bromkalukasz Napisano 18 Stycznia 2012 Napisano 18 Stycznia 2012 Witam wszystkich jestem początkującym forumowiczem więc za wszystkie "przestępstwa" przepraszam. Chciał bym kupić rower do 1300 zł ( Górala), będzie przede wszystkim jedzony po asfalcie i po drogach leśnych, będę chciał również podłączyć do niego fotelik dla dziecka. Pozdrawiam i za pomoc serdecznie dziękujemy:) P.S Nie wiem czy w dobrej kategorii umieściłem tego posta, pierwotnie miał być w kategorii "kupię" ale tam nie mogę zamieszczać postów.
mateusz7991zajt Napisano 18 Stycznia 2012 Napisano 18 Stycznia 2012 Jeśli rower ma posłużyć proponuje dozbierać i kupić za około 2 tyś. Naprawde warto!
bromkalukasz Napisano 18 Stycznia 2012 Autor Napisano 18 Stycznia 2012 Dzięki za radę ale będę upierał się przy cenie 1300 zł, tak że proszę o pomoc moi drodzy ( nie będę zbierał do 2 tysięcy bo i tak musze kupić hurtem dwa rowery max.cena obu to 2600) Dzięki za radę ale będę upierał się przy cenie 1300 zł, tak że proszę o pomoc moi drodzy ( nie będę zbierał do 2 tysięcy bo i tak musze kupić hurtem dwa rowery max.cena obu to 2600) Ewentualnie jeśli nie macie konkretnych typów to przynajmniej doradzacie w kręgu jakich marek powinienem się obracać??
szczympek Napisano 18 Stycznia 2012 Napisano 18 Stycznia 2012 http://www.mudserwis...-12-p-1430.html Bardziej na asfalt. http://www.mudserwis...-v6-p-1407.html do wszystkiego. http://allegro.pl/me...2049044514.html Wydaje mi się, że podałem dobre propozycje w tym przedziale cenowym.
bromkalukasz Napisano 18 Stycznia 2012 Autor Napisano 18 Stycznia 2012 Wszystkie fajne ale których z nich jest najgodniejszy polecenia jeśli chodzi o osprzęt?? P.S jeśli kupuje z neta to chyba z serwisem jest lipa??
szczympek Napisano 18 Stycznia 2012 Napisano 18 Stycznia 2012 Pod względem osprzętu to świnka jest najlepsza. A co do serwisu, nie wiem jak to się odbywa, ale gwarancje masz tak naprawdę tylko na ramę więc jak nie będziesz nim rzucał, anie katował to będzie ok