4x ? Co do ramy to co ty na NS Surge? Albo NS Traffic ? A z tańszych ram to polecam Destroyer Jump ;)) Co do rozmiaru, to max 14 skoro chcesz na tym w streecie pośmigać.

Hornet zawsze spoko! Bardzo ładna rama i wytrzymała ;) a co do tych ram co wybrałem, to one są bardzo pancerne. I ja jakoś nie jestem przekonany do alu ram do skakania...ale to chyba przez to że połamałem pare ram :) I co do wagi.. to aż tak Ci zależy, żeby rower był lekki?

Nie przesadzajmy, Duro powinno trochę wytrzymać, najwyżej kiedyś wymienisz na coś lepszego. A sztywnej ośki do 4x mało kto używa :P;) Jak zacznie skakać większe rzeczy to może i się przyda, ale na razie pewnie nie poczuje wielkiej różnicy.

Co do ramy to również skłaniałbym się ku Hornetowi, będzie wytrzymalszy od Phantoma, choć w streecie trochę mniej zwinny (dłuższy tylny trójkąt), ale da radę jeśli chodzi o podstawy ;)

Najprawdopodobniej będziesz musiał wymienić stery (w Panicu są pewnie standardowe a-head, a w Dartmoorze pół-zintegrowane) i sztycę (tutaj jest na średnicę 31,6mm - ale może w Panicu też masz taką? choć wątpie). Reszty chyba nie będziesz musiał zmieniać.

W ogóle ma ta rama jakąś gwarancję ?