Olgierd Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Całkowicie na marginesie: z tymi wynalazkami pt. zero stack i innymi semi-integrated jest większa masakra, niżbym kiedykolwiek przypuszczał. Mniemam, że klienci powinni zagłosować nogami/portfelami <old man mode> bojkotować wyroby, w których stosuje się niepewne rozwiązania, a na pewno bojkotować producentów, którzy nie są łaskawi konkretnie i sensownie opisać swoje wymagania </old man mode>. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 31 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 (edytowane) Serwus Rzymo Ja z pytaniem dotyczącym hg51-jako, że sam jestem miłośnikiem ósemki odnalazłem niedawno taki wynalazek jak właśnie ta kaseta. Nie ukrywam, że przejście z hg952 wagowo boli, tym bardziej zaskoczony jestem wagą Twojej kasety po "tuningu". Toż to prawie XTR (co prawda 12-32). Do rzeczy-zdradzisz na czym polegały wprowadzone zmiany? PozdRower Ps: niezły fotoalbum "na wadze" Edytowane 31 Maja 2012 przez anarchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Wcześniejszych było kilka wersji W każdym razie fabryczna HG51 to 253g (11-28T). Ta najlżejsza wersja to wymiana koronek 19 i 21 na 20 oraz wciśnięcie dwunastki między 11 a 13. Trochę pojeździłem, działać działało, ale tak sobie. Wróciłem do zwykłej HG51 (tyle że wymieniona 11 na 12). Obecnie jest XT (253g, 12-30T), ze względu na aluminiowy bębenek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 31 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 Dzięki za info-myślałem (patrząc na zrzucenie 30 gramów i rozebraną kasetę) że kombinowałeś coś z ramionami itd Sam po wykończeniu zapasów 950 i 750 będę musiał pomyśleć o zamiennikach. Mam nawet w planach próbę wykorzystania pająka z szarego XTRa jako nośnika zębatek (choćby tych z hg51). W końcu pierwsze "dziewięćsetki" miały odkręcane trybiki. Mam nawet w planach próbę wykorzystania pająka z szarego XTRa jako nośnika zębatek (choćby tych z hg51). W końcu pierwsze "dziewięćsetki" miały odkręcane trybiki. No i nie pójdzie oglądnąłem tą hg51 - Godzilla Shimano tak to wykombinowała, że w alivio jest sześcioramienny pająk a w xtrze (i xtku) 4ramienny, podobnie było z pierwszymi "9" na pięcioramiennym. Pozostanie wymiana w kasetach małych zębatek(najszybciej kończących swój żywot). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 ~480km przejechane, w tym dzisiejsze 45km w deszczu (doczekałem się), kilka wniosków/spostrzeżeń mi się nasuwa: - opony trzymają się nawierzchni, także na mokrym i w niedużym błocie, mam wrażenie, że Mezcal radzi sobie dużo lepiej, niż starszy egzemplarz w wersji 26", - najlżejsze przełożenie (24/30) i nawet dłuższe piaszczyste kawałki są przejezdne, na 26er zakopywałem się w tych miejscach, - większa powierzchnia styku but <-> pedał w nowych SPD (u mnie M780) to nie tylko marketing; mam buty z miękką podeszwą i jest różnica, na dłuższych dystansach "czułem" pedał (po 60-70km musiałem stanąć na chwilę), teraz nie ma takiego efektu, - moje 4 litery bardzo polubiły siodło C2 Gel Flow, dalej raczej nie szukam (mimo takiej sobie masy), - nie do końca pasuje mi ogólnie pojęta pozycja na rowerze, jest dobrze, ale nie bardzo dobrze - muszę jeszcze sprawdzić kilka kombinacji (w tym krótszy o 1cm mostek i/lub podkładkę 5mm), - ramiona korby o długości 170mm bardziej mi pasują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysi3kk Napisano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 z moich obserwacji, dużo lepiej jedzie się na piachu na twardym przełożeniu, płynnie kręcąc. Ale to tylko moje zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 W tym piasku, o którym piszę, nie da się jechać na twardym przełożeniu płynnie kręcąc - zatrzymałbym się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anys Napisano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2012 Ale na twardym to nie znaczy od razu na ośce.. Twardym w dostosowaniu do swojej prędkości itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2012 Drobne zmiany - klamki hamulcowe z dłuższymi dźwigniami, mostek krótszy o 1cm, wkład suportu z krótszą osią. Całość na chwilę obecną równe 10650g. Brake (Front): Shimano BL-M505 / BR-M975 PM (M07 alu) + bolts 230g Brake (Rear): Shimano BL-M505 / BR-M975 IS (M07 alu) + bolts 242g Crankset: (799g) -Bottom Bracket: BB-ES30 68/113mm + bolts 281g Stem: PRO XLT 25.4mm/100mm 132g Total: 10650g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 1 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2012 Dla lepszej czytelności - uaktualniona rozpiska w całości: Bottle Cage: Pro Fiberglass, alu bolts 35g Brake (Front): Shimano BL-M505 / BR-M975 PM (M07 alu) + bolts 230g Brake (Rear): Shimano BL-M505 / BR-M975 IS (M07 alu) + bolts 242g Brake Rotors: 2x Avid G3SC (6”) + bolts 227g Cables: Niro Turbo Plus 60g Cassette: Shimano XT (CS-M737), 11-13-15-17-20-23-26-30T 253g Chain: KMC X8 Gold + link 282g Crankset: (799g) -Crank Arms: LX, FC-M572 (170mm) 248g + 186g -Bottom Bracket: BB-ES30 68/113mm + bolts 281g -Middle Ring: Truvativ V2 36T 46g -Inner Ring: Truvativ V1 24T 20g -Crank Bolts: alu/steel 21g Derlr (Front): Shimano SLX, FD-M667 (+31.8mm adapter) 147g Derlr (Rear): SRAM X.7 / SS 229g Fork: Manitou Tower Coil, 85mm + starnut 1769g Frame: B1 Axigon 19'' + protector, V-b plugs 1872g Grips: ESI Grips + plugs 39g Handlebar: KCNC Dark Side (backsweep), 600/25.4mm 138g Headset: Accent Airplane + top-cup 79g Pedals: Shimano PD-M780 340g Seat: Selle Italia C2 Gel Flow 268g Seatpost: Smica, offset, 27.2mm/325mm 223g Seatpost clamp: Zoom, alu bolt 15g Shifters: SRAM 9.0 (ESP) 136g Skewers: Dartmoor bolt-on 69g Stem: PRO XLT 25.4mm/100mm 132g Tire (Front): Continental X-King 29x2.2" (Race Sport) 517g Tire (Rear): Geax Mezcal 29x2.1" (TNT) 588g Tubes: Schwalbe Extra Light 283g Wheel Front: (754g) -Hub: SRAM X-9 166g -Rim: ZTR 355 410g -Spokes: Mac424 161g -Nipples: Sapim, alu 11g -Rim tape: tape 6g Wheel Rear: (924g) -Hub: Novatec D812SB-QR 307g -Rim: Remerx 7327 423g -Spokes: DT Super Comp 177g -Nipples: Sapim 1.8, alu 11g -Rim tape: tape 6g Total: 10650g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teodoryk Napisano 3 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2012 -Rim: Remerx 7327 423g Rower piękny Pytanko : jak się sprawują remerxy (sztywność, wytrzymałość) i jaką mają szer wewn, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 Na razie nie narzekam, się okaże jak to będzie po dłuższym okresie. W środku 18mm, więc tak sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teodoryk Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 Na razie nie narzekam, się okaże jak to będzie po dłuższym okresie. W środku 18mm, więc tak sobie. Jeżdzić się da, ale przydałoby się ciut szerzej dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 29 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 Stan ogumienia po 1500km, z czego mniej więcej 3/4 po asfalcie i kostce (niestety utwardzone nawierzchnie zastępują coraz więcej fajnych szutrów/żwirówek). Opis słowny: z przodu zużycia praktycznie nie widać, na większości klocków bieżnika są jeszcze włoski, z tyłu trochę gorzej, zużycie nie takie wielkie, ale widoczne. Opona przód (X-King RS 2.2"): Opona tył (Mezcal TNT 2.1"): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zondrin Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 Jak sprawują się chwyty ESI Grips chodzi mi o tłumienie drgań? Który model masz Racer`s EDGE czy Chunky? Rower w bardzo fajnej konfiguracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2012 Wersja Racer, jest nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi