Mod Team safian Napisano 17 Lutego 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 Za dużo nie widać, aktualnie nie mam telewizorków Ogólnie klamka jakoś bardzo nie odstaje, ale mimo to klamkę mam maksymalnie poziomo jak tylko mogę a manetki z kolei są trochę zbyt pionowo, aczkolwiek tragedii nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeflo Napisano 17 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2012 (edytowane) Dzięki za fotkę , + dla Ciebie! Faktycznie , tragedii nie ma. Myślę że kwestia przyzwyczajenia. Zresztą mam już pomysł na mały tuning Ale to już jak kupie manetki. Edytowane 17 Lutego 2012 przez zeflo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 28 Lutego 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Hej, dawno nic ciekawego nie było, za to tym razem z grubej rury... Udało się zejść poniżej 11 kg (niewiele ale jest ) za sprawą wymiany hamulców na R1, jeszcze nie miałem okazji na nich jeździć, jednak pozycja klamki jest znacznie wygodniejsza w porównaniu z K18, wyregulowanie ich to prawdziwa masakra, za to udało mi się je skrócić (robiłem to 1. raz) i nie zapowietrzyć - dzięki Tobo za rady Poniżej pełna specyfikacja - elementy na czerwono to zmienione w stosunku do poprzedniej specyfikacji. Do tego wjechały nowe tarcze, adapter na tył i pedały a z łańcucha wyleciało jedno ogniwko SPECYFIKACJA: Bar Plugs: (Korki) ESI - 4 g Bottom Bracket: (Suport) - Shimano SM-BB70 - 76 g Brake (Front): (Hamulec przedni) - Formula R1 - 190 g -Rotor: (Front): (Tarcza prz.) - Avid G3CS 160 mm + śruby - 107,3 g Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Formula ORO K18 - 200 g -Rotor: (Front): (Tarcza tyl.) - Avid G3CS 160 mm + śruby - 107 g -Rear Adapter: (Adapter tyl.) - Ashima IS>PM 160mm - 28,5 g Cables: (Pancerze i linki) - Niro / Jagwire / KCNC - 80 g Cassette: (Kaseta) - Shimano SLX HG-80 11-28 9sp - 227 g Chain: (Łańcuch) - Shimano Deore XT HG-92 9sp - 263,6 g Crankset: (Korby) - Shimano SLX FC M660 - 790,8 g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Deore XT M761A - 166,8 g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore XT M772 SGS - 221,6 g Fork: (Widelec) - Fox F100 RL O/B - 1555 g Frame: (Rama) - Merida Ninety-Six 3000-D 18" - 2613,9 g Grips: (Gripy) - ESI Grips Racer's Edge - 38 g Handlebar: (Kierownica) - Boplight Team XL 580mm - 165 g Headset: (Stery) - FSA Orbit ZS-3 - 80 g Pedals: (Pedały) - Crank Bross Eggbeater C - 299 g Rear Shock: (Damper) - DT M210 + manetka - 265,7 g Seat: (Siodło) - Selle Italia SLX XC Gel Flow - 174 g Seatpost: (Sztyca) - Bontrager XXX Lite - 185 g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Merida - 26,3 g Shifters: (Manetki) - Shimano Deore XT M770 - 251,4 g Spacers: (Podkładki pod mostek) - FSA + New Ultimate Carbon - 31,8 g Starnut: (Gwiazdka) - FSA - 9 g Stem: (Mostek) - New Ultimate - 104 g Tire (Front): (Opona przednia) - Shwalbe Nobby Nic 2.1 Evo - 483 g Tire (Rear): (Opona tylna) - Geax Saguaro 2.0 - 551 g Top Cap: (Top cap) - KCNC - 7 g Tubes: (Dętki) - Stan No Tubes - 135 g Wheel Front: (Koło przednie) - 708 g -Hub: (Piasta) - Novatec D711SB - 140 g -Rim: (Obręcz) - ZTR Olympic - 365 g -Spokes: (Szprychy) - Sapim D-Light (32) - 155 g -Nipples: (Nyple) - Pillar - 11 g -Skewer: (Zacisk koła) - Dartmoor Bolt-on -31 g -Rim tape: (Opaska) Caffe Tubeless yellow - 6 g Wheel Rear: (Koło tylne) - 849 g -Hub: (Piasta) - Novatec D712SB - 273 g -Rim: (Obręcz) - ZTR Olympic - 367 g -Spokes: (Szprychy) - Sapim D-Light (32) - 155 g -Nipples: (Nyple) - Pillar - 12 g -Skewer: (Zacisk koła) - Dartmoor Bolt-on -36 g -Rim tape: (Opaska) - Caffe Tubeless yellow - 6 g Total: 10993,7 g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 (edytowane) Waga ramy 2614 g. to tylko z nabitymi miskami od sterów czy z innymi jeszcze "dodatkami", bo w jednej z zagranicznych rozpisek znalazłem wagę 2160 g. w co nie bardzo chciało mi się wierzyć biorac pod uwagę że wersja węgiel waży 1780 g. ? Edytowane 28 Lutego 2012 przez sivydym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 czyli z tymi trzema "śmiesznymi" pod bidon i panczerze ale bez osłony na łańcuch ? dobrą wagę całości udało Ci się uzyskać - gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 28 Lutego 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 To trochę bardziej skomplikowane... Waga ramy to rama z przelotkami pancerza, ze śrubami do nich, z hakiem i z osłoną łańcucha. Waga sterów to waga misek + łożysk + pierścienia (tego w środku przy łożysku) i takiej gumowej uszczelki od dołu. Waga podkładek to waga komina od sterów + podkładki. Z czterema i z osłoną - zaktualizowałem (i połączyłem i teraz to dziwnie wygląda) powyższego posta, bo się pomyliłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 To kiedy atak na 9xxxx ? Mi bez pedałów i na papierowych Maxxisach 330 udało się 8912 g. osiągnąć, ale to nie była jazda - 2x wyjazd i 2x do domu z buta wracałem. Na normalnych oponach i z pedałami wyszło ponad 9,5 kg. więc dałem sobie spokój z budowaniem lekkiego fsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 28 Lutego 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Chyba dopiero na przyszły sezon będzie kolejne konkretne zrzucanie wagi - planuję zmienić wtedy napęd na 2x10, ale to jeszcze odległe plany i wiele może się zdarzyć. Opon (ani w zasadzie niczego) nie mam zamiaru zmieniać jedynie dla lepszej wagi w zamian za komfort, czy awaryjność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 2x10 - dobry pomysł, ale może to bluźnierstwo, jednak na napędzie dużo się nie ugra. Pomiędzy XX a X9 to raptem kilkaset gramów, a jedyna wieksza róznica w pracy warta dopłaty tych 2-3k to... manetki i korba która nie wygina się tak jak chociażby jeszcze X0. Tylna X9 waży 30 gramów wiecej niż XX a z tymi manetkami pracuje identycznie szybko. Jedynie pozimom lansu z X9 dramatycznie spada Tylko skoro masz już R1 to pewnie XT/XTR będzie grany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 28 Lutego 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 W sumie racja z szosową przerzutką zrzucę z 70 g, łącznie może z 200 g spadnie. W każdym razie na tej ramie raczej nie zejdę <10 kg, chyba, że zmieniłbym właśnie opony na jakieś Maxxlite 285 g, ale to zupełnie nie ma sensu, kierownica, zaciski kół, zacisk sztycy, podkładki, może 10.8 będzie jeżeli mówimy o odchudzaniu za ludzkie pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 (edytowane) powtórzę to co Ci pisałem na gg, a mianowicie robienie light bika na ramie która tyle waży jest bez większego sensu. Ja ją kupiłem bo ważę 90-100kg, w każdym innym wypadku kupiłbym coś lżejszego a tak naprawdę to mnie zazdrość bierze z powodu wagi, więc przez Ciebie szykuję się na koła 1400gram ;p Edytowane 28 Lutego 2012 przez EpicPoznan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Safian jak chcesz to za koszt przesyłki i dobrego browara wyślę Ci Flyweighty 330. Trochę używane ofc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 28 Lutego 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 powtórzę to co Ci pisałem na gg, a mianowicie robienie light bika na ramie która tyle waży jest bez większego sensu. Zgadzam się, taka waga jak jest zdecydowanie mi wystarcza i nie mam zamiaru jak na razie wymieniać na razie części na lżejsze, ew. wspomniana kierownica, ale to z innych względów @kadargo: Wyobraziłem sobie uszczelnienie takiej opony - pewnie przy pompowaniu całe mleko wylazłoby przez ścianki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 (edytowane) ale uczucie jazdy na oponie 300gram + dętka 90 gram.... bezcenne polecam spróbować, nagle 3x9 robi się za mało ;p Edytowane 28 Lutego 2012 przez EpicPoznan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Do czasu... aż wracasz z buta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 haha wiem dlatego ja mam tubeless light 660gr ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 28 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Wyobraziłem sobie uszczelnienie takiej opony - pewnie przy pompowaniu całe mleko wylazłoby przez ścianki Uszczelniają się wyśmienicie tylko co z tego skoro wystarczy ostry kamyczek i dziura. Ja do nich stanowczo zbyt duzo waże ale ci z wagą 60 kg bardzo chwalą sobię jazde na tych oponach zalanych mleczkiem @EpicPoznan - 96 w kazdym modelu ma limit 120 kg, a na węglu prawie 800 g. urwane na starcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Franio Napisano 29 Lutego 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 kadargo, a gdyby założyć Flyweighty i dętki 180-200g? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 No tak ale to trochę się rozmija z celem stosowania lekkich opon. Po za tym mam wątpliwości czy to dużo by zmieniło. Dętka to nadal dętka. Już wolę Dancing Ralphy i lekkie dętki. A tak w ogóle i tak głównie śmigam na Gravity 2.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Franio Napisano 29 Lutego 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Wiem, że mija się to z celem, ale jestem ciekaw na ile poprawiłoby to wytrzymałość Flyweightów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 (edytowane) Nie mam zielonego pojęcia. Ale może jak zrobi się sucho i znajdę ochotę na chodzenie to sprawdzę. Edytowane 29 Lutego 2012 przez kadargo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 po co d dętki 180gram? Jak rozetniesz oponę aby dojść do dętki to tak samo przetniesz 90gramową jak i 180,,, ewentualnie snake gorzej znosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 29 Lutego 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Wy tu gadu gadu a ja poszedłem kręcić Sporo rzeczy testowałem, nie było żadnych problemów ze sprzętem, hample jeszcze niedotarte, aczkolwiek zblokowanie koła z tyłu nie jest większym problemem, opony nie wybuchły, nie wystrzeliły, płyn i powietrze ciągle są w środku, także to również uznaję za sukces Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 18 Marca 2012 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 18 Marca 2012 Się popsuło Obręcz nadaje się jedynie do śmietnika, cała reszta wygląda ok. Teraz tylko nie wiem co kupić, chyba wezmę Alpine... :c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 18 Marca 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Marca 2012 Jak się robi takie rzeczy? Pewnie to rozwiązanie miało ułatwić skręt w lewo,tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi