Piksel Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Mody ile zyskałeś na wymianie śrub? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Ponad 30g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 to ja miałem zadziwiająco lekkie stalowe, bo po wymianie na alu zyskałem tylko 20g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 albo wyjątkowo ciężkie aluminiowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 raczej lekkie stalowe, bo aluminiowe są od Pro bolta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Potwierdzenie wagi mojego kompletu http://imageshack.us/photo/my-images/814/img2269x.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 zjechane klocki nie liczy się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 BTW teraz są zupełnie nowe Jagwire i waży tyle samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Dobra Panowie koniec offtopicowej samowolki w moim temacie Powiedzcie mi, czy moje obręcze są ok, żeby zmienić system na bezdętkowy uszczelniany mleczkiem, chcę zrobić według tego manuala: endurorider.pl/2011/07/ghetto-tubeless-manual/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Zrobić zrobisz, ale czy to ma sens? Ja dalej nakłaniam do zmiany obręczy mimo wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Spoko, spoko, do wymiany obręczy powiedzmy, że się przekonałem, ale muszę z różnych względów odłożyć ją na "za jakiś czas" Sens jest, bo moje opony przy tej operacji też zostaną prawdopodobnie zastąpione jakimiś zwijanymi dużo lżejszymi, odejdzie od tego waga połowy dętek 20" czyli półdętka będzie ważyć <100g, opona <500g, na koło to już będzie spory zysk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Oczywiście, że tak. A takie dodatkowe pytanie - często zmieniasz opony? Sam chciałem zalać swoje mleczkiem,ale mam 3 komplety opon, których używam na zmianę i w moim przypadku jest to nieopłacalne. Odporność na przebicia większa jakby nie było,ale jednak zostanę przy ultralightach i teraz jeszcze czekam na przesyłkę z flyweightami. BTW o jakich obręczach myślisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysi3kk Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 ile ważysz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Krzysi3kk, wagę już podawałem wcześniej - około 73. Mody, nad konkretną obręczą jeszcze nie myślałem Będzie czas na wymianę, to będzie i czas na przemyślenia Opony zmieniam rzadko, jeżdżę na jednym komplecie do zajechania i dopiero potem zmieniam, więc u mnie uszczelnienie ma większy sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysi3kk Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Może Mavic Xc 317 albo equalizer 23 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Nie, nie, nie rozmawiajmy teraz o konkretnych modelach ;P Zastanawiam się nad oponami, w tym możecie pomóc - muszą być lekkie, dobre na każdą nawierzchnię i każde warunki atmosferyczne(pewne w deszczu) Faworytami są: Shwalbe Rocker Ron Evo Geax Saguaro Continental Flow Rony są najlżejsze i ku nim się skłaniam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysi3kk Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Rocket Ron na przód Saguaro na tył. Możesz też dać 2 x Saguaro. Rocket ron z tyłu zejdzie w oku mgnienia. A Geax będzie najlepszy na tył bo jest grubszy niż konkurencja trudniej go przebić. I wolno sie zużywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 Mały update, kolejne gramy zbite Ile dokładnie - nie mam pojęcia, może jutro uda mi się wszystko podliczyć. Zmienione będą gripy -> na accent light(na tyle tanie, że można spróbować jak się sprawują i na tylle lekkie, że jeśli sprawują się nie najgorzej, to warto je zostawić ) [11g] Udało mi się zdobyć adaptery tarcz Hope -> każdy waży połowę tego, co oryginały Avida I na koniec, mam już nowe ogumienie, padło na Geax Mezcal(sporo lżejsze od Saguaro, chyba też bardziej uniwersalne), do tego dętki Schwalbe 20", mleczko Stan's no flats i będziemy "lightować" masę rotującą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysi3kk Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 (edytowane) Czemu akurat wybór padł na Mezcala ? Wersja 2.1 czy 1.9 ? Edytowane 7 Lutego 2012 przez Krzysi3kk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 (edytowane) Wersja 2.1 wybór padł na Mezcala, bo są realnie lekkie(ważone mają 490 i 512 gram), Saguaro były cięższe w ręku. Są chyba też lepsze na tereny(nizinne) i warunki(różne, bywa mokro) w których się przemieszczam. Zobaczę jak się na nich jeździ, czytałem sporo opinii i myślę, że może to być guma dla mnie Przy okazji aktualna rozpiska, wagi realne w 90%(3 rzeczy jeszcze nie zważone czekam na paczki ) Wheeler Ulepek by klon Rama Wheeler Eagle Race + miski sterów + hak + 2 śrubki koszyka na bidon [1662] Widelec Fox 32 F80 RLC + gwiazdka + bieżnia sterów [1628] Kokpit Kierownica Syntace Vector 2014 610mm [305] Mostek Syntace Force 149 75mm [129] Stery VP A45AC bez