Skocz do zawartości

[do 1300zł] Rowrer MTB na lesne drogi/asfalt

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich jestem początkującym forumowiczem więc za wszystkie "przestępstwa" przepraszam.

Chciał bym kupić rower do 1300 zł ( Górala), będzie przede wszystkim jedzony po asfalcie i po drogach leśnych, będę chciał również podłączyć do niego fotelik dla dziecka.

Pozdrawiam i za pomoc serdecznie dziękujemy:)

P.S Nie wiem czy w dobrej kategorii umieściłem tego posta, pierwotnie miał być w kategorii "kupię" ale tam nie mogę zamieszczać postów.

Napisano

Dzięki za radę ale będę upierał się przy cenie 1300 zł, tak że proszę o pomoc moi drodzy ( nie będę zbierał do 2 tysięcy bo i tak musze kupić hurtem dwa rowery max.cena obu to 2600)

Dzięki za radę ale będę upierał się przy cenie 1300 zł, tak że proszę o pomoc moi drodzy ( nie będę zbierał do 2 tysięcy bo i tak musze kupić hurtem dwa rowery max.cena obu to 2600)

Ewentualnie jeśli nie macie konkretnych typów to przynajmniej doradzacie w kręgu jakich marek powinienem się obracać??

Napisano

Pod względem osprzętu to świnka jest najlepsza. A co do serwisu, nie wiem jak to się odbywa, ale gwarancje masz tak naprawdę tylko na ramę więc jak nie będziesz nim rzucał, anie katował to będzie ok ;)

Napisano

czyli jednym słowem mówicie żebym pomyślał nad tymi trzema opcjami??

Ewentualnie jak ktoś jeszcze tu zagości to proszę pisać propozycje , mam czas do końca lutego,a właśnie czy ceny rowerów są uzależnione od pory roku??

Napisano

Zastanawiałem się nad złożeniem roweru ( tzn.kupuje części i jak już je skompletuje to zanosze do serwisu żeby mi złożyli), ale po przeczytaniu paru tekstów rezygnuje za wysokie progi. Doradzacie co jest podstawą w rowerze, czym powinienem się kierować kupując rower z myślą ze z czasem będę chciał go podrasować.

Napisano

Podstawą jest to, co najdroższe i najrzadziej się wymienia. Rama, zawieszenie i koła. A w sklepach lansuje się mityczną tylną przerzutkę...