Olgierd Napisano 29 Maja 2012 Napisano 29 Maja 2012 Całkowicie na marginesie: z tymi wynalazkami pt. zero stack i innymi semi-integrated jest większa masakra, niżbym kiedykolwiek przypuszczał. Mniemam, że klienci powinni zagłosować nogami/portfelami <old man mode> bojkotować wyroby, w których stosuje się niepewne rozwiązania, a na pewno bojkotować producentów, którzy nie są łaskawi konkretnie i sensownie opisać swoje wymagania </old man mode>. ;-)
Mod Team anarchy Napisano 31 Maja 2012 Mod Team Napisano 31 Maja 2012 (edytowane) Serwus Rzymo Ja z pytaniem dotyczącym hg51-jako, że sam jestem miłośnikiem ósemki odnalazłem niedawno taki wynalazek jak właśnie ta kaseta. Nie ukrywam, że przejście z hg952 wagowo boli, tym bardziej zaskoczony jestem wagą Twojej kasety po "tuningu". Toż to prawie XTR (co prawda 12-32). Do rzeczy-zdradzisz na czym polegały wprowadzone zmiany? PozdRower Ps: niezły fotoalbum "na wadze" Edytowane 31 Maja 2012 przez anarchy
rzymo Napisano 31 Maja 2012 Autor Napisano 31 Maja 2012 Wcześniejszych było kilka wersji W każdym razie fabryczna HG51 to 253g (11-28T). Ta najlżejsza wersja to wymiana koronek 19 i 21 na 20 oraz wciśnięcie dwunastki między 11 a 13. Trochę pojeździłem, działać działało, ale tak sobie. Wróciłem do zwykłej HG51 (tyle że wymieniona 11 na 12). Obecnie jest XT (253g, 12-30T), ze względu na aluminiowy bębenek.
Mod Team anarchy Napisano 31 Maja 2012 Mod Team Napisano 31 Maja 2012 Dzięki za info-myślałem (patrząc na zrzucenie 30 gramów i rozebraną kasetę) że kombinowałeś coś z ramionami itd Sam po wykończeniu zapasów 950 i 750 będę musiał pomyśleć o zamiennikach. Mam nawet w planach próbę wykorzystania pająka z szarego XTRa jako nośnika zębatek (choćby tych z hg51). W końcu pierwsze "dziewięćsetki" miały odkręcane trybiki. Mam nawet w planach próbę wykorzystania pająka z szarego XTRa jako nośnika zębatek (choćby tych z hg51). W końcu pierwsze "dziewięćsetki" miały odkręcane trybiki. No i nie pójdzie oglądnąłem tą hg51 - Godzilla Shimano tak to wykombinowała, że w alivio jest sześcioramienny pająk a w xtrze (i xtku) 4ramienny, podobnie było z pierwszymi "9" na pięcioramiennym. Pozostanie wymiana w kasetach małych zębatek(najszybciej kończących swój żywot).
rzymo Napisano 2 Czerwca 2012 Autor Napisano 2 Czerwca 2012 ~480km przejechane, w tym dzisiejsze 45km w deszczu (doczekałem się), kilka wniosków/spostrzeżeń mi się nasuwa: - opony trzymają się nawierzchni, także na mokrym i w niedużym błocie, mam wrażenie, że Mezcal radzi sobie dużo lepiej, niż starszy egzemplarz w wersji 26", - najlżejsze przełożenie (24/30) i nawet dłuższe piaszczyste kawałki są przejezdne, na 26er zakopywałem się w tych miejscach, - większa powierzchnia styku but <-> pedał w nowych SPD (u mnie M780) to nie tylko marketing; mam buty z miękką podeszwą i jest różnica, na dłuższych dystansach "czułem" pedał (po 60-70km musiałem stanąć na chwilę), teraz nie ma takiego efektu, - moje 4 litery bardzo polubiły siodło C2 Gel Flow, dalej raczej nie szukam (mimo takiej sobie masy), - nie do końca pasuje mi ogólnie pojęta pozycja na rowerze, jest dobrze, ale nie bardzo dobrze - muszę jeszcze sprawdzić kilka kombinacji (w tym krótszy o 1cm mostek i/lub podkładkę 5mm), - ramiona korby o długości 170mm bardziej mi pasują.
Krzysi3kk Napisano 2 Czerwca 2012 Napisano 2 Czerwca 2012 z moich obserwacji, dużo lepiej jedzie się na piachu na twardym przełożeniu, płynnie kręcąc. Ale to tylko moje zdanie
rzymo Napisano 2 Czerwca 2012 Autor Napisano 2 Czerwca 2012 W tym piasku, o którym piszę, nie da się jechać na twardym przełożeniu płynnie kręcąc - zatrzymałbym się
anys Napisano 2 Czerwca 2012 Napisano 2 Czerwca 2012 Ale na twardym to nie znaczy od razu na ośce.. Twardym w dostosowaniu do swojej prędkości itp
rzymo Napisano 30 Czerwca 2012 Autor Napisano 30 Czerwca 2012 Drobne zmiany - klamki hamulcowe z dłuższymi dźwigniami, mostek krótszy o 1cm, wkład suportu z krótszą osią. Całość na chwilę obecną równe 10650g. Brake (Front): Shimano BL-M505 / BR-M975 PM (M07 alu) + bolts 230g Brake (Rear): Shimano BL-M505 / BR-M975 IS (M07 alu) + bolts 242g Crankset: (799g) -Bottom Bracket: BB-ES30 68/113mm + bolts 281g Stem: PRO XLT 25.4mm/100mm 132g Total: 10650g
rzymo Napisano 1 Lipca 2012 Autor Napisano 1 Lipca 2012 Dla lepszej czytelności - uaktualniona rozpiska w całości: Bottle Cage: Pro Fiberglass, alu bolts 35g Brake (Front): Shimano BL-M505 / BR-M975 PM (M07 alu) + bolts 230g Brake (Rear): Shimano BL-M505 / BR-M975 IS (M07 alu) + bolts 242g Brake Rotors: 2x Avid G3SC (6”) + bolts 227g Cables: Niro Turbo Plus 60g Cassette: Shimano XT (CS-M737), 11-13-15-17-20-23-26-30T 253g Chain: KMC X8 Gold + link 282g Crankset: (799g) -Crank Arms: LX, FC-M572 (170mm) 248g + 186g -Bottom Bracket: BB-ES30 68/113mm + bolts 281g -Middle Ring: Truvativ V2 36T 46g -Inner Ring: Truvativ V1 24T 20g -Crank Bolts: alu/steel 21g Derlr (Front): Shimano SLX, FD-M667 (+31.8mm adapter) 147g Derlr (Rear): SRAM X.7 / SS 229g Fork: Manitou Tower Coil, 85mm + starnut 1769g Frame: B1 Axigon 19'' + protector, V-b plugs 1872g Grips: ESI Grips + plugs 39g Handlebar: KCNC Dark Side (backsweep), 600/25.4mm 138g Headset: Accent Airplane + top-cup 79g Pedals: Shimano PD-M780 340g Seat: Selle Italia C2 Gel Flow 268g Seatpost: Smica, offset, 27.2mm/325mm 223g Seatpost clamp: Zoom, alu bolt 15g Shifters: SRAM 9.0 (ESP) 136g Skewers: Dartmoor bolt-on 69g Stem: PRO XLT 25.4mm/100mm 132g Tire (Front): Continental X-King 29x2.2" (Race Sport) 517g Tire (Rear): Geax Mezcal 29x2.1" (TNT) 588g Tubes: Schwalbe Extra Light 283g Wheel Front: (754g) -Hub: SRAM X-9 166g -Rim: ZTR 355 410g -Spokes: Mac424 161g -Nipples: Sapim, alu 11g -Rim tape: tape 6g Wheel Rear: (924g) -Hub: Novatec D812SB-QR 307g -Rim: Remerx 7327 423g -Spokes: DT Super Comp 177g -Nipples: Sapim 1.8, alu 11g -Rim tape: tape 6g Total: 10650g
Teodoryk Napisano 3 Lipca 2012 Napisano 3 Lipca 2012 -Rim: Remerx 7327 423g Rower piękny Pytanko : jak się sprawują remerxy (sztywność, wytrzymałość) i jaką mają szer wewn, dzięki
rzymo Napisano 4 Lipca 2012 Autor Napisano 4 Lipca 2012 Na razie nie narzekam, się okaże jak to będzie po dłuższym okresie. W środku 18mm, więc tak sobie.
Teodoryk Napisano 4 Lipca 2012 Napisano 4 Lipca 2012 Na razie nie narzekam, się okaże jak to będzie po dłuższym okresie. W środku 18mm, więc tak sobie. Jeżdzić się da, ale przydałoby się ciut szerzej dzięki.
rzymo Napisano 29 Lipca 2012 Autor Napisano 29 Lipca 2012 Stan ogumienia po 1500km, z czego mniej więcej 3/4 po asfalcie i kostce (niestety utwardzone nawierzchnie zastępują coraz więcej fajnych szutrów/żwirówek). Opis słowny: z przodu zużycia praktycznie nie widać, na większości klocków bieżnika są jeszcze włoski, z tyłu trochę gorzej, zużycie nie takie wielkie, ale widoczne. Opona przód (X-King RS 2.2"): Opona tył (Mezcal TNT 2.1"):
zondrin Napisano 17 Października 2012 Napisano 17 Października 2012 Jak sprawują się chwyty ESI Grips chodzi mi o tłumienie drgań? Który model masz Racer`s EDGE czy Chunky? Rower w bardzo fajnej konfiguracji
Rekomendowane odpowiedzi