Zazi Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 (edytowane) Jeżeli zmieniasz kasetę na SLX 11-28 to od razu wymieniać przerzutkę na GS czy można zostawić SGS i bawić się w regulację? Edytowane 16 Stycznia 2012 przez Zazi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Tak jak napisałem wyżej - działa to dobrze, wcześniej miałem Deore M591 i też sobie radziła z tą kasetą. Chyba, że chcesz zmieniać przerzutkę, to chyba jednak lepiej kupić GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2012 z mojego doświadczenia: z SLX 28T nie wszystkie przerzutki działały idealnie ( Xt shadow long cage, X-9 Long cage). TZN działały, ale nie idealnie i regulacja była utrudniona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2012 Jeżeli zmieniasz kasetę na SLX 11-28 to od razu wymieniać przerzutkę na GS czy można zostawić SGS i bawić się w regulację? Najlepiej kupić SS, miałem sorę z tą kasetą i działała błyskawicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Się mi widzi ,że to wpływ sporej fabrycznej kompresji tłumika. Ale wszak to rama wyścigowa,więc takie zachowanie jest raczej pożądane. Dokładnie tak - model 2010 miał inaczej zestrojony damper, na którego pracę dość mocno narzekano. W 2011 zawias usprawniono dając damper niby tylko 210, ale za to juz z odpowiednią charakterystyką. Warto jednak dobrze go dopompować tak na ok. 100 psi otrzymując minimalny sag rzędu dosłownie kilku mm. A co do ramy to było to chyba jedno z najładnieszych malowań, na tyle ładne że wszystkie rowery złożone na tej ramie rozeszły sie praktycznie na pniu, chociaż sama jest wciąż dostępna w naprawdę super cenie na to co oferuje - sztywność i pracę zawieszenia... Wadą jest chyba tylko faktycznie ta waga - karbonowa z damperem i manetką to 2040 g dlatego i tak gratuluje 11 kg na "zwykłych" częściach i ponad 1,5 kg kołach. Bardzo ładny rower wyszedł Ci, a i na Mazovię - głównie chodzi o korzenie i zryte łąki - czołowe sektory będą szybko zdobyte. I moim zdaniem łatwiej operuje się manetką blokady jeśli blokujesz ją kciukiem w dół zamiast nienaturalnie przekręcać kciuk w górę... i nawet lepiej na kierownicy wygląda jeśli jest zamontowana w druga stronę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 22 Stycznia 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 głównie chodzi o korzenie i zryte łąki - czołowe sektory będą szybko zdobyte.I moim zdaniem łatwiej operuje się manetką blokady jeśli blokujesz ją kciukiem w dół zamiast nienaturalnie przekręcać kciuk w górę... i nawet lepiej na kierownicy wygląda jeśli jest zamontowana w druga stronę... Ehh, gdyby to rower sam jechał w maratonie to faktycznie zajechałby dość wysoko, ale niestety jestem jeszcze ja - spowalniacz roweru Co do ergonomii manetki to nie narzekam, o tyle dobrze, że gdyby była naciskana w dół to mógłby być kłopot z manetkami a tak jest ok i w sumie dość wygodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2012 Ta kiera jest po prostu za wąska Załóż jakiegoś risera 660 albo chociaż prostą, ale 620 i wtedy wszytko się pomieści... i manetki odsuniesz na odpowiedną odległość od gripów i heble ustawisz... Z manetką to taki żarcik, bo jak już zamieniasz je miejscami to po całości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2012 w sumie ta manetka jak większość innych niezintegrowanych jest bardzo nieergonomiczna. Ja swoją wywaliłem, poza tym rower na blokadzie podskakiwał jak kangur ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenjisan Napisano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2012 Ładny rower, mam słabość do białych ram, do białych gripów już niee, są ohydne (nie tylko ohydne ale naprawdę ohydne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2012 możecie podać ile linki jest ciągnione przez manetkę od tłumika bo myślę czy nie dało by się zastosować innej manetki(fox, rs) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 1 Lutego 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 1 Lutego 2012 U mnie to ~12 +- 1 mm Tochę namotałem w rozpisce z wagami śrub, te od tarcz źle wpisałem, powinno być 1,5 g lżej Ale dokładnie to sprawdzę 'przy okazji' EDIT: Będą nowe 'stare' pedały - kupiłem używki (ponoć po 100km)Cranki Eggbeatery C, obecne Candy mają już luzy, do tego zjechane bloki i takie tam... W każdym razie będzie ~20 g lżej. Do tego zdjąłem telewizorki (kolejne 24 g mniej), wrzuciłem klamki po drugiej stronie obejm manetek - klamki są pod dziwnym kątem w porównaniu z manetkami, ale po kilku jazdach na trenażerze jest ok, chociaż manetka od dampera przesunęła się o szerokość obejm klamki do wewnątrz i jest trochę za daleko, ale chyba nie stanowi to większego problemu Dodatkowo stwierdzam, że szersza kierownica jest niezbędna, więc będzie trzeba coś znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 hahah a jednak Polecam 660cm, nawet 635. Większe do roweru jednak XC to dość niefortunny moim zdaniem wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 3 Lutego 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Nie, 660 to na 100% będzie za dużo, chodzi mi po prostu u więcej miejsca 'montażowego' na kokpicie, w Boplighcie dość szybko zaczyna się pogrubienie, przez co można coś zamontować na 17-18 cm, potrzeba mi ze 20-21, więc 620 to max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 3 Lutego 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 660 to naprawdę nie jest za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 660 to już strasznie szeroko, ja mam 610, co więcej zastanawiam się nad skróceniem do 600. Co daje te 5cm - mniej nerwowe zachowanie w zakręcie, więcej miejsca na lampki i liczniki;) , coś poza tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yoshimitsu9 Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Moim zdaniem 660 to nie za szeroko w sumie to zależy od ridera jakie masz bary za krótka kierownica również jest nie wygodna także klon każdy musi sobie kierke pod siebie ustawić. Powtórzę sie 660 to nie za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 3 Lutego 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Komfort i lepszą kontrolę. Ale nie każdemu pasuje takie rozstawienie ramion. IMO szerokośc kierownicy powinna być dobierana nie tylko pod dyktando mody czy lansu ,ale także z uwzględnieniem szerokości ramion. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 3 Lutego 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 660 to naprawdę nie jest za dużo. Miałem giętą tak szeroką, teraz na prostej 580 z rogami jak dla mnie było znacznie wygodniej, tylko teraz nie mam rogów - to jest jedyny powód planowanej zmiany, chociaż nie wiem, może jeszcze się przekonam do ich braku i nie wymienię kiery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MonoVan Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 660 to już strasznie szeroko, ja mam 610, co więcej zastanawiam się nad skróceniem do 600. Co daje te 5cm - mniej nerwowe zachowanie w zakręcie, więcej miejsca na lampki i liczniki;) , coś poza tym? Wyjeżdżasz czasem poza asfalt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Nie wiem jak można jeździć z kierownicą 610mm... Kiedyś miałem prostą 580. Potem zmieniłem na giętą 620mm. A teraz mam Funn Fatboy 710mm i to jest to. Krótka kierownica jest bardzo niewygodna, a kontrola nad rowerem jest utrudniona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Zależy od przeznaczenia - w sztywniaku 560mm było ok, w fullu 630 troszkę brakowało, 660, które mam teraz jest dla mnie optymalne, za to 685 to było już troszkę za dużo... kwestia roweru, przeznaczenia i budowy, jednak twierdzenie, że wąska jest be z zasady jest według mnie błędem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Wyjeżdżasz czasem poza asfalt? ano, głownie poza asfaltem jeżdżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeflo Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 (edytowane) Ogólnie rower się podoba ! Też mam Oro K18 , i ma faktycznie jakąś dziwną tą klamkę. Próbowałeś zamienić je miejscami z manetkami ? Mam manetki Deore M510 , i zastanawiam się czy inwestować w coś z odkręcanymi monitorkami. PS: Widzę że aparat masz już chyba lepszy , następnym razem ustaw lepiej balans bieli (zdjęcia mają niebieskie zabarwienie) Edytowane 17 Lutego 2012 przez zeflo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 17 Lutego 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Foty nie ja robiłem, gdybym ja robił to pewnie byłaby na każdym wielka biała plama No właśnie na próbę dałem takie ustawienie, czyli od zewnątrz jest grip, przerwa, manetka, klamka, manetka blokady, z tym, że w pionie klamki nie przybliżę max. do manetki ze względu na grubą obejmę i jest to trochę pod dziwnym kątem wszystko, ale na razie kręcę na trenażerze i wydaje się być ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeflo Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 A mógłbyś zrobić jakąś fotkę pod jakimi kątami jest manetka i klamka ? Bo jeśli w miarę to jest , wtedy kupuję manetki z odkręcanymi monitorkami i po problemie. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi