bysio58 Napisano 22 Stycznia 2012 Napisano 22 Stycznia 2012 Witajcie! Chce Wam przedstawić mojego rumaka 3/4 jeżdżę po asfalcie, reszta w terenie. Ogólnie bardzo fajnie mi się jeżdzi na nim, może dlatego że to mój pierszy lepszy rower. Rower kupiłem w maju 2010 roku w firmie Unibike w Bydgoszczy Sprzęt fabryczny to: Rama: 26'' Amortyzator:SR SUNTOUR XCM-V2 / SKOK 100MM Komplet sterowy: AHEAD FSA ZS-4 / 1-1/8" / WEWNĘTRZNY Mechanizm korbowy: SR SUNTOUR XCT-V2-T312 / 42X32X22T / 175MM / OSŁONA Suport: TH / 7420ST-S / ŁOŻYSKA MASZYNOWE / PODWÓJNE USZCZELNIENIE Przerzutka przednia:SHIMANO ACERA M360 Przerzutka tylna:SHIMANO ALIVIO M410 Dźwignie hamulca i przerzutek: SHIMANO ALTUS EF60 Kaseta:SHIMANO ALTUS HG30 / 11-32T Łańcuch:SHIMANO HG40 Piasty:SHIMANO RM40/RM30 / ALU / QR / 36H / SREBRNE Hamulce: TEKTRO V-BRAKE / ALU / CZARNE Obręcze:RODI AIRILNE 1 / CNC / CZARNE Szprychy: SAPIM / NIERDZEWNE Opony:SCHWALBE SMART SAM / 26X2.10 Pedały: WELLGO / ALUMINIOWY KORPUS / RAMKA STALOWA Kierownica:KALLOY / PROSTA Chwyty kierownicy:HERRMANS GEL Wspornik kierownicy:KALLOY / ALU / +17o Wspornik siodła:KALLOY / ALU Siodło:SELLE ROYAL MACH Liczba biegów: 24 Około kwietnia 2011 roku zmieniłem mu: KORBĘ na Shimano M410 Alivio 170mm 42x32x22 kwadrat czarna, ŁAŃCUCH na Wippermann Connex 804 8rzęd. + Spinka Wippermann KASETĘ na Shimano HG50 Alivio 11-28 PEDAŁY na SPD PD-M540 + buty Shimano M123 OPONĘ tylną na Kenda Kobra 2.0, zwijana W najbliższym czasie chce zmienić amortyzator na XCR LO, potem przerzutke przednią na Shimano-FD M770 DEORE XT potem tylną na Shimano-RD M662 Shadow GS SLX. Nidługo dodam kilka fotek
Bezio Napisano 22 Stycznia 2012 Napisano 22 Stycznia 2012 Co do wymiany amortyzatora niezbyt opłaca się wymieniać XCM na XCR. Może dozbieraj do Raidona? Ogólnie fajny rowerek.
gugool Napisano 22 Stycznia 2012 Napisano 22 Stycznia 2012 Dokładnie, co do zmiany amora to całkowicie nie ma sensu, jak coś to Raidon/Epicon od Suntour, bądź Dart/Tora od Rock Shox'a. Przy zmianie zmieniarek to bym wstawił też na tył XT i do tego wypadałoby zmienić kasete na min 9. biegową.
bysio58 Napisano 23 Stycznia 2012 Autor Napisano 23 Stycznia 2012 To w takim razie dozbieram do raidona, zresztą czytałem trochę na forum, że aż takiejej dużej różnicy w pracy xcr do xcm to nie ma, a z przerzutkami na razie się wstrzymam (krucho z kasą). A co to 9 biegów to pewnie było by lepiej, ale musiałbym też kupić manetki, kasetę i łańcuch może w przyszłości. na razie skupie się nad amorem i zmieniarkami.
timex550 Napisano 23 Stycznia 2012 Napisano 23 Stycznia 2012 bysio58 Bierz Raidon'a. Ja kupiłem i w porównaniu z amorami typu XCM/XCR/Gila nie ma porównania. Co do napędu - ja na twoim miejscu zostałbym przy 8-speed. Przynajmniej do czasu całkowitego zajechania napędu. No i czekamy na jakieś fotki.
bysio58 Napisano 29 Stycznia 2012 Autor Napisano 29 Stycznia 2012 Oto obiecane fotki: Widok bicykla z prawej strony Widok bicykla z lewej strony Amorek ma przebieg 10360 km. Dojdzie mu jeszcze ok 200 km zanim uzbieram na nowego raidona, a może i nawet epicona Widok z góry kierownicy wraz z aktualnym stanem licznika na dzień dzisiejszy Od mojej 11 letniej siostry dostałem taki brelok do kluczy z imieniem, lecz postanowiłem go przykleić na rower. Prawda, że ładnie się prezentuje Tutaj widok nowego pancerza hamulcowego pre lube, dałem pancerz na całej długości i przy fajce uszczelniłem go mufą termokurczliwą. Na razie chodzi super. W planach mam wymianę pancerzy przy przerzutkach, które również dam na całej długości. Ja i ten gość za mną
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.