gwiazdki, bieżni i korka [52] Manetki Sram X.7 2x10 [229] Podkładki dystansowe syntace H.A.T 15mm [6,5] Korek+śruba VP [15] Gripy+korki Accent Lite [11] Koło przód Obręcz przód Alexrims DM24 kapslowana 32 otwory [723] Piasta przód Novatec D711 [140] Szprychy przód DTSwiss Competition cieniowane czarne [190,4] Nyple przód Dartmoor aluminiowe niebieskie [9,6] Zacisk przód Dartmoor Bolt-on bez sprężynek [29] Opaska na obręcz przód Taśma [1] Opona przód Geax Mezcal 2,1 [490] Dętka przód Schwalbe 20" + Stan's No Flats aka Ghetto tubeless [90] Koło tył Obręcz tył Alexrims DM24 kapslowana 36 otworów [719] Piasta tył Novatec D712 [280] Szprychy tył DTSwiss Competition cieniowane [214,2] Nyple tył Dartmoor aluminiowe [10,8] Zacisk tył Dartmoor Bolt-on bez sprężynek [35] Opaska na obręcz tył "Taśma+" -> Mój patent, który szerzej opiszę jak się sprawdzi [3] Opona tył Geax Mezcal 2,1 [512] Dętka tył Schwalbe 20" + Stan's No Flats aka Ghetto tubeless [90] Napęd Korba Shimano Deore FC-M590 bez młynka + pedały no name [1274] Łańcuch Wippermann ConneX [285] Kaseta Shimano XT Dyna-sys [282] Przerzutka przód Sram X.7 [139] Przerzutka tył Sram X.9 GS 10sp. [204] Hamulce przód Hamulce przód Avid Juicy Five [277] Tarcze hamulcowe przód Shimano Deore XT + podkładki + śruby [131] Adapter przód Hope + Ti bolts [23] Hamulce tył Hamulce tył Avid Juicy Five [295] Tarcze hamulcowe tył Shimano Deore XT + podkładki + śruby [131] Adapter tył Hope + Ti bolts [29] Pozostałe drobne części Pancerze i linki [50] Sztyca Truvativ Team Double Clamp przycięta do 280mm [238] Zacisk sztycy Giant na imbus [30] Siodełko Selle Royal Freccia z lapką [433] Koszyk na bidon Author + 2 pozostałe śrubki z ramy [72] Lampka przód Merida [17] Waga Całkowita [11484,5] Edytowane 8 Lutego 2012 przez klon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Masz już zdjęcia całości? Rozpiska rozpiską, ale chyba wszyscy są ciekawi jak wyglądają te wszystkie części w kupie (nie traktuj dosłownie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Jeszcze składam, mogę pstryknąć poglądową fotkę jak uszczelnię opony i założę koła na rower - będzie niekompletny, ale wyglądem rower będzie przypominać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 Skoro już rower jest rozkręcony, stwierdziłem, że warto wymienić kilka śrubek, których wymiana później wiązałaby się z kolejnym rozkręcaniem Przy okazji wymieniam gripy i koszyk bidonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 (edytowane) Update rozpiski Wheeler Ulepek by klon Rama Wheeler Eagle Race + miski sterów + hak + 2 śrubki koszyka na bidon [1659,5] Widelec Fox 32 F80 RLC + gwiazdka + bieżnia sterów [1628] Kokpit Kierownica Syntace Vector 2014 610mm [305] Mostek Syntace Force 149 75mm [129] Stery VP A45AC bez gwiazdki, bieżni i korka [52] Manetki Sram X.7 2x10 [229] Podkładki dystansowe syntace H.A.T 15mm [6,5] Korek+śruba VP [15] Gripy+korki ESI Racer's Edge(wylightowane korki, przycięte gripy) [37] Koło przód Obręcz przód Alexrims DM24 kapslowana 32 otwory [723] Piasta przód Novatec D711 [140] Szprychy przód DTSwiss Competition cieniowane czarne [190,4] Nyple przód Dartmoor aluminiowe niebieskie [9,6] Zacisk przód Dartmoor Bolt-on bez sprężynek [29] Opaska na obręcz przód Taśma [1] Opona przód Geax Mezcal 2,1 [490] Dętka przód Schwalbe 20" + Stan's No Flats aka Ghetto tubeless [90] Koło tył Obręcz tył Alexrims DM24 kapslowana 36 otworów [719] Piasta tył Novatec D712 [280] Szprychy tył DTSwiss Competition cieniowane [214,2] Nyple tył Dartmoor aluminiowe [10,8] Zacisk tył Dartmoor Bolt-on bez sprężynek [35] Opaska na obręcz tył "Taśma+" -> Mój patent, który szerzej opiszę jak się sprawdzi [3] Opona tył Geax Mezcal 2,1 [512] Dętka tył Schwalbe 20" + Stan's No Flats aka Ghetto tubeless [90] Napęd Korba Shimano Deore FC-M590 bez młynka + pedały no name [1274] Łańcuch Wippermann ConneX [285] Kaseta Shimano XT Dyna-sys [282] Przerzutka przód Sram X.7 [139] Przerzutka tył Sram X.9 GS 10sp. [204] Hamulce przód Hamulce przód Avid Juicy Five [277] Tarcze hamulcowe przód Shimano Deore XT + podkładki + śruby [131] Adapter przód Hope [16] Hamulce tył Hamulce tył Avid Juicy Five [295] Tarcze hamulcowe tył Shimano Deore XT + podkładki + śruby [131] Adapter tył Hope [22] Pozostałe drobne części Pancerze i linki [50] Sztyca Truvativ Team Double Clamp przycięta do 280mm [238] Zacisk sztycy Giant na imbus [30] Siodełko Selle Royal Freccia z lapką [433] Koszyk na bidon Vincere Carbon + 2 pozostałe śrubki z ramy [20,5] Lampka przód Merida [17] Zysk na wymianie śrubek(zbiorczo: manetki, klamki, mocowanie siodełka, adaptery hamulców i hamulce, reszta ujęta w wagach części lub jeszcze nieujęta ): [-37g] Waga Całkowita [11403] Edytowane 13 Lutego 2012 przez klon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 Problem z Twoim rowerem jest taki, że wymieniasz w nim to i owo, mimo, że rower nie istnieje i nie jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi