kumas Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 Mam mały problem w wyborze. Jaka jest różnica w wersji z manetką od tego bez. Słyszalem że bez manetki oferuje większą możliwość regulacji. Manetka nie do końca mi jest potrzebna. Wiadomo że pewnie jest wygodniej włączyć blokade. Ale wolałbym jednak wieksza mozliwosc regulacji.Pojawiła sie też wersja pro r7. Czy oprócz wagi coś sie zmieniło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 Co prawda nie jeździłem na R7 z manetką, jednak mam w swoim sześciostopniową regulację, z której jestem absolutnie zadowolony. Dostęp do przełącznika jest bardzo łatwy przez co uważam, że blokada przy manetce jest zbędna. Sześciostopniowa regulacja w polskich warunkach (czyt. dziurawe drogi) jest bardzo przydatna bo rzadko zdarza się droga, na której komfortowo się jeździ na całkowicie sztywnym widelcu. Oczywiście zdarzyć się może, że przy nagłej zmianie terenu nie zdążysz wyregulować skoku, bo nie będziesz mógł oderwać rąk od kierownicy, ale jeśli nie ścigasz się na poziomie olimpijskim to nie będzie dla Ciebie zbyt wielki problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kumas Napisano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 Trochę poczytałem i chyba z manetki to można tylko włączyć lub wyłączyć blokade. Nie ma posrednich ustawien tak jak z pokrętła w amortyzatorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.