Matkins Napisano 14 Stycznia 2012 Napisano 14 Stycznia 2012 Witam, jest to mój pierwszy post na forum więc wypadałoby się przywitać Jako, że skończyłem ze swoim starym hobby; mogę teraz poświęcić czas 'rowerowaniu'. Na rower chciałbym przeznaczyć jakieś 2200; chyba, że będzie jakaś świetnia okazja - wtedy jestem gotów trochę dołożyć. Mam 180 cm wzrostu, ważę ok. 84 kg, odległość od ziemi do krocza - 85cm. Wychodzi na to, że potrzebuje ramy 19". Nie znam się na sprzęcie dlatego też postanowiłem poradzić się kogoś bardziej doświadczonego. Rower chciałbym przeznaczyć do jazdy głównie po asfalcie - trasy 20-60km ale czasem mogłbym wpaść do lasu i oczekuje, że rower to wytrzyma ( zwykła jazda, bez żadnych skoków, szaleńczych wyczynów ). Bardziej przemawia za mną kupno używanego roweru ( mogę trafić na lepszy osprzęt za mniejsza cenę ). Ale nówki wchodzą w grę. Jak już mówiłem nie znam się na tym W oko wpadło mi kilka aukcji; nie wiem czy warto kupować rower teraz czy może czekać do wiosny: 1. ROWER CANNONDALE SL3 2011 ! jak NOWY ! ROZMIAR L ! (2055863258) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. 2. CUBE ATENTTION 2011! niebieski/biały, okazja, XT! (2051172812) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. 3. KELLYS MADMAN 19,5" DOPOSAŻONY + 2 KOMP. OPON (2035907083) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. 4. Topowy model MARIDA TFS COMP (2052264999) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Sandacz Napisano 14 Stycznia 2012 Napisano 14 Stycznia 2012 Przedstawione linki wskazują, że rower chcesz przeznaczyć do konkretnej jazdy po wertepach, na którym czasem mógłbyś pogonić po asfalcie :-)