mlodyy Napisano 21 Stycznia 2012 Napisano 21 Stycznia 2012 Wszyscy sie chwala to i ja to zrobie rower byl standardowy i bez zadnych zmian jak go kupilem pozmienialem troszke i teraz juz jest w stanie zadowalajacym mnie Rama: CLAUD BUTLER ALPINA 18'' aluminiowa Widelec - Rock Shox SID TEAM dual air Kierownica - FSA K-FORCE Mostek - FSA K-FORCE Sztyca - FSA K-FORCE Siodło - standardowe (nastepne w kolejce do wymiany) Manetki - SRAM X0 TRIGGER CARBON Przerzutka przednia - SRAM X-9 Przerzutka tylna - SRAM X0 CARBON Hamulce - PROMAX Q3 Kaseta - SRAM PG 970 11-32 Łańcuch - SRAM PC 991 Korba - TRUVATIV standard (rowniez w kolejce marzy mi sie FSA K-FORCE) Suport - TRUVATIV standard (rowniez w kolejce j.w.) Obręcze - ZAC 2000 z podwojnymi sciankami Piasty - QUANDO Opony - KENDA Linki/pancerze - SRAM teflonowe razem z pancerzami/przewody PROMAX Stery - na razie orginalne ale zastanawiam sie nad FSA albo EXOTIC (zintegrowane) Fotki beda niebawem zapraszam do komentowania i dyskutowania
mlodyy Napisano 25 Stycznia 2012 Autor Napisano 25 Stycznia 2012 Dodalem zdjecia i mam pytanie jakie gripy polecacie bo moje sie' koncza' i bede musial wymienic. By mlody8666 at 2012-01-24 By mlody8666 at 2012-01-24 By mlody8666 at 2012-01-24 Zapomnialem jeszcze dodac jako ze to jest miejsce gdzie mozna sie chwalic swoimi 'pojazdami' oraz ich tuningiem wiec: bardzo sie ciesze gdyz wlasnie oczekuje na dystanse z kapslem oraz klamre do sztycy z wlokna weglowego wykonane przez firme eXotic
szliri Napisano 25 Stycznia 2012 Napisano 25 Stycznia 2012 Na wstępie wymienił bym pedały na SPD - aktualnie widzę że masz platformy wellgo - 580gram
mlodyy Napisano 25 Stycznia 2012 Autor Napisano 25 Stycznia 2012 Pedaly to DMR V8 waga prawie jak napisales (528g) platformy wybralem celowo gdyz moj styl jazdy to ''STUNT'' oraz oczywiscie srodek transportu do pracy w pogodne dni i czasem jakis wypad (z synkiem w przyczepce ) odnosnie pedalow to potrzebowalem dobrej przyczepnosci oraz latwego ''odnajdowania'' ich podczas jakis trickow, odnosnie sztycy i jej katu to nic nie jest na stale lecz jak z pedalami celowo tak ustawione do swobodniejszego jezdzenia na tylnym kole (nie zsuwam sie tak i nie gniecie tam gdzie nie powinno ) oczywiscie na wyjazdy jest ustawiane normalnie to tylko jedna srubka czy mogli byscie mi doradzic jakies gripy oraz siodelko(chcial bym cos z komfortowego dobrego i najlepiej z wlokna weglowego),
szliri Napisano 26 Stycznia 2012 Napisano 26 Stycznia 2012 z włókna węglowego siodło z pewnością nie będzie komfortowe
mlodyy Napisano 26 Stycznia 2012 Autor Napisano 26 Stycznia 2012 zle napisalem mialem na mysli siodelko wzmacniane wloknem weglowym np.SELLE ITALIA SLR na siodelko cale z wlokna to bym sie nie zdecydowal
szliri Napisano 26 Stycznia 2012 Napisano 26 Stycznia 2012 myślę że dobra będzie selle italia slr gel flow jest dosyć wygodna i zarazem lekka
mlodyy Napisano 26 Stycznia 2012 Autor Napisano 26 Stycznia 2012 Bardzo sie zastanawialem nad tym siodelkiem tylko nie bylem pewny i chciale m sie kogos poradzic juz doszly i zostaly za instalowane weglowe dodatki :-) teraz przyszla kolej na opony :-) z tylu bedzie CONTINENTAL MOUNTAIN RACE 2.4 natomiast z przodu bedzie CONTINENTAL RACE KING 2.2 mam nadzieje ze do soboty mi przyjda :-)
mlodyy Napisano 27 Stycznia 2012 Autor Napisano 27 Stycznia 2012 czy ktos moze posiada lub mogl by cos powiedziec odnosnie CHWYTOW SRAM SKRECANYCH link-http://mkbikeonline.com/sklep/popup_image.php?pID=28072&osCsid=8dbc5ea70bb92656ee6d4c291e8043b9
mlodyy Napisano 29 Stycznia 2012 Autor Napisano 29 Stycznia 2012 czy ktos z was posiada 203 lub 205 rotor?czy bedzie duza roznica w hamowaniu jesli zmienie przod z 160 na 203?
Fenthin Napisano 29 Stycznia 2012 Napisano 29 Stycznia 2012 Masz SIDa z przodu, a chcesz tarczę 203mm? Jedyne, co to wniesie to nauka pływania dla widelca. Hamować będzie mocniej. Ale co z tego, jeżeli w ten sposób tylko szybciej zabijesz sprzęt? Nawet dzisiejsze, sztywniejsze, SIDy mają ograniczenie tarczy do 185mm. A nie wiem, czy starsze nie miały nawet 160mm. Choć to musiałby ktoś potwierdzić/zanegować.
mlodyy Napisano 30 Stycznia 2012 Autor Napisano 30 Stycznia 2012 aha to tego to nie wiedzialem, wiec nie bede ryzykowal nie chce zabic SID-a a pytam z ciekawosci bo moge kupic AVIDA JUICY 5 z rotorem za jakies 200 zl w bdb stanie ale w takim razie zapomne o tym.dzieki za podpowiedz
mlodyy Napisano 1 Lutego 2012 Autor Napisano 1 Lutego 2012 chwyty SRAM SKRECANE , opony CONTINENTAL race king 2.2 i race mountain 2.4, siodelko BONTRAGER RXL titanium oraz nowy plywajacy rotor HOPE juz w drodze wiec w tym tygodniu beda nowe moodifikacje mozliwe ze rowniez korba FSA karbonowa bedzie zamontowana ale to na razie tylko plan (lecz plan jest bliski wykonania ) no i oczywiscie wiecej zdjec ale to jak wiekszosc zamontuje
mlodyy Napisano 3 Lutego 2012 Autor Napisano 3 Lutego 2012 Juz wszystko jest zalozone opony,siedzenie,rotor i mozliwe ze jeszcze jutro dotrze do mnie korba FSA z wlokna weglowego oraz suport CRANK BROS no i zdjecia jak pisalem By mlody8666 at 2012-02-03 By mlody8666 at 2012-02-03 sory za rdze na zacisku ale to pozostalosci po ostatnim amorku nie byl najlepszy
mlodyy Napisano 5 Lutego 2012 Autor Napisano 5 Lutego 2012 No i kolejne 480g mniej juz weglowy zestaw napedowy z aluminiowymi zebatkami od FSA zamontowany,i gripy SRAM skrecane rowniez, dzisiaj po krotkiej jezdzie probnej zostalem zmuszony do nowych detek zlapalem kapcia ;( wybur padl na CONTINENTAL MTB 1.75-2.5 ,wybralem je poniewaz duzo osob na roznych forach je chwalilo oczywiscie byly tez negatywne wypowiedzie choc tylko sporadycznie no i bedzie to komplet z oponami ufam tej firmie,choc chetnie poslucham waszych opinii,w tym tygodniu dodam nowe zdjecia.jestem rowniez ciekaw wagi jaka osiagnalem,na dniach rowniez bede chcial wymienic konusy(maja wzery) oczywiscie z kulkami razem.
mlodyy Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Napisano 15 Kwietnia 2012 po krutkiej przerwie doszedl nowy przedni hamulec AVID ELIXIR X0 z tarcza 185 ,waga roweru to 10,9 kg jakia rame z wlokna weglowego byscie polecili?!
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.