swierzak1 Napisano 24 Stycznia 2012 Napisano 24 Stycznia 2012 I nadszedł czas aby pokazać w końcu co zbudowałem przez cały grudzień Większość gratów jest z starego roweru. Zupełnie nowa jest rama i amortyzator. Mam nadzieje, że cały set będzie mi dalej dzielnie służył do ścigania. Trzeba jeszcze przyciąć odpowiednio przewody hamulcowe i sterówkę widelca. Lekkie dętki do Rocketów trzeba założyć. No i trochę go przyozdobić odpowiednimi kolorkami Rama waży 1640g z zaciskiem sztycy i wbitymi łożyskami pressfit co osobiście było dla mnie szokiem. Poprzednia rama ważyła 2000g z miskami sterów. Odchudzenie jest dość odczuwalne przy dźwignięciu roweru I oto chodziło Błagam - nie piszcie mi tylko, że muszę przyciąć sterówkę i skrócić przewody od hampli. Ja to wiem lecz na razie zostanie tak jak jest. Jak tylko będę mógł to zrobić to zostanie to wykonane. Rowerek ciut brudny ale jak miał bym go w zimie codziennie czyścić to zbankrutowałbym płacąc za wodę. Specyfikacja: Rama: Giant XTC 3 L 2011 Widelec: Rock Shox Reba RL 100mm 2011 Koła: Shimano Deore WH-M505 Korba: Shimano Deore LX FC-M582 (175mm) Hamulce: Shimano SLX BR-M665 Tarcze: 2x Shimano SLX SM-RT64 160mm Kaseta: Shimano SLX CS-HG80 11-32 Łańcuch: Shimano Deore HG-53 Manetki: Shimano Deore XT SL-M770 Tylna przerzutka: Shimano XTR RD-M971 SGS Przednia przerzutka: Shimano Deore XT FD-M770 Top Swing Opony: 2x Schwalbe Rocket Ron Performance zwijane 2.1 Dętki: 2x Kenda Ultra Lite Presta Kierownica: Accent Grayfish 31.8 (580mm) Mostek: Truvativ XR (100mm, 5*, 31.8mm) Sztyca: Smica PRO 30.9 / 400mm Siodełko: Accent Tide Chwyty: Clarks na obejmę Koszyk na bidon: Bontrager Race Lite Rogi: Bontrager Select Tutaj fotki:
blackiwan Napisano 24 Stycznia 2012 Napisano 24 Stycznia 2012 Ten komin jest niebezpieczny, nie wiem ja możesz tak jeździć! Ogolnie fajna maszynka, jak z wagą całosci?
swierzak1 Napisano 24 Stycznia 2012 Autor Napisano 24 Stycznia 2012 Komin jak komin - zostanie ścięty na bank. Waga całości z lekkimi dętkami będzie oscylować na granicy ok 11-11.3kg. Moim celem jest 10kg ale do tego jeszcze długa droga aczkolwiek jest to wykonalne na tej ramie. Zastanawiam się też czy samemu nie spróbować przyciąć przewodów - w końcu trzeba się nauczyć. Chciałbym przy tych SLX przyciąć przewody, zalać nowym olejem i odpowietrzyć go. Kupić nowe tarcze bo te są już krzywe i odtłuścić spiekane klocki Accenta, które mam w środku.
swierzak1 Napisano 26 Stycznia 2012 Autor Napisano 26 Stycznia 2012 Sterówka od Reby przycięta, kabel od manetki Poplock ogarnięty - od razu inaczej to wygląda. Ciut wyczyściłem maszynę i zmieniłem opony na Conti Race King 2.2 w drucie. Powodem była szybka ścieralność Ronów - postanowiłem że zostawię je tylko na wyścigi. No a RK mam do jazdy na codzień - całkiem trwała oponka o dobrych właściwościach jezdnych Teraz szykuje się do skrócenia przewodów w SLX. Macie jakiś dobry tutorial jak tego dokonać krok po kroku? Wiem że potrzebuje oliwkę i końcówkę. Odpowietrzać układ myślę że się nauczę bo jest dość filmików instruktażowych na YT. Jakieś cenne wskazówki?
mlodyy Napisano 27 Stycznia 2012 Napisano 27 Stycznia 2012 Nie bardzo ci pomoge i doradze na temat hamulca ale bardzo mi sie podoba twoj rower
klon Napisano 27 Stycznia 2012 Napisano 27 Stycznia 2012 Przewody tnij ostrym nożykiem do tapet, przyłóż do jakiegoś płaskownika w kształcie litery L, żeby uciąć pod kątem prostym
Beskidek Napisano 29 Marca 2012 Napisano 29 Marca 2012 Jedyny słuszny kolor ramy, oczywiście jak dla mnie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.