Skocz do zawartości

[2200] Rower do jazdy po asfalcie; ew. wypad do lasu

Matkins

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jest to mój pierwszy post na forum więc wypadałoby się przywitać :)

Jako, że skończyłem ze swoim starym hobby; mogę teraz poświęcić czas 'rowerowaniu'.

Na rower chciałbym przeznaczyć jakieś 2200; chyba, że będzie jakaś świetnia okazja - wtedy jestem gotów trochę dołożyć.

Mam 180 cm wzrostu, ważę ok. 84 kg, odległość od ziemi do krocza - 85cm. Wychodzi na to, że potrzebuje ramy 19".

Nie znam się na sprzęcie dlatego też postanowiłem poradzić się kogoś bardziej doświadczonego.

Rower chciałbym przeznaczyć do jazdy głównie po asfalcie - trasy 20-60km ale czasem mogłbym wpaść do lasu i oczekuje, że rower to wytrzyma ( zwykła jazda, bez żadnych skoków, szaleńczych wyczynów ).

Bardziej przemawia za mną kupno używanego roweru ( mogę trafić na lepszy osprzęt za mniejsza cenę ). Ale nówki wchodzą w grę. Jak już mówiłem nie znam się na tym :)

W oko wpadło mi kilka aukcji; nie wiem czy warto kupować rower teraz czy może czekać do wiosny:

1. ROWER CANNONDALE SL3 2011 ! jak NOWY ! ROZMIAR L ! (2055863258)  - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

2. CUBE ATENTTION 2011! niebieski/biały, okazja, XT! (2051172812)  - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

3. KELLYS MADMAN 19,5" DOPOSAŻONY + 2 KOMP. OPON (2035907083)  - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

4. Topowy model MARIDA TFS COMP (2052264999)  - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Napisano

Przedstawione linki wskazują, że rower chcesz przeznaczyć do konkretnej jazdy po wertepach, na którym czasem mógłbyś pogonić po asfalcie :-)

Napisano

Tak naprawdę sam nie wiem, czy spodoba mi się aż tak jazda w lesie, więc napisałem, że chciałbym skupić sie na asfalcie :P Póki co.. :)