Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kowadło trochę tak, liczyłem na mniej, bo brałem nie patrząc na wagę ;)

Tak czy inaczej poluję dalej na Syntace, tyle, że z lepszej serii :)

 

 

KCNC SC Bone za ok 200 pln ma masę porównywalną z o wiele droższymi karbonami

Czytałem, że trochę się ona gnie, ja raczej w te super wylajtowane rurki nie pójdę, kiera, mostek, sztyca docelowo Syntace ale carbon, lub jakieś wyższe serie alu :)

 

Mostek już w zasadzie mam upatrzony, tylko czekam na okazję na alledrogo ;)

Napisano (edytowane)

ja mam i nie mam zastrzeżeń - sztywniejsza od o wiele cięższego zooma.

 

na jaki mostek polujesz?

Edytowane przez bartnik
Napisano

 

ja mam i nie mam zastrzeżeń - sztywniejsza od o wiele cięższego zooma.

doczytałem, że Twoja to wersja oversized, czytałem pewnie o 25,4 :)

 

Moste i kierownica, zobaczymy, prawie wszystko w tym projekcie, to okazyjnie kupione części na allegro/forum, więc pozostaje mi polować. Chciałbym Syntace F99 lub F109, zszedłbym o jakieś 50g na wadze :)



Trochę ciemno już było i aparat w komórce nie dawał już rady, ale jakaś poglądowa fota nowego setupu jest ;)

2013-04-22-180.jpg

Napisano

 

ja mam i nie mam zastrzeżeń - sztywniejsza od o wiele cięższego zooma. doczytałem, że Twoja to wersja oversized, czytałem pewnie o 25,4 :)

właśnie :D

zoom była topornie ciężka ale 25,4.

kcnc m/w polowe lzejsza ale 31,8

Jak ktoś wie, od czego zależy wskaźnik wytrzymałości przekroju na zginanie - ten rozumie.

podpowiem tylko, ze dla przekrojów prostokątnych cienkościennych rośnie z kwadratem wysokości przekroju.

A tu rośnie nie tylko wysokość, bo mamy okrąg.

 

Przy okazji wydało się, dlaczego ramy alu robi się takie grubaśne przy cienkich ściankach jednocześnie.

Ze stalą też by tak można, ale prawdopodobnie technologia była by potwornie droga, bo stal nie jest tak plastyczna jak amelinium

koniec OT

Napisano

to slabo sledziles, albo nie chciales, ja kupiem za nie wiele wiecej kiere bontragera xxx ze sztyca rowniez xxx poki co jestem zadowolony a waze 92 kg

Napisano

to slabo sledziles, albo nie chciales, ja kupiem za nie wiele wiecej kiere bontragera xxx ze sztyca rowniez xxx poki co jestem zadowolony a waze 92 kg

 

kupiłeś oryginał czy "oryginał"?

akurat na rynku jest pełno podróbek bontragera, więc byłbym ostrożny.

lepiej dozbierać i kupić coś pewnego niż zastanawiać czy po kolejnym zjeździe zęby nadal będą na swoim miejscu...

Napisano (edytowane)

a jak rozpoznac czy to oryginalne

sprawdź czy waga zgadza się z wagą podaną rzez producenta.

 

Wracając do tematu, mam już mostek, oczywiście Syntace F99 z tytanowymi śrubami waży 98g przy długości 105mm :D

Poluję jeszcze na kierownicę i jak to wszystko zmontuję, będzie już 4 cyfrowo :w00t:

Edytowane przez klon
Napisano

to akurat kiepski pomysl, waga sie nie musia zgadzac zwlaszcza w karbonie gdzyz jeden egzemplarz drugiemu nie rowny, nawet w przypadku alu, mialem kiedys kierownice cannondale pisalo na niej ze wazy 220g a wazyla 241g

  • 2 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

Kolejne zmiany, pewnie ostatnie w tym sezonie, w końcu wymieniłem kierownicę i mostek zyskując na tym niemałe 207 gram :)

Cel 4 cyfrowy został osiągnięty, czas umyć rower i zrobić jakąś sesyjkę ;)

 

Bar Plugs: (Korki) Esi (odklejone naklejki, obcięty i wyskrobany nadmiar plastiku) [2g]
Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Vincere Carbon [18g]
Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Juicy Five (aluminiowe śruby manetek, tytanowe śruby do montażu zacisków) [274g]
Brake Rotor (Front): (Tarcza przód) Shimano Deore XT + podkładki + śruby [131g]
Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Juicy Five (aluminiowe śruby manetek, tytanowe śruby do montażu zacisków) [286g]
Brake Adapter (Rear): (Adapter tył) Hope (śruby Ti) [29g]
Brake Rotor (Rear): (tarcza tył) Shimano Deore XT + podkładki + śruby [131g]
Cables: (Pancerze i linki) Niro Turbo Plus + Jagwire (waga łączna z noskami, koralikami itp.) [50g]
Cassette: (Kaseta) Shimano XT 10s. 11-34T [317g]
Chain: (łańuch) 10s. SLX CN-HG74 (skrócony o 8 ogniw, spinka Sram) [256g]
Crankset: (Korby) Shimano Deore FC-M590 170mm (blaty 42 Deore, 28T XT, śrubki XTR, śrubki mocujące korbę Ti) [849g]
Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Sram X.0 2x10 (śrubki alu) [120g]
Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X.9 GS 10sp. [204g]
Fork: (Widelec) Fox 32 F1000 RLC + gwiazdka + bieżnia sterów [1442g]
Frame: (Rama) Wheeler Eagle Race (waga zawiera miski sterów + naklejka ochronna + hak + 4 śrubki koszyka na bidon, usunięte aluminiowe logo Wheelera) [1645g]
Grips: (Gripy) ESI Racer's Edge (przycięte) [35g]
Handlebar: (Kierownica) Syntace Vector 2014 610mm [305g]  Syntace Duraflite Carbon [128g]
Headset: (Stery) VP A45AC bez gwiazdki, bieżni i korka [52g]
Pedals: (Pedały) Echo Urban [333g]
Seat: (Siodło) Rocket V Team [214g]
Seatpost: (Sztyca) Truvativ Team Double Clamp (przycięta do 280mm śruby Ti) [224g]
Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Soul Kozak [10g]
Shifters: (Manetki) Sram X.7 2x10 (aluminiowe śrubki obejm) [224g]
Skewers (Front): (Zaciski koł przód) Dartmoor Bolt-on bez sprężynek [29g]
Skewers (Rear): (Zaciski koł tył) Dartmoor Bolt-on bez sprężynek [35g]
Spacers: (Podkładki pod mostek) Syntace H.A.T 15mm [10g]
Stem: (Mostek) Syntace Force 149 75mm [129g] Syntace F99 105mm śruby Ti [99g]
Tire (Front): (Opona przednia) Geax Mezcal 2,1 [490g]
Tire (Rear): (Opona tylna) Geax Mezcal 2,1 [512g]
Top Cap: (Top cap) Boplight [5g]
Tubes: (Dętki) Stan's No Tubes (56g+56g (2x40ml) + wentyle 15g) [127g]
Wheel Front: Sun Ringle Black Flag Pro (+ taśma No Tubes) [735g]
Wheel Rear: Sun Ringle Black Flag Pro (+ taśma No Tubes) [853g]

Waga: 10056 gram ->  9849 gram

 

20130514_134841.jpg

20130514_134726.jpg

20130514_134745.jpg



Przy okazji proszę moderatora o zmianę tematu:

[9849g] custom Wheeler "Ulepek" by klon

Edytowane przez klon
Napisano

spok, spoko, wyjeżdżam za chwil kilka i już coś telefonem cyknę, może w tygodniu uda mi się namówić kumpla z cyfrówką na przejażdżkę ;)

Napisano

Obiecane fotki, robione telefonem, więc jakość nie jest najlepsza ;)

 

20130515_185114.jpg

 

20130515_185205.jpg

 

20130515_185227.jpg

 

zapomniałem wkręcić śrubki ;)

20130515_185303.jpg

 

20130515_185443.jpg

 

20130515_185525.jpg

 

 

 

20130515_185426.jpg

 

20130515_185850.jpg

Napisano

A mnie się bardzo podoba może dlatego, że kolorystycznie mam bardzo podobnie tzn. czarny mat rama i biały amor. Waga rewelka. Te pancerze w ramie zawsze mi się podobały. Gratulacje udanego projektu

Napisano

 

ja wiem , ze jestem nudny i się powtarzam - ale te białe hample i amor kompletnie mi do czarno matowej ramy nie pasują :bye2:

ale do przerzutki pasują ;)

@@qb41, @@bartnik, Dzięki za opinie, zastanawiałem się nad czarnym amortyzatorem, ale z premedytacją wziąłem biały, na żywo wygląda dużo lepiej(może lepsze fotki by to uchwyciły), z czarnymi dodatkami wyglądał by tak: http://www.thaimtb.com/webboard/501/250971-13.jpg dla mnie jakoś nijako. Najbardziej cieszę się, że nie mam wszechobecnej czerwieni(choć zdaję sobie sprawę, że cierpi na tym prędkość, czerwone przecież jest najszybsze ;) )

Napisano (edytowane)

ja ilekroć patrzę na zamontowanego fabrycznie białego amora w moim fullu - cierpię :bye2:

ale raczej nie miałem wyboru, a że to Fox - to raczej zostanie. No chyba , że jakaś okazyjna zmiana na czarnego Foxa ... kiedyś :P

Edytowane przez bartnik
Napisano

Ja też mam białego Lisa :P ale nie brałem go z premedytacją ogólnie rzecz biorąc czarny lepiej by mi pasował Tobie też ;) Możesz powiedzieć kilka słów o przerzutce tył ? Sam mam x9 ale tą starszą i zamierzam ją zamienić właśnie na nową x9 albo x0. 

Napisano (edytowane)

@@szliri, mnie tam się naprawdę podoba takie odcięcie białym amorkiem i innymi elementami(sam amortyzator by mi też nie pasował)

 

X9 działa bezproblemowo, mam wersję 10s. z krótkim wózkiem, kilka razy ją przeorałem, po ziemi, raz czy dwa było większe uderzenie w korzeń, jeśli chodzi o wytrzymałość jak na razie jest bardzo ok. Zmienia przełożenia bez zająknięcia nie regulowałem jej jeszcze od pierwszej regulacji, bo nie było potrzeby :) a przednia X0 potrzebowała poprawek po ubiegłym sezonie.

Polecam, chociaż weź pod uwagę to, że mam porównanie tylko z sisami, starą deorką i też leciwą deorką LX. Nie wiem jak wypada na tle SLX, XT i XTR.

Edytowane przez klon
  • 5 miesięcy temu...
Napisano

Rower się rozłożył na części, projekt czas zamknąć, będzie nowy, ambitniejszy - z większymi kołami, na stalowej ramie i docelowo z podobną lub mniejszą wagą ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...