klon Napisano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 Kowadło trochę tak, liczyłem na mniej, bo brałem nie patrząc na wagę Tak czy inaczej poluję dalej na Syntace, tyle, że z lepszej serii KCNC SC Bone za ok 200 pln ma masę porównywalną z o wiele droższymi karbonami Czytałem, że trochę się ona gnie, ja raczej w te super wylajtowane rurki nie pójdę, kiera, mostek, sztyca docelowo Syntace ale carbon, lub jakieś wyższe serie alu Mostek już w zasadzie mam upatrzony, tylko czekam na okazję na alledrogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 (edytowane) ja mam i nie mam zastrzeżeń - sztywniejsza od o wiele cięższego zooma. na jaki mostek polujesz? Edytowane 19 Kwietnia 2013 przez bartnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 ja mam i nie mam zastrzeżeń - sztywniejsza od o wiele cięższego zooma. doczytałem, że Twoja to wersja oversized, czytałem pewnie o 25,4 Moste i kierownica, zobaczymy, prawie wszystko w tym projekcie, to okazyjnie kupione części na allegro/forum, więc pozostaje mi polować. Chciałbym Syntace F99 lub F109, zszedłbym o jakieś 50g na wadze Trochę ciemno już było i aparat w komórce nie dawał już rady, ale jakaś poglądowa fota nowego setupu jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 ja mam i nie mam zastrzeżeń - sztywniejsza od o wiele cięższego zooma. doczytałem, że Twoja to wersja oversized, czytałem pewnie o 25,4 właśnie zoom była topornie ciężka ale 25,4. kcnc m/w polowe lzejsza ale 31,8 Jak ktoś wie, od czego zależy wskaźnik wytrzymałości przekroju na zginanie - ten rozumie. podpowiem tylko, ze dla przekrojów prostokątnych cienkościennych rośnie z kwadratem wysokości przekroju. A tu rośnie nie tylko wysokość, bo mamy okrąg. Przy okazji wydało się, dlaczego ramy alu robi się takie grubaśne przy cienkich ściankach jednocześnie. Ze stalą też by tak można, ale prawdopodobnie technologia była by potwornie droga, bo stal nie jest tak plastyczna jak amelinium koniec OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 na tym etapie jak kupowac kiere to tylko carbon kcnc bone za 200 z to dla mnie zdecydowanie za duzo spokojnie mozna wyrwac jakas nowa korbonowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 śledziłem ostatnio parę aukcji firmowych używanych karbonów (np.FSA) i wierz mi - żadna się nie skończyła poniżej 250pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 to slabo sledziles, albo nie chciales, ja kupiem za nie wiele wiecej kiere bontragera xxx ze sztyca rowniez xxx poki co jestem zadowolony a waze 92 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubim Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 to slabo sledziles, albo nie chciales, ja kupiem za nie wiele wiecej kiere bontragera xxx ze sztyca rowniez xxx poki co jestem zadowolony a waze 92 kg kupiłeś oryginał czy "oryginał"? akurat na rynku jest pełno podróbek bontragera, więc byłbym ostrożny. lepiej dozbierać i kupić coś pewnego niż zastanawiać czy po kolejnym zjeździe zęby nadal będą na swoim miejscu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 a jak rozpoznac czy to oryginalne ? poki co nie wiedze zadnych wzmianek by sie mialo zlamac kiera jest sztywna o wiele bardziej niz easton ct2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 (edytowane) a jak rozpoznac czy to oryginalne sprawdź czy waga zgadza się z wagą podaną rzez producenta. Wracając do tematu, mam już mostek, oczywiście Syntace F99 z tytanowymi śrubami waży 98g przy długości 105mm Poluję jeszcze na kierownicę i jak to wszystko zmontuję, będzie już 4 cyfrowo Edytowane 29 Kwietnia 2013 przez klon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vitesse Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 to akurat kiepski pomysl, waga sie nie musia zgadzac zwlaszcza w karbonie gdzyz jeden egzemplarz drugiemu nie rowny, nawet w przypadku alu, mialem kiedys kierownice cannondale pisalo na niej ze wazy 220g a wazyla 241g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Pewnie są i lepsze sposoby, ale jak Twoje xxx będą ważyły mniej niż podaje producent to będzie to niepokojący objaw! Tu masz pełno podróbek: http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=bontrager+xxx&catId=0&initiative_id=SB_20130429120343 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 (edytowane) Kolejne zmiany, pewnie ostatnie w tym sezonie, w końcu wymieniłem kierownicę i mostek zyskując na tym niemałe 207 gram Cel 4 cyfrowy został osiągnięty, czas umyć rower i zrobić jakąś sesyjkę Bar Plugs: (Korki) Esi (odklejone naklejki, obcięty i wyskrobany nadmiar plastiku) [2g]Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Vincere Carbon [18g]Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Juicy Five (aluminiowe śruby manetek, tytanowe śruby do montażu zacisków) [274g]Brake Rotor (Front): (Tarcza przód) Shimano Deore XT + podkładki + śruby [131g]Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Juicy Five (aluminiowe śruby manetek, tytanowe śruby do montażu zacisków) [286g]Brake Adapter (Rear): (Adapter tył) Hope (śruby Ti) [29g]Brake Rotor (Rear): (tarcza tył) Shimano Deore XT + podkładki + śruby [131g]Cables: (Pancerze i linki) Niro Turbo Plus + Jagwire (waga łączna z noskami, koralikami itp.) [50g]Cassette: (Kaseta) Shimano XT 10s. 11-34T [317g]Chain: (łańuch) 10s. SLX CN-HG74 (skrócony o 8 ogniw, spinka Sram) [256g]Crankset: (Korby) Shimano Deore FC-M590 170mm (blaty 42 Deore, 28T XT, śrubki XTR, śrubki mocujące korbę Ti) [849g]Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Sram X.0 2x10 (śrubki alu) [120g]Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X.9 GS 10sp. [204g]Fork: (Widelec) Fox 32 F1000 RLC + gwiazdka + bieżnia sterów [1442g]Frame: (Rama) Wheeler Eagle Race (waga zawiera miski sterów + naklejka ochronna + hak + 4 śrubki koszyka na bidon, usunięte aluminiowe logo Wheelera) [1645g]Grips: (Gripy) ESI Racer's Edge (przycięte) [35g]Handlebar: (Kierownica) Syntace Vector 2014 610mm [305g] Syntace Duraflite Carbon [128g]Headset: (Stery) VP A45AC bez gwiazdki, bieżni i korka [52g]Pedals: (Pedały) Echo Urban [333g]Seat: (Siodło) Rocket V Team [214g]Seatpost: (Sztyca) Truvativ Team Double Clamp (przycięta do 280mm śruby Ti) [224g]Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Soul Kozak [10g]Shifters: (Manetki) Sram X.7 2x10 (aluminiowe śrubki obejm) [224g]Skewers (Front): (Zaciski koł przód) Dartmoor Bolt-on bez sprężynek [29g]Skewers (Rear): (Zaciski koł tył) Dartmoor Bolt-on bez sprężynek [35g]Spacers: (Podkładki pod mostek) Syntace H.A.T 15mm [10g]Stem: (Mostek) Syntace Force 149 75mm [129g] Syntace F99 105mm śruby Ti [99g]Tire (Front): (Opona przednia) Geax Mezcal 2,1 [490g]Tire (Rear): (Opona tylna) Geax Mezcal 2,1 [512g]Top Cap: (Top cap) Boplight [5g]Tubes: (Dętki) Stan's No Tubes (56g+56g (2x40ml) + wentyle 15g) [127g]Wheel Front: Sun Ringle Black Flag Pro (+ taśma No Tubes) [735g]Wheel Rear: Sun Ringle Black Flag Pro (+ taśma No Tubes) [853g]Waga: 10056 gram -> 9849 gram Przy okazji proszę moderatora o zmianę tematu: [9849g] custom Wheeler "Ulepek" by klon Edytowane 14 Maja 2013 przez klon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 14 Maja 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 Przy okazji proszę moderatora o zmianę tematu: [9849g] custom Wheeler "Ulepek" by klon Wedle życzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 Waga zacna, ale czekamy na zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 spok, spoko, wyjeżdżam za chwil kilka i już coś telefonem cyknę, może w tygodniu uda mi się namówić kumpla z cyfrówką na przejażdżkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 Obiecane fotki, robione telefonem, więc jakość nie jest najlepsza zapomniałem wkręcić śrubki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 ja wiem , ze jestem nudny i się powtarzam - ale te białe hample i amor kompletnie mi do czarno matowej ramy nie pasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qb41 Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 A mnie się bardzo podoba może dlatego, że kolorystycznie mam bardzo podobnie tzn. czarny mat rama i biały amor. Waga rewelka. Te pancerze w ramie zawsze mi się podobały. Gratulacje udanego projektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 ja wiem , ze jestem nudny i się powtarzam - ale te białe hample i amor kompletnie mi do czarno matowej ramy nie pasują ale do przerzutki pasują @@qb41, @@bartnik, Dzięki za opinie, zastanawiałem się nad czarnym amortyzatorem, ale z premedytacją wziąłem biały, na żywo wygląda dużo lepiej(może lepsze fotki by to uchwyciły), z czarnymi dodatkami wyglądał by tak: http://www.thaimtb.com/webboard/501/250971-13.jpg dla mnie jakoś nijako. Najbardziej cieszę się, że nie mam wszechobecnej czerwieni(choć zdaję sobie sprawę, że cierpi na tym prędkość, czerwone przecież jest najszybsze ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 17 Maja 2013 Udostępnij Napisano 17 Maja 2013 (edytowane) ja ilekroć patrzę na zamontowanego fabrycznie białego amora w moim fullu - cierpię ale raczej nie miałem wyboru, a że to Fox - to raczej zostanie. No chyba , że jakaś okazyjna zmiana na czarnego Foxa ... kiedyś Edytowane 17 Maja 2013 przez bartnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szliri Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 Ja też mam białego Lisa ale nie brałem go z premedytacją ogólnie rzecz biorąc czarny lepiej by mi pasował Tobie też Możesz powiedzieć kilka słów o przerzutce tył ? Sam mam x9 ale tą starszą i zamierzam ją zamienić właśnie na nową x9 albo x0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 (edytowane) @@szliri, mnie tam się naprawdę podoba takie odcięcie białym amorkiem i innymi elementami(sam amortyzator by mi też nie pasował) X9 działa bezproblemowo, mam wersję 10s. z krótkim wózkiem, kilka razy ją przeorałem, po ziemi, raz czy dwa było większe uderzenie w korzeń, jeśli chodzi o wytrzymałość jak na razie jest bardzo ok. Zmienia przełożenia bez zająknięcia nie regulowałem jej jeszcze od pierwszej regulacji, bo nie było potrzeby a przednia X0 potrzebowała poprawek po ubiegłym sezonie. Polecam, chociaż weź pod uwagę to, że mam porównanie tylko z sisami, starą deorką i też leciwą deorką LX. Nie wiem jak wypada na tle SLX, XT i XTR. Edytowane 23 Maja 2013 przez klon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Rower się rozłożył na części, projekt czas zamknąć, będzie nowy, ambitniejszy - z większymi kołami, na stalowej ramie i docelowo z podobną lub mniejszą wagą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi