klon Napisano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 Istnieje jak najbardziej, nawet już jeździł(no dobra w trochę innej konfiguracji) Teraz tylko nie ma kół, linek i pancerzy, napęd leży sobie obok... ale przecież jest sezon na zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 14 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 Istnieje jak najbardziej, nawet już jeździł(no dobra w trochę innej konfiguracji) Teraz tylko nie ma kół, linek i pancerzy, napęd leży sobie obok... ale przecież jest sezon na zmiany No bez kół raczej nie pojeździsz.. poza tym dalej nie ma foty calego roweru...;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Silver400 Napisano 14 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 Ale po nim ciśniecie, dajcie mu w spokoju skompletować i złożyć ten rower. Przecież nie ma sensu żeby go składał cały do zdjęcia i potem rozkładał bo coś tam jest do zmiany co właśnie przyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 No właśnie, cieszę się, że ktoś mnie rozumie, +1 W tamtym sezonie jeździłem na setupie 1x8, pewnie byłby sporo lżejszy, gdybym go w takim stanie zważył, ale chciałem uczciwie opisać to jak całość będzie wyglądać i jeździć w sezonie 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 14 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 I dobrze, sam postowałem w swoim temacie, a jeszcze nie do końca miałem wszystko zrobione. Temat jest założony typowo pod maszynkę i możesz informować o zmianach na bieżąco przecież, niekoniecznie co zmianę każdej części wrzucając zdjęcie. Niech czekają wszyscy na efekt końcowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 14 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 Ok, ok, niecierpliwy trochę jestem Ale słuchaj klon- obiecujesz +1, a Silver400 nic od Ciebie nie dostał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2012 Już dostał No dobra, żeby każdy wiedział mniej więcej co autor ma na myśli, to rama wygląda tak(zdjęcie zapożyczone): A cały Fabryczny Wheeler na tej ramie wygląda tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 21 Lutego 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Lutego 2012 http://www.forumrowerowe.org/index.php?app=forums&module=forums§ion=rules&f=122 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2012 aha, alfabetycznie i po zagranicznemu, ok, będę poprawiał, mea culpa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 22 Lutego 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Lutego 2012 "(w języku polskim lub angielskim)" czytamy ze zrozumieniem albo po naszemu, albo po ichniemu - niektórzy piszą i ta i tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 25 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 (edytowane) Jak mus, to mus przedstawiam więc nową listę w której nic się nie zmieniło wagowo natomiast regulaminowo zmieniło się wszystko Bar Plugs: (Korki) Esi (odklejone naklejki, obcięty i wyskrobany nadmiar plastiku) [2g] Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Vincere Carbon [18g] Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Juicy Five [277g] Brake Adapter (Front): (Adapter przód) Hope [16g] Brake Rotor (Front): (Tarcza przód) Shimano Deore XT + podkładki + śruby [131g] Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Juicy Five [295g] Brake Adapter (Rear): (Adapter tył) Hope [22g] Brake Rotor (Rear): (tarcza tył) Shimano Deore XT + podkładki + śruby [131g] Cables: (Pancerze i linki) [50g] Cassette: (Kaseta) Shimano XT [282g] Chain: (łańuch) Wippermann ConneX [285g] Crankset: (Korby) Shimano Deore FC-M590 bez młynka [906g] Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Sram X.7 [139g] Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X.9 GS 10sp. [204g] Fork: (Widelec) Fox 32 F80 RLC + gwiazdka + bieżnia sterów [1628g] Frame: (Rama) Wheeler Eagle Race + miski sterów + hak + 4 śrubki koszyków na bidon [1662g] Grips: (Gripy) ESI Racer's Edge (przycięte) [35g] Handlebar: (Kierownica) Syntace Vector 2014 610mm [305g] Headset: (Stery) VP A45AC bez gwiazdki, bieżni i korka [52g] Pedals: (Pedały) No name [368g] Seat: (Siodło) Selle Royal Freccia z lapką [433g] Seatpost: (Sztyca) Truvativ Team Double Clamp przycięta do 280mm [238g] Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Giant na imbus [30g] Shifters: (Manetki) Sram X.7 2x10 [229g] Skewers (Front): (Zaciski koł przód) Dartmoor Bolt-on bez sprężynek [29g] Skewers (Rear): (Zaciski koł tył) Dartmoor Bolt-on bez sprężynek [35g] Spacers: (Podkładki pod mostek) Syntace H.A.T 15mm [6,5g] Stem: (Mostek) Syntace Force 149 75mm [129g] Tire (Front): (Opona przednia) Geax Mezcal 2,1 [490g] Tire (Rear): (Opona tylna) Geax Mezcal 2,1 [512g] Top Cap: (Top cap) VP [15g] Tubes: (Dętki) Schwalbe 20" + Stan's No Flats aka Ghetto tubeless [180g] Wheel Front: -Hub: (Piasta) Novatec D711 [140g] -Rim: (Obręcz) Alexrims DM24 kapslowana 32 otwory [723g] -Spokes: (Szprychy) DTSwiss Competition cieniowane [190,4g] -Nipples: (Nyple) Dartmoor aluminiowe [9,6g] -Rim tape: (Opaska) Taśma [1g] Wheel Rear: -Hub: (Piasta) Novatec D712 [280g] -Rim: (Obręcz) Alexrims DM24 kapslowana 36 otworów [719g] -Spokes: (Szprychy) DTSwiss Competition cieniowane [214,2g] -Nipples: (Nyple) Dartmoor aluminiowe [10,8g] -Rim tape: (Opaska) "Taśma+" -> Mój patent, który szerzej opiszę jak się sprawdzi [3g] Inne: Lampka przednia: Merida [17g] Zysk na wymianie śrubek(zbiorczo: manetki, klamki, sztyca, adaptery hamulców i hamulce, reszta ujęta w wagach części lub jeszcze nieujęta ) [-37g] Waga Całkowita [11403g] Edytowane 25 Lutego 2012 przez klon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 26 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 (edytowane) Zastanawiam się co jeszcze mogę zrobić(omijając koła ;P ). Tanim kosztem, mógłbym zmienić pedały - zysk na parze około 100g a koszt 50-80zł za jakieś Wellgo. Trochę drożej i z mniejszym zyskiem wagowym mógłbym wymienić przednią przerzutkę na Shimano fd-cx70 TF 40gram za 150zł :/ Najdroższa modyfikacja, ale i dająca ponad 200 gram to siodełko, natomiast wymiana na coś w stylu SLR to koszt przynajmniej 300zł Edit: Poprawka wagi łącznej, była źle obliczona(nie wszystko było dodane). Waga Całkowita [11505,5g] Edytowane 26 Lutego 2012 przez klon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olomaster Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 skoro nie chcesz zmieniać kół to zmień obręcze ! ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 26 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Postanowiłem sobie, że najpierw zejdę poniżej 11 kilo a potem zmienię obręcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Top cap, mostek, zacisk sztycy, pedały, siodełko, kierownica to z drobniejszych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olomaster Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 http://www.bikestacja.pl/kierownica-kcnc-dark-side-138gr-p-1979.html?cPath=152_159 - 170 gramów do urwania za nie całe 90 zł http://allegro.pl/siodelko-szosowe-carbon-velo-vl-1133u2-tylko-99zl-i2097719652.html - 230 gramów do urwania za 100 zł no i pedały. To powinno odchudzić go do 11 i wtedy możesz zmienić koła ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 26 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Macie rację, dokładnie o wymianie tych części myślałem(+wspomniana przerzutka) i pewnie wymienię je przed obręczami , co do mostka i kierownicy zostaję przy firmie Syntace, ale będę szukał lepszych modeli w promocji(szczególnie chodzi mi o kierownicę, w mostku wystarczy wymienić śruby i będzie 20g mniej ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Zmieniając obręcze zszedłbyś poniżej 11kg A co do mostka i śrub-pytanie jakie chcesz śrubki, bo alu bym się bał. Inna sprawa, że o śrubkach wg mnie się powinno myśleć na saaamym końcu, kiedy już nie bardzo masz pomysł co tu odchudzić, albo nie masz zupełnie kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Wymiana śrub w stosunku do zysku wagowego to chyba nie jest jednak zbyt tanie rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CMIK Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Ale jeśli masz część, której lżejszy model kosztuje niebotyczne pieniądze, to wymiana śrubek może być alternatywą. Ale to raczej na końcu. Jak się ma obręcze 700g, to myśl o śrubkach jest z kategorii grzesznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 26 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 (edytowane) Już trochę śrubek powymieniałem, nie wiem czemu myśleć o nich na końcu, skoro rower jest rozkręcony, to czemu nie zmienić od razu? Jeśli chodzi o śrubki alu, to wszędzie gdzie można je zastosować, są opłacalne - dość niski koszt 1g. Śrubki tytanowe są drogie i IMHO nieopłacalne gdyby wymieniać małe śrubki stalowe na małe tytanowe(np. mocowanie tarcz) - zysku wagowego może wręcz nie być(zależy od tego jak dokładna jest waga), a cena poraża Natomiast duże śruby jak najbardziej opłaca się wymienić na Tytanowe, ja zmieniłem śruby mocujące adaptery i zaciski oraz 2 śruby sztycy na Ti. Wg. moich wyliczeń na 6 śrubkach Ti w mostku zaoszczędzę dokładnie 18g, można je "wyrwać" za 50zł więc w porównaniu do ceny nowego "lightowego" mostka nie jest źle PS: A obręcze są twarde jak skała, ciężko je w jakikolwiek sposób uszkodzić, są szerokie i ładnie układają się w nich opony - dla tego mi się podobają i bardzo je lubię - może dam je do tokarza, żeby usunąć powierzchnię cierną pod V-ki? Ciekawe ile gram by to dało? Edytowane 26 Lutego 2012 przez klon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Moglbys pokazac jak wygladaja obecnie korki ESI o.O? Jakies zdjecie pogladowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 Nie ma sprawy, oto fotki na jednej zaznaczyłem skąd da się wybrać dużo plastiku dodatkowo obcięty jest jeden kołnierz trzymający korek w kierownicy(nie ma to żadnego wpływu na siłę trzymania się korka - ledwo wyjąłem go do sesji ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pacholski Napisano 27 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 Rozumiem, ze Ci sie nie podobaly emblematy ESI. Nie wolales kupic jakis korkow gladkich, czarnych :X? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 Korków nie kupowałem, były w komplecie z gripami Teraz są gładkie, czarne i lekkie - więc po co przepłacać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi