Arek03170 Napisano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 (edytowane) Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula oro K18 : 240g Rotor (Front): (Tarcza przednia) Shimano XTR RT-97 160mm : 128g Adapter (Front): (Adapter przedni) pm-is 160 + 2 śruby : 25g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula oro K18 : 270g Rotor (Rear): (Tarcza tylnia) Shimano XTR RT-97 140mm : 110g Adapters (Rear): (Adaptery tylny) pm-is 160 + 2 śruby : 25g Cables: (Pancerze i linki) : 80g Cassette: (Kaseta) Shimano CS-HG61 11-28t : 263g Chain: (łańcuch) Shimano CN-HG53 : 270g Crankset: (Korby) Shimano FC-M660 175mm : 903g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano LX : 172g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT RD-M772 : 225g Fork: (Widelec) SR Suntour Epicon sf11 LOD : 1692g Frame: (Rama) Kellys Magic '06 : 1883g Grips: (Gripy) Dartmoor Race : 127g Handlebar: (Kierownica) Easton EA50 25,4/10/685 : 264g Headset: (Stery) FSA Orbit Z : 77g Pedals: (Pedały) Shimano PD-M520 : 374g Seat: (Siodło) Kbix ultraform pro-race : 294g Seatpost: (Sztyca) Ritchey comp 30,4/350 : 331g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) noname : 41g Shifters: (Manetki) Shimano Deore SL-M590 : 294g Skewers: (Zaciski koł) Mavic : 125g Spacers: (Podkładki pod mostek) Ritchey : 17g Starnut: (Gwiazdka) FSA : 10g Stem: (Mostek) Kore 25.4/90 : 135g Tire (Front): (Opona przednia) Kenda Karma dtc 2.0 : 471g Tire (Rear): (Opona tylna) Kenda Karma dtc 2.0 : 498g Top Cap: (Top cap) FSA : 17g Tubes: (Dętki) noname (172+202 g) : 374g Wheel Front: (Koło przednie) Mavic Crossride : 901g Wheel Rear: (Koło tylne) Mavic Crossride : 1038g Z seryjnego magica pozostała jedynie rama, sztyca oraz siodło- reszta częsci była sukcesywnie wymieniana przez ostatnie 1,5 roku. Rower póki co uważam za skończony i nie planuje dalszych, wiekszych inwestycji, poza wymianą opon z dętkami, gripów oraz linek z pancerzami. Przez ostatni miesiąc rowerek został rozkręcony do ostatniej śrubki, założyłem nowe stery, amortyzator, przeserwisowałem hamulce i wyczyściłem wszytko co było możliwe. album ze zdjęciami: https://picasaweb.google.com/117232036601838703891/Magic2012 Edytowane 22 Stycznia 2012 przez Arek03170 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 (edytowane) Brawo za dobranie kolorystyczne wygląda naprawdę fajnie, ale patrząc na osprzęt zastanawiam się co tu tak ciąży.Na pewno dętki bez utraty odporności na przebicia można zejść około 100g, tak samo z chwytami wymieniając je na pianki.Zacisk sztycy za kilkanaście złoty 20gram w dół.Jeśli masz większe fundusze to zmień siodełko i sztyce.Przednia przerzutka też lekkością nie grzeszy można upolować starego lx co pozwoli zejść około 50g.Później oczywiście rama i koła, ale to już duża inwestycja.Swoją drogą mój ritchey comp w rozmiarze 27.2 o długości waży aż 309g(producent podaje 250, mogłem wziąć smicę ) a twoja co prawda w rozmiarze 30.4 ale 5 cm krótsza, aż tyle waży dziwne... Edytowane 22 Stycznia 2012 przez Piksel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek03170 Napisano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Dętki zamierzam wymienić razem z oponami, gripy Dartmoora zapisałem w specyfikacji, jednak na dniach zamierzam dopiero je kupić. Wiem, że zamiast nich mogę mieć 100 g mniej, jednak nie jestem przekonany do pianek. Darmoory do tego są długie (145mm) co bardzo mi odpowiada, gdyż mam szerokie dłonie. Zacisk sztycy, kół faktycznie ciąża, na tych częsciach mógłbym zyskać ok 300g. Niestety, w funduszu licealisty każe 100 zł jest na wagę złota, dlatego na razie zostawie te części. Koła i rama?? Gdybym wygrał $$$$ to dla samej próżności wymieniłbym te części, a póki co cieszę się tym na co sam zapracowałem i sam złozyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
numerouno Napisano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 fajny rowerek ,rozsądny sprzętowo i ciekawy kolorystycznie nieco mi przypomina mój własny . mamy ten sam amor i koła. powodzenia w dalszych modernizacjach i oby funduszy nie brakowało nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek03170 Napisano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 (edytowane) potrzebuje szybkiej porady: co sądzicie o takich gripach: http://allegro.pl/ch...2095143912.html ?? Czy może nie są warte tej wagi i lepiej wybrać pianki - tylko które będą wygodne i nie ugniątą się po połowie sezonu?? Edytowane 8 Lutego 2012 przez Arek03170 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yoshimitsu9 Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 Moim zdaniem lepsze pianki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeflo Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 Jeździłem kiedyś na takich przykręcanych chwytach Dartmoora (nawet taki sam model i kolor ). Ogólnie swoją rolę spełniały w 100%. Zmieniłem na pianki ponieważ są sporo lżejsze. Drugim powodem było to że te Dartmoory strasznie się brudziły (w końcu taki kolor). Od tej pory zawsze kupuje ciemne/czarne chwyty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 Ja akurat bardzo nie lubię pianek. Obracają się na kierownicy i trzeba je przyklejać na lakier, a jak spadnie deszcz to po tym zabiegu znowu sie obracają. Ja polecam owijkę XLC żelową (nie kupuj najtańszych Bike Ribbon bo się rwią przy odklejaniu). Gripy skręcane też fajna rzecz, ale mimo wszystko owijka jak ją umiejętnie nawiniesz według mnie jest lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.